Şimdi Ara

Tellcom QuikNet Kullanıcıları: Sorunlar, Çözümleri ve Teknik Paylaşımlar (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
998
Cevap
3
Favori
94.615
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben router'ı firmanın değiştirmesi gerektiğini düşünüyorum. Sonuçta bize düzgün çallşan cihazlar vermek zorunda değiller mi ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gergozen

    Ben router'ı firmanın değiştirmesi gerektiğini düşünüyorum. Sonuçta bize düzgün çallşan cihazlar vermek zorunda değiller mi ?


    Öyle tabi ama bu bizdeki router'ların sorunlu olmasından kaynaklanmıyor. Bu Pirelli marka veya ZyXel marka cihazların ortak bir özelliği. Çünkü birçok kişide aynı sorun var. Normal koşullarda bu cihazlarda sorun olmaması lazım ama koşullar normal değil. Altyapı çalışmaları yüzünden oluşan kesilmelerin üstesinden gelemiyorlar bu cihazlar.
  • Daireye giren kabloyu direk bilgisayara bağlama durumunda, port açma gibi bir şansımız olmayacağından, buna benzer bir başka işlem yapmak mümkün müdür? P2P'ler için direk kablo bağlantısı pek sağlıklı olmayacak sanırım.
  • Ya arkadaşlar yok altyapı çalışmasıymış yok iyileştirmeymiş... neyi iyileştiriyolar allahınızı severseniz 4 aydır çatır çatır tık demeden çalışan routerler modemler şimdimi arızalandı kötü oldu yani.Tamamiyle talep ve hizmet kalitesiyle alakalı parametlerler bunlar.4 ay önce wireless bağlantımda 2 tane
    ***_Quiknet görüyosam şimdi arasam en az 10 tane ****_Quiknet Görüyorum bir arkadaşta yazmış verdikleri routerdan başka cihaz kullanırsak kesiliyor felan diye.ben pirellinin sinyal seviyesinin yetersiz kaldığı durumlarda 40 ytl ye aldığım uyduruk tek Lan tek usb li wireless adsl-router modemle 1 ay çatır çatır bağlandım.Ben anlamam arkadaş yok portuymuş yok macımış yok ipsimiş yok dns siymiş.eğer benden bir hizmet bedeli alınıyosa ve ben o kalitede hizmeti zamanında çok daha iyi şartlarda almışsam o hizmeti yeniden istemek hakkım.ben mi uğraşıcam ayarıyla yok portuyla yok dns siyle.İyi...oldu olacak evlerede gidelim kabloları biz döşeyelim :D.Minareyi çalıyosan kılıfını hazırlıcaksın




  • Mikrotik yollmaış olduğunuz sitede sadece donanım olarak mevcut dış kaplaması varmı????
  • sadece donanım. dış kap ta satılıyor sanırım...
  • Arkadaslar ben de Ankara'da evimde 10 MBit Quicknet kullaniyorum. Routerimin markasi Pirelli. Bahsettiginiz kesilmeleri ben de son 10 gundur falan yasiyorum.

    Dikkatimi ceken sizin yazdiklarinizdan farkli iki sey var: Bir kesilme oldugunda modemimin IP'sini yazarak yonetim konsoluna baglanmada da sorun yasiyorum. Bazen konsol aciliyor ama cok yavas calisiyor. Bazen de konsola hic giremiyorum. Yani timeout aliyorum. Bahsettigim durum local networkde var, konsola uzaktan (evimin disindan) baglanmaya calismiyorum.

    Bir de yine baglanti kesildiginde bilgisayarimda wireless aliciyi kapatip acinca router'a tekrar baglanamiyorum. Yani router wireless cihazlar arasinda gorunuyor fakat baglanmaya calistigimda IP alamiyorum.

    Router'i kapatip acinca sorunlarin ikisi de (gecici olarak) duzeliyor.

    Ayni sorunlari gozlemleyen baskalari da var mi merak ettim. Acaba benim routerimda herkesin yasadiklarina ek olarak baska sorunlar da mi var?




