Şimdi Ara

Tesla Model 3 geleneksel arabaların çok dışında bir iç mekana sahip

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
0
Favori
2.625
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tesla Model 3 geleneksel arabaların çok dışında bir iç mekana sahip

    Tesla kurulduğu günden bu yana kitlesel pazara yönelik bir elektrikli otomobil sözü vermişti ve geride bıraktığımız Cuma günü bu araç sonunda geldi. İlk 30 adet Model 3, ön sipariş veren müşterilere Kaliforniya'daki Tesla fabrikasında teslim edildi. Tesla'nın Roadster'dan amiral gemisi Model S P100D'ye oldukça etkileyici modellere sahip olduğu bir gerçek. Ancak 35 bin dolarlık başlangıç fiyatına sahip Model 3, alışılmış arabaların çok dışında bir iç tasarıma sahip.

     

    Ayrıca Bkz.Stuttgart'ta dizel araçlar yasaklandı
    Otomobilin standat modeli 354 km menzil sunarken 0'dan 100 kilometre hıza 5.6 saniyede çıkabiliyor. Uzun menzil versiyonu ise tek şarjla 498 km yol yapabilmesinin yanında 0'dan 100 kilometre hıza 5.1 saniyede çıkabilme yeteneğine sahip. Aracın minimalist iç mekanı, tamamiyle deri kaplamalı ve ahşap tasarımıyla dikkat çekiyor. Ayrıca iç kısımda metalik aksanlar, 15 inçlik bir orta dokunmatik ekran ve neredeyse tamamen camdan yapılmış bir tavan var. Gösterge paneli olmayan araçtaki tüm bilgiler orta kısımdaki yatay dokunmatik ekranda görüntüleniyor.

     

    Tesla Model 3 geleneksel arabaların çok dışında bir iç mekana sahip

    Model 3'ün anahtarı yok


    Otomobilin anahtarı yok. Bunun yerine, açar sahipleri akıllı telefonlarına yükledikleri bir uygulamayla Model 3'ü kilitleyip açabiliyorlar. Ayrıca kredi kartı büyüklüğünde bir yedek anahtar veriliyor ve araç sahipleri telefonlarının kaybolması yada şarjının bitmesi durumunda bu kartı kullanabiliyorlar. Ayrıca bu plastik dikdörtgen şeklindeki kart, otomobilin bir valeye teslim edilmesi durumunda da devreye giriyor.

     

    Ayrıca Bkz.Audi’den 10 milyar Euro’luk elektrikli araç hamlesi
    Direksiyon simidinde, aynaları ayarlamaya ve ses fonksiyonlarını kontrol etmeye yarayan bir çift çok işlevli başparmak tekerleği var. Ayrıca iki adet sinyal kolunun olduğunu belirtelim. Ancak Model 3'teki iç mekan devrimi gösterge panelinin kaldırılmasının da ötesine geçmiş durumda. Tesla'nın baş tasarımcısı Franz von Holzhausen, iç mekanın Model 3'ün pek çok açıdan en tatmin edici, yenilikçi ve radikal bir parçası olduğunu vurguladı. Holzhausen ayrıca Model 3'ün teknik olarak daha küçük bir otomobil olması nedeniyle amaçlarının iç mekanı olabildiğince büyük hissettirmek olduğunu da ifade ediyor.

     

    Geleceğin insansız araçlarının evrileceği tasarımı yansıtan Tesla Model 3'ün iç mekanını incelemek için aşağıdaki galeriye göz atabilirsiniz. 

     



    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Tesla Model 3 geleneksel arabaların çok dışında bir iç mekana sahip
    Tesla Model 3 geleneksel arabaların çok dışında bir iç mekana sahip
    Tesla Model 3 geleneksel arabaların çok dışında bir iç mekana sahip
    Tesla Model 3 geleneksel arabaların çok dışında bir iç mekana sahip
    Tesla Model 3 geleneksel arabaların çok dışında bir iç mekana sahip







  • İç mekan için daha çok yolu var...

