Şimdi Ara

Teşekkürler TurkNet [YAPA KULLANICILARININ DİKKATİNE]

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (3 Mobil) - 1 Masaüstü3 Mobil
151
Cevap
2
Favori
10.355
Tıklama
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> TurkNet >> Teşekkürler TurkNet [YAPA KULLANICILARININ DİKKATİNE]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    593 Mesaj

    Teşekkürler iyi çalışmalar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2995 Mesaj

    Bu konuyu görüp sürekli yavaşlayan internetim için yapa profilini KESİNTİSİZ yaptım ve şimdi Vdsl bağlantım Adsl oldu internetim kesildi ve profili değiştirmeme izin vermiyor yaa bu firma ne kadar rezil bir firma nasıl bunların ağına düştük yemin ediyorum illallah dedim artık.

    Ekleme : Sorunu zor olsa da kendim çözdüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akid -- 29 Haziran 2020; 21:2:43 >
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________
    Bizi edepsizler değil, edebimiz susturur.
  • Teğmen
    233 Mesaj

    Ilk kuruldugu gun bende meraktan kesintisizi secip adsl e donmustum (: 1 gun sonra duzelttiler.
    Aradilar ve su an profillerden sadece oyun veya hizliyi secebilecegim soylendi.Standarta onlar geciriyormus istersen.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Akid kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1012 Mesaj
    Şu forumda yıllarımı geçirdim, belki bir çoğunuzun yaşı kadardır bu forumdayım, ama firma fanatikleri bitmedi. Abi firmayı nasıl savunuyor adam, bir de sponsoru gibi logosunu çakmış profiline. Bu ne fanatikliktir. Firma iyiyse iyi kötüyse kötü deriz burada. Diyoruz yıllardır, ama yana yakına savunmuyoruz. Öteki firmalar iyi mi hayır, türknet iyi mi? kesinlikle hayır, şurada iki tane post okusanız teşekkür etmezsiniz. Destek forumu mağdur olan insanlarla dolu.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    339 Mesaj

    kötü olan iss ler mi yoksa altyapı mı?
    ben gayet memnunum, sen neden değilsin?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Elrohir kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    627 Mesaj

    Ne kadarda haklısınız Türknet iyi asla hiçbir iş yaptıramıyor bile Türktelekoma o yüzdende sürünüyor bende dahil Türknet kullanıcıları.Yapa dedikleri bol crcli düşük snrli dandik bir internet.Her akşam kopuyor artık istemsizce kendi kendine keşke şuradan fiber geçsede kurtulsam şu yapadan.
    |
    |
    Elrohir kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1012 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: q9a2

    kötü olan iss ler mi yoksa altyapı mı?
    ben gayet memnunum, sen neden değilsin?
    Mevcut alt yapıda verilen hizmetten bahsediyorum, hiç bir iss yi kardeş sen bu bakır kabloda 2km öteye niye düşük internet hızları veriyorsun demiyoruz. Teknik alt yapı bu.

    Ben firmaya sorun var internetim çalışmıyor diyorum, bizde sorun yok başınızın çaresine bakın diyor. Dikkatinizi çekerim, tamam inceleyelim demiyor, saha ekiplerine haber verdik demiyor, burdan herşey normal görünüyor diğer kontrolleri yapalım demiyor.

    Fişi takılı olmayan modeme biz sinyali görüyoruz modeme kadar ulaşıyor sizin ayarlarınız hatalı diyor. Sonra da kardeş bak benim modemim takılı değil sen nasıl ulaştın diyince cevap vermeyi kesiyor.

    Bunun alt yapıyla bir alakası var mı? Yok. Hizmet vermiyor bana, sorunlarımı geçiştirip oyalıyor, saha ekibini yönlendirmemek için yalan dahi söylüyor. 5 gündür internetim kesik, hala destek kaydında peki beyefendi saha ekiplerine yönlendirelim bir baksınlar cümlesini alamadım. Ama 28 kere felan destek kaydı çözüldü, sorun yok yanıtını aldım.

    Daha detaylı yazmama da gerek yok aslında, forumda bir sürü saçma sapan yapa geçişiyle mağdur olan arkadaşımız var. Destek hizmeti alamıyorlar, alamıyoruz. Sorun sadece bir teknik aksaklık değil. Bu aksaklıkta bilgi ve ilgi eksikliği.

    Yoksa internetimiz hiç mi kesilmedi, bir müşteri temsilcisi arasa beyefendi pandemiden ötürü saha ekibimiz çalışamıyor, sizin işinizi sıraya aldık tahminen 10 gün sonra ilgileneceğiz dese, başımın çaresine bakarım. Beni internet bağlanırken gereksiz yere 40 kere aradı bu adamlar, turk telekoma başvuru yapmış cevap gelmiş her aşamasını telefonla bilgi verdi. Şimdi gerçekten sorun var, muhattap yok. İşte bu parayı alana kadar hizmet demek oluyor. Bu yüzden kötü.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Firma Yetkilisi
    11098 Mesaj

    Merhaba, hız profilinizi VDSL olarak güncelledik. İyi günler dilerim.
    |
    |
    Akid kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    11098 Mesaj

    Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
    |
    |
    Elrohir kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1012 Mesaj
    Pm üzerinden telefonumu da destek numaramı da gönderdim, daha önce destek konusunda alenen ortalıkta da yazdım. Burdan da açık açık söylüyorum. Ne yazdıysam olmadı. Bana oim mesajı dışında herhangi bir kanaldan geri dönülmedi. Mesajda yazan tek bir ibare var

    quote:

    Merhaba Emre Bey, sizi ve yaşadığınız problemi anladım ve gerekli tüm kontrolleri, incelemeleri yaptım. Biz kaynaklı hiçbir sorun tespit etmedim. Bu nedenle yapabileceğimiz bir işlem maalesef ki bulunmuyor. Hoşça kalın.


    Bunun haricinde bir mesaj atılmıyor. Bazen bu bile atılmıyor. Sorun çözüldü diye destek kapatılıyor. Hadi bakalım, bi tane yetkili 6 gündür beni arayacak vakit bulamadı diyelim, oraya iki satır düzgün birşey yazacak vakit de mi yok?

    Zaten başta da söylediğim gibi arızaya takılmıyorum, üç gün dersin beş gün dersin kötü hizmet almayı kanıksadık artık o konularda başımızın çaresine bakıyoruz, ama sen ihtiyacı olduğunda müşterinle konuşma tenezzülünü göstermeyen bir firmasın.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Firma Yetkilisi
    11098 Mesaj

    Merhaba, arıza yanlış statüde açıldığından dolayı sorunun çözümü gecikmiş olabilir. Ben arızayı 2020070100073658902 iş emri numarasıyla yerleşik operatör saha ekiplerine bildirdim. Arkadaşlarıma da detaylı bilgi verdim.
    |
    |
    Elrohir kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
bankalar.org
Sohbet
kolayoto.com
Media Sözlük
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,531
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.