  • darthbergmen; arayuze ulusamama sorunu bende de oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xsi -- 30 Ekim 2008; 11:31:57 >
  • EVet, bunu nasıl atladım bilmiyorum. Arayüze ben de ulaşamıyordum. Hatırlatma için teşekkürler.
  • Bir kesilme olduğunda ben de router'ın arayüzüne ulaşamıyorum. Hatta Quiknet'ten bu sorunla ilgili beni aradıklarında, router'ın arayüzüne bağlanıp herşey normal mi değil mi diye kontrol etmişlerdi. Eğer bir kesilme yaşanırsa onları aramamı, o anda yapılacak bir kontrolün sorunu tespit etmelerine çok yardımcı olacağını söylemişlerdi. Ben de kendilerine kesinti yaşandığı zaman router'ın arayüzüne de girilemediğini iletmiştim.

    Not: Bu arada yaklaşık 36 saattir router'ım açık ve herhangi bir kesinti yaşanmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fructoser -- 30 Ekim 2008; 13:14:24 >
  • Ben musteri hizmetlerini aradigimda DNS ile ilgili genel bir sorun oldugunu, baskalarinin da ayni sorunu yasadigini soylediler ve bana statik DNS ayari yaptirmaya calistilar. Halbuki ben zaten OpenDNS kullaniyorum. Bu yuzden soyledikleri bana mantikli gelmedi.

    Bu arada bana yazdirdiklari DNS adresleri asagidaki gibi. Belki denemek isteyen olabilir:
    85.29.26.251
    85.29.60.202
  • quote:

    Orjinalden alıntı: darthbergmen

    Arkadaslar ben de Ankara'da evimde 10 MBit Quicknet kullaniyorum. Routerimin markasi Pirelli. Bahsettiginiz kesilmeleri ben de son 10 gundur falan yasiyorum.

    Dikkatimi ceken sizin yazdiklarinizdan farkli iki sey var: Bir kesilme oldugunda modemimin IP'sini yazarak yonetim konsoluna baglanmada da sorun yasiyorum. Bazen konsol aciliyor ama cok yavas calisiyor. Bazen de konsola hic giremiyorum. Yani timeout aliyorum. Bahsettigim durum local networkde var, konsola uzaktan (evimin disindan) baglanmaya calismiyorum.

    Bir de yine baglanti kesildiginde bilgisayarimda wireless aliciyi kapatip acinca router'a tekrar baglanamiyorum. Yani router wireless cihazlar arasinda gorunuyor fakat baglanmaya calistigimda IP alamiyorum.

    Router'i kapatip acinca sorunlarin ikisi de (gecici olarak) duzeliyor.

    Ayni sorunlari gozlemleyen baskalari da var mi merak ettim. Acaba benim routerimda herkesin yasadiklarina ek olarak baska sorunlar da mi var?


    Ben Bazen Yan Komşunun Ara Yüzüne Bile Ulaşıyorum...




  • Ben de 29 Ekim 21:54'den beridir bir kesinti yaşamadım. Az önce kapıya Quiknet'den geldiler. Sevindim ben de kontrole geldiler diye ama satış temsilcileriymiş
  • quote:

    Orjinalden alıntı: darthbergmen

    Ben musteri hizmetlerini aradigimda DNS ile ilgili genel bir sorun oldugunu, baskalarinin da ayni sorunu yasadigini soylediler ve bana statik DNS ayari yaptirmaya calistilar. Halbuki ben zaten OpenDNS kullaniyorum. Bu yuzden soyledikleri bana mantikli gelmedi.

    Bu arada bana yazdirdiklari DNS adresleri asagidaki gibi. Belki denemek isteyen olabilir:
    85.29.26.251
    85.29.60.202


    Herhangi bir DNS ayarı yapılmazsa bu DNS'ler kullanılıyor zaten. Siz OpenDNS kullanmaya devam edin bence.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: darthbergmen

    Arkadaslar ben de Ankara'da evimde 10 MBit Quicknet kullaniyorum. Routerimin markasi Pirelli. Bahsettiginiz kesilmeleri ben de son 10 gundur falan yasiyorum.

    Dikkatimi ceken sizin yazdiklarinizdan farkli iki sey var: Bir kesilme oldugunda modemimin IP'sini yazarak yonetim konsoluna baglanmada da sorun yasiyorum. Bazen konsol aciliyor ama cok yavas calisiyor. Bazen de konsola hic giremiyorum. Yani timeout aliyorum. Bahsettigim durum local networkde var, konsola uzaktan (evimin disindan) baglanmaya calismiyorum.

    Bir de yine baglanti kesildiginde bilgisayarimda wireless aliciyi kapatip acinca router'a tekrar baglanamiyorum. Yani router wireless cihazlar arasinda gorunuyor fakat baglanmaya calistigimda IP alamiyorum.

