Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

TELSİM'DEN ÖNEMLİ AÇIKLAMA !!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
21
Cevap
0
Favori
601
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> TELSİM'DEN ÖNEMLİ AÇIKLAMA !!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2487 Mesaj
    Sayın Abonemiz,

    Tarafımıza iletmiş olduğunuz ''GPRS bağlantı probleminiz'' doğrultusunda
    yapılan kontrollerde servis sağlayıcılarına (baz istasyonu) yönleik teknik
    müdahalaler sonucu sorununuzun 09/09/2003'de giderildiği bilgisi
    alınmıştır.
    Problemin devamı üzerine kaydınızın güncellenmek suretiyle ilgili birime
    tekrar aktarıldığını belirtmek isteriz.

    Yoğunluk nedeniyle bağlantı hızının düşmesi ve gprs sinyalinin kesilmesi
    son zamanlarda sıkça karşılaştığımız bir sorundur ve bu konuyla ilgili
    gerekli altyapı çalışmaları yapılmaktadır. Ancak bu çalışmaların maalesef
    çok kısa bir sürede tamamlanması mümkün olmamaktadır. Mobil internet
    kullanımının avantajları ve ücretlendirme dolayısıyla , Türkiye'deki
    birçok internet servis sağlayıcıdan daha fazla olan ve giderek artan
    kullanıcı sayımız , çalışmalarımız için bir taraftan bizleri daha çabuk
    çözüm bulma konusunda yönlendirirken , bir taraftan da yaşamakta olduğunuz
    olumsuzluklara yol açmaktadır. Bu bağlamda sorununuzun en kısa süre
    içerisinde çözümleneceğini belirtmek isteriz.

    Telsim Internet sitemize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür
    ederiz.

    Saygılarımızla
    Telsim Müşteri Hizmetleri


    http://www.telsim.com.tr

    --------------------------------------
    Bu e-posta sadece yukarida isimleri belirtilen kisiler arasinda ozel
    haberlesme amacini tasimaktadir. Size yanlislikla ulasmissa lutfen mesaji
    geri gonderiniz ve sisteminizden siliniz.Telsim Mobil Telekomunikasyon
    Hizmetleri A.S. bu mesajin icerigi ile ilgili olarak hic bir hukuksal
    sorumlulugu kabul etmez.

    This e-mail communication is intended for the private use of the persons
    named above. If you received this message in error, please immediately
    notify the sender and delete it from your system.Telsim Mobil
    Telekomunikasyon Hizmetleri A.S. does not accept legal responsibility for
    the contents of this message.
    --------------------------------------



