Şimdi Ara

teleservice rezaleti--çözüldü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
836
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 17.02.2015 tarihinde hizlial.comdan aldigim nokia lumia 820 telefonum tam bir ay sonra bozuldu. cihazimi sarj aletiyle baloncuklu poşete sarip kargoya teslim ettim. bugun servis kaydi olusturulmus. gorunce sok oldum. cihazimin sorununa ekran kirilmasi ve garanti disi yazmislar. tabii ki hakkimi arayacağım ancak Allah teleservice e muhtac etmesin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cihan9999 -- 30 Mart 2015; 11:47:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • microsofta bunu bir şekilde adam akıllı anlatabilsekde kurtulsak teleservice den. benim cihazımı da d-markete göndermişler. kahem heyetine gittik onunda bekliyoruz sonucunu 5 ay oldu
  • 8 aydır hakem heyeti bekliyorum. Son 1 ay kaldı. Yine lumia aldım. Hızlı al'dan. Firmayı aradım ve servis durumunda bize yollayın önce dediler. Aldığımız yere telefonu bırakmalıyız ki haklı olalım. Benim cihazı kırdılar ve garanti dışı bıraktılar. Ben direkt tele servise göndermiştim. Ve kendime şahit bulamadım. Artık yoğurdu üfleyerek yeme zamanı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babasayfa

    8 aydır hakem heyeti bekliyorum. Son 1 ay kaldı. Yine lumia aldım. Hızlı al'dan. Firmayı aradım ve servis durumunda bize yollayın önce dediler. Aldığımız yere telefonu bırakmalıyız ki haklı olalım. Benim cihazı kırdılar ve garanti dışı bıraktılar. Ben direkt tele servise göndermiştim. Ve kendime şahit bulamadım. Artık yoğurdu üfleyerek yeme zamanı.

    Benim cihazı teleservice değil fakat gold teknoloji mağazalarının çalıştığı nokia servise vermişlerdi telefonu çizik yoladılar hakem heyetine gittim adamlar çiziklerle ilgilenmiyoruz dedi bende lanet ettim deyim yerindeyse.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kargodan kirik alindigina dair tutanak istedim. ya kargoda kirildi yada kasten kirdilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teleservice cihazimin kendi hatalarindan dolayi kirildigini tarafimin ve nokianin baskisi uzüzerine kabul etti ve cihazimin ekranini degistirip garantimi devam ettirdi. hakkinizi arayin. kendinize guveniyorsaniz pesini bırakmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamlar ilgilenmiyor ki benim telde ahize hoparlöründe sorun var cızırtı yapıyor gönderdim sorun yok dediler bugün tekrar göndereceğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihan9999 kullanıcısına yanıt
    Türkiye gibi bir ülkede ağlamayana meme yok zaten. Zaten bu alanda servislerin hepsi rezalettir ama hepsi diyorum yani.
  • Nokia care ve genpa dışında Nokia için teknik destek sunmayan firmalardan alışveriş yapmayacağım bundan sonra şahsen. 26 iş günü oldu. Parça bekliyor. Faturanın tekinin bende kalacağını bilmediğimden dolayı tuketici haklarına da gidemiyorum. Fatura yı da onay bekledikleri için göndermiyorlar. Böyle rezil firma görmedim ben. 10 tane markanın servisliğini alırsan işin içinden çıkamazsın tabi. (teleservice)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu firmadan memnun olan tek benim sanırım. Garantisi bitmiş Motorola Xoom tabletimi garantisi bitmiş olmasına rağmen iki haftadan kısa bir sürede çok cüzzi (şarj soketi bozulmuş 21 TL'ye tamir ettiler) ücret karşılığında tamir etmişlerdi. Yine bu defa garantili Motorola RAZR XT-910 telefonumun tamir olmaması yüzünden ilk seferde para iadesi almıştım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.