    Router'i kapatip acinca sorunlarin ikisi de (gecici olarak) duzeliyor.

    Ayni sorunlari gozlemleyen baskalari da var mi merak ettim. Acaba benim routerimda herkesin yasadiklarina ek olarak baska sorunlar da mi var?


    Evet bende de oluyor. Dün evde yoktum sabah kısa bir kesinti olmuş yine ama toparlamış bu sefer ...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: darthbergmen

    Ben musteri hizmetlerini aradigimda DNS ile ilgili genel bir sorun oldugunu, baskalarinin da ayni sorunu yasadigini soylediler ve bana statik DNS ayari yaptirmaya calistilar. Halbuki ben zaten OpenDNS kullaniyorum. Bu yuzden soyledikleri bana mantikli gelmedi.

    Bu arada bana yazdirdiklari DNS adresleri asagidaki gibi. Belki denemek isteyen olabilir:
    85.29.26.251
    85.29.60.202


    Bahsi geçen DNS'leri denedim garanti olsun diye, engellenmiş sitelere girilmiyor.
  • Arkadaşlar, sizlerin yurtdışı çıkışları nasıl şuan? Speedtest.net'te Nuremberg server'ına test yaptığımda 3 Mbps Download / 2.5 Mbps Upload'ım çıkıyor. Bağlantım 100 Mbps. Eskişehir server'ına test yaptığım vakit 100 Mbps görebiliyorum ama.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xsi -- 30 Ekim 2008; 22:02:47 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Xsi
    Arkadaşlar, sizlerin yurtdışı çıkışları nasıl şuan? Speedtest.net'te Nuremberg server'ına test yaptığımda 3 Mbps Download / 2.5 Mbps Upload'ım çıkıyor. Bağlantım 100 Mbps. Eskişehir server'ına test yaptığım vakit 100 Mbps görebiliyorum ama.


    İstanbul Ataşehir'de oturuyorum, dediğiniz şekilde ben de speedtest yaptım, sonuç şu şekilde:



    Bağlantım 5 Mbps.
  • Yaklaşık 67 saattir Pirelli router'ım açık ve herhangi bir kopma hala olmadı. Tabi arada bir bilgisayarımı kapattım ya da tekrar başlattım. Ama router hep açıktı. Ve daha önce yaşadığım kesintileri artık yaşamamaya başladım. Biraz sonra router'ı kapatmayı da düşünüyorum.

    Bugün yine Tellcom'dan birisi aradı. Teknik bilgisi olan birisiydi. Daha önce bildirdiğim problemin devam edip etmediğini sordu. Ben de Salı gecesinden beri router'ın açık olduğunu, hiç kapatmadığımı ve o zamandan beri henüz bir kesinti yaşamadığımı belirttim. Daha sonra arayan kişi bu sorunla ilgili son günlerde araştırma yaptıklarını, Pirelli'deki mühendislerle de bu konuyu görüştüklerini, dün akşam saatlerinde de bu problemle ilgili bir çalışma yaptıklarını ve artık kesintilerin yaşanmaması gerektiğini bana anlattı. Ben de yaşanan bu sorunun tam olarak ne ile ilgili olduğunu sordum. Kendisi VoIP (Voice over IP) ayarlarının bu soruna neden olduğunu tespit ettiklerini, dün akşam yaptıkları çalışmayla bir konfigürasyon dosyası hazırlayıp, bunu bağlı olan router'lara gönderdiklerini ve VoIP'yi router'larda devre dışı bıraktıklarını anlattı.

    Şansa ben de daha önce "DRG A226G Management Console" un ana sayfasının ekran görüntüsünü almışım 28/10/2008'de, yani müşteri hizmetlerini bu sorunla ilgili aradığım gün. O ekran görüntüsünde sağ tarafta "Services" tablosunda "Voice" seçeneğinin yanında "0 Lines Registered" yazıyormuş:



    Şimdi ise aynı tabloda "Voice" seçeneğinin yanında "Disabled" yazıyor:



    Eğer sizin de "DRG A226G Management Console" unuzda "Voice" un yanında "Disabled" yazıyorsa, sanırım sizin de kesinti probleminiz artık olmayacaktır. Tellcom'dan edindiğim bu bilgiyi benim gibi kesinti yaşayan arkadaşlarla paylaşayım istedim.




  • Aynı şekilde benim Voice'de Disabled olmuş. Umarım sorunlar düzelir.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.