    |
    |




  • Yarbay
    3151 Mesaj
    abi adamlar diyor ki ne kadar para o kadar köfte.Hız istiyorsan git kablonet al ya da dialuptan bağlan ama bu fiyata bu kadar işinize geliyorsa kullanırsınız yoksa bu sistem ha deyince değişmiyor.Zaten uzanların durumu malum adamlar paralar ceplerine girmiyor diye telsimin reklamlarını kestiler birde sizin için gprs altyapısını mı değiştirsinler diyor bu mail.
    |
    |
  • Yarbay
    3267 Mesaj
    altyapı konusunda şu an için yapabilecekleri bişi yok,,ancak el değiştirirse bişiler olabilir ,tabi yeni sahipleri bizi şutlayabilir, bu da bi olasılık..
    |
    |
  • Teğmen
    144 Mesaj
    bir adama 40 kere deli demişler deli olmuş
    |
    |
  • Yüzbaşı
    397 Mesaj
    beyler yeni yöntemler geliştirmemiz lazım bu şekilde olmuo. foruma girene kadar ebem ağlıyo ya gece ancak 2 kb stabil deil. olmaz olsun diycez buna şükür diycez ama yakında bu da gidicek. millet elin almanyasında 5 euro ya 1 ay 256k bağlanıyo sınırsız. superonline zaten ayrı bi fiyasko uydurmus mb si 1.400.000 diye hehe hadi hayırlısı.
    |
    |
  • Yarbay
    11244 Mesaj
    ulam kimi kandırıyolar be?
    kb ı 1400 tl den mb ı 1.400.000 eder zaten.matematik falanda mı bilmedigimizi sanıyo bu salatalıklar?
    |
    |
  • Yarbay
    3267 Mesaj
    utanmadan bi de reklamını yapıolar bi b.k muş gibi, gerci alan olduktan sonraa....
    |
    |
  • Teğmen
    144 Mesaj
    ben tv yayınlarını almak için tv ye sigara kağıdı bağladım oldu bilgisayarada aynı yöntemi uygulasak interneti çekermi?
    |
    |
  • Yüzbaşı
    729 Mesaj
    ya bişeyler yaptıkları doğru.trabzonda 3 gundur gprs yoktu ve aradığımda burda çalışma olduğunu söylediler. eskiden 2-3 derece zor çeken telefon şimdi full çekiyo ve hızda bariz bi artış var.
    |
    |
  • Binbaşı
    1058 Mesaj
    bişeyler yapıyorlar, ewet , ama çok yawaş
    geçen sene 1 ay telefonuma gprs sinyali gelmedi bulunduğum semtte.1 ay sonra çözüldü problem:)
    |
    |
  • Yüzbaşı
    743 Mesaj
    aman yapmasınlar
    |
    |
  • Yüzbaşı
    282 Mesaj
    I LOVE TELSIM
    BAGLANTIMIN BIR GUN GIDECEGINI BILSEMDE BENI TELEKOMUN ZULMUNDEN BU SURE ICINDE KORUDUGU ICIN SONSUZ TESEKKURLER
    |
    |
  • Yarbay
    3268 Mesaj
    |
    |
  • Binbaşı
    1408 Mesaj
    |
    |
  • Çavuş
    71 Mesaj
    :)
    |
    |
  • Binbaşı
    1343 Mesaj
    Sabit ücreti 15'e çıkarsınlar ama KB başı yapmasınlar bu servisi 5 aydır kullanıyorum 5 ay boyunca tel ekomun tekelinden kurtuldum İnternete gireceğim zamanı Telsim seçse de Telekomdan iyidir saatlerce chat yapabiliyor bağlı kalabiliyorum. Telsim Kb başına geçerse çok müşteri kaybeder. GPRS müşterilerinin en az %90'ı ayrıca telefonla konuşuyor bu müşteriler giderse Telsim çok pişman olur.Saygılarımla


    |
    |
  • Yüzbaşı
    549 Mesaj
    ne kaybetmesi millet ucuz diye duruyor kimse uzanı sevdiğinden durmuyor telsimde heleki bu kadar olayından sonra kb başına gecerlerse ben dahil bircok insanıda yeminler büyük olsun bırakıcağına eminim bi avantajı zaten yok gprs dışında
    |
    |
  • Çavuş
    71 Mesaj
    acaba telsime şebekemizde sorun var deyip mail atarsak ilgileniyorlarmı.
    yukardaki mailden birazcıkta bunu çıkardım ben. yanılıyormuyum ...
    |
    |
  • Yüzbaşı
    404 Mesaj
    arkadaşlar eskişehirde de aynı sorunlar oluyordu bende telefon ediyordum ertesi gün olmazsa iki gün sonra düzeliyordu
    şimdi tatildeyim ege tarafını gezdim didim den fethiye ye kadar gittim buralarda ise gprs bağlantısı bazen çok ii bazen vasat oldu
    anladığım kadarı ile bu adamlar bölgesel yoğunluğa göre gprs bağlantısı ile oynuyorlar
    ve dediğiniz gibi kb başına ücrete geçerse telsim bana da eyvallah deyip hattı kapattırmak kalır [^]
    |
    |
  • Yüzbaşı
    516 Mesaj
    Valla ben GPRS'i yaklaşık 1 aydır kullanıyorum ve sadece bir gün sinyal yoktu ve aradığımda sorunu hallettiler.O gün bu gündür problemsiz.Eğer bu haliyle devam ederse, hızına da razı olaraktan ben ömür boyu kullanırım.Gelecek ay bence sabit ücrete zam yapacaklar ve de reklamını da yapacaklar. Kb. geçererlerse 2.5 yıllık Telsimci olarak bırakırım Telsim'i.
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
google reklamları
üniversite
Masal
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,399
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.