Şimdi Ara

Tesla ilk Model 3'leri sahiplerine teslim etti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
0
Favori
2.044
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tesla CEO'su Elon Musk bu ayın başında yaptığı açıklamayla ilk Model 3'lerin temmuz ayının sonunda bir törenle sahiplerine teslim edileceğini duyurmuştu. Sözünü tutan Tesla, Model 3'lerin üretildiği üretim tesisinin de bulunduğu Fremont'ta gerçekleştirilen törenle ilk 30 adet Model 3'ü sahiplerine teslim etti. 35.000$'lık fiyat etiketine sahip olan Model 3; Model S ve Model X'e kıyasla daha ucuz ve Tesla otomobil pazarında önemli bir paya sahip olmak için Model 3'e büyük umutlar bağlamış durumda.


    Tesla ilk Model 3'leri sahiplerine teslim etti 

    Model 3'ün özelliklerine gelecek olursak, aracın maximum hızı saatte 210 kilometre ve 0'dan 100'e ulaşma süresi 5.6 saniye. Tesla tarafından paylaşılan bilgilere göre 5 yetişkinin sığabileceği aracın bagaj kapasitesi 425 litre. Tesla'nın daha önce de belirttiği üzere Model 3'ün menzili 355 kilometre. Model 3, süperşarj istasyonunda 30 dakika şarj edildiği takdirde 210 kilometrelik yolu katedebilecek enerjiye sahip oluyor ancak Model 3 sahipleri evlerindeki 240V gücündeki kaynaktan araçlarını şarj ederlerse bir saatlik şarj sonunda Model 3, yaklaşık 50 kilometre yol alabilecek. Model 3 ayrıca Wi-Fi ve LTE bağlantısı, sesle kontrol ve Bluetooth gibi özelliklere de sahip. Tabi yukarıda saydığımız özellikler Model 3'ün temel paketinde bulunan şeyler. 



    Yükseltme Seçenekleri

    Tesla, Model 3'ün daha güçlü olmasını isteyen kullanıcılara, 9000$ karşılığında bir takım seçenekler sunuyor. Bu seçenekler arasında menzili 500 kilometreye yükseltme, aracın maksimum hızını saatte 225 kilometreye ayarlama ve 0'dan 100'e 5.6 saniyede değil de 5.1 saniyede ulaşabilme bulunuyor. Ayrıca Model 3'ün özel bir renge sahip olmasını isteyen kullanıcılar 1000$'lık ödeme ile araçlarına yeni bir renk seçebilir ya da 1500$ karşılığında araçlarına 19 inç boyutundaki spor jant ekletebilir. 5000$ karşılığında sunulan Premium Yükseltme Paketi'nde ise ısıtmalı koltuklar, sis lambaları, ısıtmalı yan aynalar ve üzerinde iki adet akıllı telefon yuvası bulunan orta konsol yer alıyor. 

     

     
    Tesla ayrıca otopilot kısmında da ekstra ücret karşılığında Model 3 sahiplerine bazı seçenekler sunacak. 5000$ ödeme yapan kullanıcılar; hız sınırlamalara uyan, şeriti ve otoyolu otomatik olarak değiştiren ve standart modele kıyasla sürücünün kontrolüne çok daha az ihtiyaç duyan Geliştirilmiş Otopilot'un sahibi olacak. Tesla ayrıca Model 3'ün sürücü müdahalesi olmadan kullanılabileceğini düşünüyor. Şirket, otopilotun aracı tamamen tek başına kontrol edebildiği sürümünü geliştirdiğinde, Model 3 sahiplerinin 3000$'lık ödeme ile bu otopilota sahip olmasına olanak tanıyacak. Bu son nesil otopilot için Model 3 sahiplerinin öncelikle Geliştirilmiş Otopilot'u satın almaları gerekiyor.
     
