Şimdi Ara

Tesla Model 3'ün rakibi Polestar 2 tanıtıldı: 500 km sürüş menzili (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
1.269
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Araba adamdan güzel. Bu arabadan elektrik alınır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • sml_akyz S kullanıcısına yanıt
    mtv derdi var. motorsuz araçtan motorlu taşı vergisi alan bir ülkeyiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    mtv derdi var. motorsuz araçtan motorlu taşı vergisi alan bir ülkeyiz.
    Ben alınmıyor diye hatırlıyorum. Yakın zamanda değiştiyse bilmiyorum ama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sml_akyz S kullanıcısına yanıt
    değişti şu an için %25. trafikte çoğaldıkça %200 e kadar çıkar. devletimiz kazanç kapısını pas geçer mi !!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    değişti şu an için %25. trafikte çoğaldıkça %200 e kadar çıkar. devletimiz kazanç kapısını pas geçer mi !!!
    Lan bi hayalimiz vardı onunda içine ettiler desene. Borca girip 0 model 3 alma hayalim vardı. Onun MTV si sağlam olur. Bu saatten sonra hayal elektrikli araç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Passat alırım daha iyi
  • Namı diğer elektrikli s40 şaka biryana volvonun cma platformu yeni s40,veyahut v40 için tasarlanmıştı nasıl model 3 e rakip oluyor bilmiyorum aynı platformlu xc40 ı c suv segmentine koydular

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ruyanizda gorursunuz... Bari Volvo'ya yazalim da Oksijen veya Su ile calisan araba yapmasinlar.

    Oksijen hazir vergisizken, ben bir iki soluk fazla alaymaya cikayim...

    "o incecik zarftan neler cikiyor neler ?"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 2 Mart 2019; 9:23:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TITRE TESLA

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    CMA moduler platform sonucta. Her sekle uyuyor. XC40 da vardi sadece.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    CMA moduler platform sonucta. Her sekle uyuyor. XC40 da vardi sadece.
    2017 de 40.1 40.2 consept diye lansman yaptılar xc 40 birebir aynıydı polestar 2 de keza öyle zaten 40 serisi hiçbir zaman c segmentine olmadı aslında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Suanki XC40 C segment. V40 da C segment. Eski S40 ve V50 de C segmentti. S60/V60 D segment.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    S40 v50 d segmenti volvo p1 platformu üzerine inşa edildi bu platform mk2 s80 mk2 s60 v40 ilede paylaşıldı mk1 s40 ta d segmentiydi volvoları standart araç sınıfının kalıplarına koyamazsın koyarsan yanılırsın ki ben orada eski 40 serisini kast ettim volvo büyüyen boyutlar sebebiyle mertebe düşürerek c segmentine de oynamaya basladı c 30 ile başlayan bu furya v40 sonra xc 40 ile devam etti cma platformu modüler olmasına rağmen aynı segmentte farklı araçlar oluşturmak için tasarlandı polestar 2 de c segmenti o sebeple d sınıfında volvonun kullandığı platform spa platformudur arada bir hayli teknoloji farkı var

    Eski nesil p1 p3 platformu neredeyse birebir aynıydı tek fark boyutlarının farklı olmasıydı o
    Yani özetle yeni cma platformu tamamen c sınıfı araçlar üretmek için çıkarıldı tutupta polestar2 yi koyamazsın model 3 ün karşısına onu söylemeye çalışıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    MK2 S40 focusla ortak platformu kullanmadi mi hatta o donemki mazda 3. Nasil D segment oluyor? Boyutlari da kucuktu zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rekabet iyidir
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.