Şimdi Ara

Teleservice para iadesi ürün değişimi hakkında(Serüvenim) [ÇÖZÜLDÜ]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
31
Cevap
0
Favori
1.243
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 11
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 12
  • Ortalama Mesaj Aralığı 8 saat 39 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 10
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • ewwliya (12 mesaj) krkmz1666 (6 mesaj) Whippoorwill (3 mesaj) ozandr (2 mesaj) Rkx (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj) Mobil (8 mesaj) Tablet (1 mesaj) Mini (3 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi forumlar.

    Şu an size şahsım teleservice ve hepsiburada arasında geçen arıza durumlarını,ürün değişimi(güya) ve para iadesi talebim hakkında aramızda geçen olayları anlatacağım.
    ileride aynı sıkıntıyı yaşayabilecek kişiler için yardımcı olabilecek bir konu olmasını diliyorum.

    Telefon modeli lumia 925 32gb

    1.)2014ün 8. ayında ilk olarak telefonumu Sakarya telekominikasyona gönderdim. sorunlarımı belirttim yapıldı. ekstra olarak dış çerçeve ve dış cam değişti.
    2.)telefonumu hepsiburada aracılığıyla teleservice'e gönderdim. hemen hemen aynı sorunlar vardı yine yapıldı sıkıntı olmadı.
    3.)kez yine hepsiburada aracılığıyla teleservice'e gönderdim yine aynı sorunlar vardı ve yine yapıldı. (bu kez uzun sürdü)
    4.)tam düzeldi derken yine aynı sorunlar ortaya çıktı bu kez telefonumu ya üst model ya da para iadesi istediğimi belirterek direk teleservice'e gönderdim.

    birkaç kere görüşmemden anladığım kadarıyla telefona para iadesine yanaşmadılar(aldığınız yere başvurun dediler) üst model de göndermeyiz dediler ben de telefon servisteyken hepsiburada.com a mail attım telefonum şu an 4. kez serviste ve para iadesi talep ediyorum dedim servis faturalarını gönderdim ve sonra bana yurtiçi kargoyla 1 haftada gönderin dediler birkaç gün sonra telefon geldi( telefonu anakart değişimi telefon değişimine eşdeğer diyerek anakart değiştirerek gönderdiler imei vs değişti batarya vs aynı.) hiç beklemeden direk hepsiburadaya gönderdim.

    şu an telefonum 2 gündür hepsiburadanın elinde inceleme yapıyorlar ve büyük ihtimalle de para iade talebim gerçekleşmeyecek peki bundan sonra ne yapmam gerekiyor tüketici hakem heyetine başvurmalı mıyım?


    güncelleme: 26 mayıs : para iade talebim sonuçlandı arkadaşlar en geç 48 saat içinde para hesabımda olacakmış.

    güncelleme 2: 28 mayıs saat 15 itibariyle para hesabıma yatırıldı.


    yardımlarınız için teşekkür ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ewwliya -- 28 Mayıs 2015; 15:28:34 >



    |
    |




  • anakart ve imei degisimi iadeye engl olmaz. zira degisum kagidi varsir servisten gelen.belgenin.icide. hakem heyetinede.basvurursun gerekirse. alirsin parani ama.uzun surecektir hazirlikli ol.

  • tüm servis belgeleri elimde son belgede yapılan tamirler arasında anakart değişimi yazıyor ancak sitede cihaz değişimi yazıyor. zaten aylar sürdü işi inada bindirdim tarafıma olumlu bir karar çıkana kadar ısrarımı sürdüreceğim.
    |
    |
    ozandrl kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • tamamdir bizdensin. defy minimin para iadesini almak icin alti ay ugrasmistim. yine teleservice yine ayni vaka. kolay gelsin.