     

    Teslim Süreci Uzun Sürebilir

    Model S'teki çift dijital ekrana karşılık Model 3'te 15 inç boyutunda bir ekran yer alıyor ve Model 3'teki özelleştirme imkanları Model S'e göre biraz daha kısıtlı. Tabi Tesla'nın bu otomobili düşük fiyatıyla geniş kitlelere hitap edebilecek şekilde üretmiş olması bu durumun ana nedeni. Şirket ikinci teslimatı, gelecek ay 100 otomobili daha sahiplerine ulaştırarak tamamlamak istiyor. Eylül ayından itibaren Tesla ayda 1500 adet Model 3 üretmeyi hedefliyor. Şirketin yıl sonuna kadar ulaşmak istediği aylık üretim sayısı ise 20.000 



    Tabi halihazırda Model 3 satın almak için 1000$ ödeme yapıp ön siparişte bulunan 400.000 kişi olduğunu düşünürsek şirketin bu üretim hedefiyle sadece ön siparişte bulunan müşterilere Model 3'leri teslim etmesinin yaklaşık 2 yıl süreceğini söyleyebiliriz. Tesla üretim hacmini arttırmak için yeni çalışmalar yapıp bu süreci hızlandıracak mı, bunu ilerleyen dönemlerde göreceğiz.








  • iç tasarım kim ne derse desin kötü, sade olabilir ama 2017 yılında 35-50 bin dolar bandında bmw mercedes giriş segment rakibinin daha iyi iç tasarımı olması gerekir.
    Onun dışındaki bütün özellikleri gayet iyi.

  • hala hız kadranı yok mu model 3'de?

  • 500 km çok iyi menzil kapasitesi. Tabii +35 bin TL :) onlara 9 bin TL gibi gelecek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KraftMK -- 29 Temmuz 2017; 17:47:40 >
  • Elon reyiz otomobil dünyasını salladı-sallıyor ve daha da fazla sallayacak belliki. Zenginin vizyoner olanı insanlığa gerçekten fayda sağlıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaleyDeskop

    hala hız kadranı yok mu model 3'de?

    hiç olmayacak, ortadaki panelden takip etmesi gerekiyor sürücünün
  • Adamlar şu teknoloji harikası arabayı bile 35000$ alıyor, bizde saçma sapan arabalara 60-70k veriyoruz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç her yönüyle devrin değiştiğini belli ediyor. Gelenekselci tayfayı zor günler bekliyor.

    Yalnız üretim kapasitesi böyle giderse 2019'a kadar anca ön sipariş verenlere araçlarını teslim ederler. Umarım planlanandan daha hızlı arttırılır üretim.
  • KraftMK K kullanıcısına yanıt
    Dolar kurunu kaçtan aldınız. Menzil yükseltme opsiyonu 9000$'da

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teramit

    iç tasarım kim ne derse desin kötü, sade olabilir ama 2017 yılında 35-50 bin dolar bandında bmw mercedes giriş segment rakibinin daha iyi iç tasarımı olması gerekir.
    Onun dışındaki bütün özellikleri gayet iyi.

    30-35 bin dolar bandindaki bmw Mercedes dediginiz rakipler hala benzin ile calisiyor. BU araci satin aldiginizda devletten $7500 geri aliyorsunuz. Boylece arac daha ucuza gelmis oluyor size. BU aracin rakipleri Chevrolet Bolt gibi araclar aslinda Chevrolet Bolt 36 binden basliyor bu arada.
    SOnucta elektrikli arac almak karisliginda biraz bazi seylerden fedakarlik etmis oluyorsunuz. Parasi olan zaten Model S'e yonelebilir. Eger Model 3 tutarsa ileride ara modellerde olacaktir.
    Mercedes, Bmw kalitesi veya luksu vaad eden bir model degil zaten bu.
  • Model S
    Model 3
    Model X

    Gördüğünüz gibi Tesla Model E yi almaya diretti ama olmadı E ye en çok benzeyen karakter 3 bunu bilinçaltımıza işlemeye çalışıyorlar Tesla Amerikanın dünya otomotiv sektörünü yönlendirmesi için kurulmuş bir Projesidir isteyen araştırabilir.

  • "1500$ karşılığında araçlarına 19 inç boyutundaki spor tekerleği ekletebilir. "

    Spor tekerleği ?

    Yani çevirileri kim yapıyor ya da kim yazıyor bu metinleri ?
    Ben mi yanlış biliyorum diye baktım, spor tekerleği diye bir terim yok.

    Hani jant dememek içinse baktığıma göre başka karşılığı yok bunun.
  • Alınası araç.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sınav_testmis_kanka


    quote:

    Orijinalden alıntı: teramit

    iç tasarım kim ne derse desin kötü, sade olabilir ama 2017 yılında 35-50 bin dolar bandında bmw mercedes giriş segment rakibinin daha iyi iç tasarımı olması gerekir.
    Onun dışındaki bütün özellikleri gayet iyi.