  • Bence de çok farklı, çok kötü.
  • Bir tane tv ünitesi üzerine de lcd yeterli olurdu aslında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomobil firmaları RR Velar ın iç mekanına bakıp biraz ders alsınlar...

  • Misss gibi araç 10 numara görüntüsü var hem içten hem dıştan.

  • Bence gayet muhtesem bir ic mekan olmus. Zevkler ve renkler...

  • Sadelikten hoşlananlar için diyeceğim ama bıda çok sade olmuş be bir ekran bir de direksiyon



    Hayırlısı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Test suruslerinde genel olarak tek ekran olmasina `` Biz suruculerin ve yolcularin esit duzeyde eglenmesini istiyoruz ve surus eylemini arabanin ustlenmesini hedefliyoruz.`` Diyorlar ha direksiyon arkasinda gosterge olmasi oto pilotun cok islevsel olmadigi trafigin tahmin edilmesi guc ulkelerde daha iyi olurdu ama uretimi yavaslatir maliyeti arttirirdi muhtemelen bir kusur ama simdilik yapay zeka gelistikce surucu de yolcu olma yolunda ilerleyecek.
  • Araba süper olmuş. Benim gibi sade tasarım sevenler için efsane. Tavanın da komple cam olması süper, güneş olmadığı zaman çok güzel aydınlatır olursa da çekersin güneşliği mis. Ama o ortadaki tablete bir şey olursa araç sahibi b.ku yedi :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkayjan -- 31 Temmuz 2017; 17:13:29 >
  • Gösterge panelinden bir çırpıda vazgeçilmese daha iyi olurdu. Hem işlevsel hem de görsel bir tamamlayıcılığı vardı..

  • kadran olmalıydı bence onun dışında çok beğendim

  • Hud vardir bunda hud yoksa duramazsin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bender B. Rodriquez kullanıcısına yanıt
    Hud da yok, sordular Twitter'da elon musk hud yok dedi, zaten lansmanda da bahsetmediler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • İç mekan gerçekten berbat duruyor, barı kadranları kaldırmasalarmış.

  • o tablet kırılırsa yada bozulursa ne olur araç çalışır mı ? giderken kırılsa , aracı manuel ne kadar kontrol ediyoruz, kapı kilitliyken kırılırsa kapılar camlar açılır mı ?
    Aynı fiyata satılan Bolt un iç tasarımı ortadayken bu tasarımla çıkmaya utanmadılar mı ?
    iphone da çıkatığın da 4 inç yeterli diyordu sonra nasıl yaladı tükürdüğünü...
    [simage]http://media.chevrolet.com/dld/content/dam/Media/images/US/Vehicles/Concepts/Chevrolet/BoltEV/Product/2015-Chevrolet-BoltEV-Concept-interior-006.jpg[/simage]





  • Dış tasarım güzel ama iç mekan oldukça başarısız kalmış.
  • Bazı göstergeler; benzin,hararet vs.hala bir çk lüks araçta bile geleneksel yöntemler ile sunuluyor zaten, bu tür bildirimler yerini daha geniş ve teknik ekranda sunulması gayet iyi.




    olmaması maliyeti de düşüren etkenler olduğu malum, bu canavar 35 bin dolar gibi daha ulaşılır fiyat.kokpite ikinci daha küçük kurtarıcı bir panel daha düşünülebilirdi belki, mobil destekleyici, önemli atamalar vs







    Kokpit daha sürücüye hizalanabilirdi, ters hafif u,direksiyon simidi daha yenilikçi yine olabilirdi.





    Onun dışında araç çok şık ve bir korku saldı tüm üreticilere fiyatı vizyonu ile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xxxx1 -- 31 Temmuz 2017; 18:47:11 >
  • Adamlar resmen vw polo yapmis. 4 teker bi direksiyon. Arkasindaki muhendislihi tenzih ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sadelik abi ya başka bişey değil..
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.