  • eyvallah sağolasın
    |
    |
    ozandrl kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Bence telefonu bozmaya bak 😁 anakart değişen tellerd 1ay içinde tamir görürse kapalı kutu veriyorlar
    deneyin tahminimce ellerinde 925 yoktur ve 930 verirler sana

  • Öyle bir yasa var mı hocam yoksa durduk yere papaz olmayalım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ewwliya

    Öyle bir yasa var mı hocam yoksa durduk yere papaz olmayalım?

    ben 2 tan e kapalı kutu tel aldım
    bunu Microsoft yapıyor

  • Sağlam telefonu nasıl bozabiliriz?
    |
    |
    krkmz1666 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    quote:

    Orijinalden alıntı: ewwliya

    Öyle bir yasa var mı hocam yoksa durduk yere papaz olmayalım?

    ben 2 tan e kapalı kutu tel aldım
    bunu Microsoft yapıyor

    Hocam siz çok sistemli yürüttünüz işi ben neredeyse her ana tanık oldum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Night Rain


    quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    quote:

    Orijinalden alıntı: ewwliya

    Öyle bir yasa var mı hocam yoksa durduk yere papaz olmayalım?

    ben 2 tan e kapalı kutu tel aldım
    bunu Microsoft yapıyor

    Hocam siz çok sistemli yürüttünüz işi ben neredeyse her ana tanık oldum.

    Uğraştırdılar ama hakkımı aldım sonunda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666


    quote:

    Orijinalden alıntı: Night Rain


    quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    quote:

    Orijinalden alıntı: ewwliya

    Öyle bir yasa var mı hocam yoksa durduk yere papaz olmayalım?

    ben 2 tan e kapalı kutu tel aldım
    bunu Microsoft yapıyor

    Hocam siz çok sistemli yürüttünüz işi ben neredeyse her ana tanık oldum.

    Uğraştırdılar ama hakkımı aldım sonunda

    Umarım benzer bir durum yaşamam fakat canlı bir örnek oldunuz hocam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Whippoorwill -- 24 Mayıs 2015; 22:44:09 >





  • Ben yaşadım siz yaşamayın ama süreç böle işliyor
  • Vallahi senin durum biraz karışık.Ben de tüketici hakem heyetine basvurdum.Basvurundan 3 ay sonra cevap geliyor benim haziran da gelecek cevap.Bilirkişi atıyor mahkeme muhtemelen bir telefoncu bilirkişi sorun olduğunu söylüyor mahkeme de sana değişim veya iade ne istediysen hakli olduğun kağıdı veriyor falan filan.Boyle biliyorum yanlış mi acaba?

  • hepsiburada olumsuz sonuç verirse gönderirim hocam illaki sorun çıkacaktır
    |
    |
    krkmz1666 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör

  • 3 ay çok uzun bir süre o kadar bekleyebilir miyim bilmiyorum bakalım artık

    notere 100 tlye ihtar çektirirsen 2 günde sonuçlanır diyorlar o yolu da deneyebilirim
    |
    |
    cicekoguz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Ben yaşadım siz yaşamayın ama süreç böle işliyor

  • Hocam notere para harcama. Avukatları daha önce kazandıkları davaların sonuçlarını yolluyor.
    Senin yaşadıklarının aynısını ben HTC ONE telefonum için yaşadım. Direk kaymakamlık da hakem heyetine git, servis formlarını ver. 3-4 ay sonra kadar sonra karar çıkar. 15 gün için de paranı ödemezler ise ki ödemiyorlar, icra takibi başlatırsın. Söke söke alırsın paranı...
    Geçen hafta Aralık ayında başlayan süreç de 1800 tl paramı aldım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluehouse

    Hocam notere para harcama. Avukatları daha önce kazandıkları davaların sonuçlarını yolluyor.
    Senin yaşadıklarının aynısını ben HTC ONE telefonum için yaşadım. Direk kaymakamlık da hakem heyetine git, servis formlarını ver. 3-4 ay sonra kadar sonra karar çıkar. 15 gün için de paranı ödemezler ise ki ödemiyorlar, icra takibi başlatırsın. Söke söke alırsın paranı...
    Geçen hafta Aralık ayında başlayan süreç de 1800 tl paramı aldım.
    para iade talebim sonuçlandı arkadaşlar en geç 48 saat içinde para hesabımda olacakmış yardımlarınız için teşekkür ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ewwliya

    para iade talebim sonuçlandı arkadaşlar en geç 48 saat içinde para hesabımda olacakmış yardımlarınız için teşekkür ederim

    Alıntıları Göster
    Aynı durumu yaşıyorum.L620 telefonumun anakartı değişecek , durumda ise Cihaz değişimi deniliyor.13 iş günü oldu 20 iş günü içinde yapamazlarsa ücret veya yeni cihaz talep edebiliyormuyum ?

    Telefon aynı hatadan 2 kez gönderildi.




- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.