    Amca bu arabalar sana göre değil. Sen git Passat'ınla akraba ziyareti yap lütfen.

    Bunu diyenlerin tabletçi markayı savunması ne kadar ironik ve bir o kadar üzücü.

    Model X çıktığında kanat kapılara çok laf etmiştim gereksiz diye, hem maliyetli hem üretim sürecini aksattı hemde kapının iç kısmını kullanamıyorsun. Opsiyon bile yok.
    Sizin gibi zerzavatlar aman yenilik canım yenilik canım elon yalarım modunda gittiğinden süper müper diyordu.Abd de en çok satan suv 1 ay oldu sonra satışları düştü , millet beğenmedi işte. Sonra elon açıklama yaptı yanlış yaptık herşeyi bir araca sokmayı denedik diye. Adam hatasını kabul etsede siz yine onu savunursunuz. Padişahtan çok padişahçılar sizi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    Dolar kurunu kaçtan aldınız. Menzil yükseltme opsiyonu 9000$'da

    Aynen hocam 5000 de kalmış aklım :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şahsen ben şu ana kadar teslayla ilgili yada elektrikli araçlarla ilgili tam bir şarj etmenin faturasının ne olduğuna dair hiçbir yerde bilgiye rastlamadım,ilginç değilmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teramit

    iç tasarım kim ne derse desin kötü, sade olabilir ama 2017 yılında 35-50 bin dolar bandında bmw mercedes giriş segment rakibinin daha iyi iç tasarımı olması gerekir.
    Onun dışındaki bütün özellikleri gayet iyi.
    Chevy Bolt (model 3 rakibi)
    Tesla ilk Model 3'leri sahiplerine teslim etti

    Model 3
    Tesla ilk Model 3'leri sahiplerine teslim etti

    tesla resmen stajyer iç tasarımcı tutmuş gibi duruyor.
    Tasarımdan anlamayan bebelere kapak olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: D.Baran

    Şahsen ben şu ana kadar teslayla ilgili yada elektrikli araçlarla ilgili tam bir şarj etmenin faturasının ne olduğuna dair hiçbir yerde bilgiye rastlamadım,ilginç değilmi?

    Garip bir yorum olmuș. Batarya kapasitesi belli, hesaplamak kolay. Elimizde Model S P90D olsun mesela. 90kwh bataryası var. Şarj esnasında olan kayıplarla beraber 100kwh enerjiye ihtiyacımız var diyelim. Ülkemizde 1kwh=40 krș. Buradan 1 tam şarj için 40 TL gerektiğini buluruz. 400km menzil için 10 krș/km gibi bir maliyetimiz olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican


    quote:

    Orijinalden alıntı: teramit

    iç tasarım kim ne derse desin kötü, sade olabilir ama 2017 yılında 35-50 bin dolar bandında bmw mercedes giriş segment rakibinin daha iyi iç tasarımı olması gerekir.
    Onun dışındaki bütün özellikleri gayet iyi.

    30-35 bin dolar bandindaki bmw Mercedes dediginiz rakipler hala benzin ile calisiyor. BU araci satin aldiginizda devletten $7500 geri aliyorsunuz. Boylece arac daha ucuza gelmis oluyor size. BU aracin rakipleri Chevrolet Bolt gibi araclar aslinda Chevrolet Bolt 36 binden basliyor bu arada.
    SOnucta elektrikli arac almak karisliginda biraz bazi seylerden fedakarlik etmis oluyorsunuz. Parasi olan zaten Model S'e yonelebilir. Eger Model 3 tutarsa ileride ara modellerde olacaktir.
    Mercedes, Bmw kalitesi veya luksu vaad eden bir model degil zaten bu.

    bmw kalitesi ve lüksü vaadediyor tabiki, 3 gr ingilizcen varsa aç yabancı kaynaklara bak.
    haberi bile bmw killer diye çıkıyor.
    bolt bundan sonra buna rakip olarak çıktı teslanın esas hedefi çok satan alman markaları




  • ozmenakif kullanıcısına yanıt
    Sağol kardeş yanıt için.Uygun görünüyor,tabi yönetimler o haliyle bırakırsa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.