Şimdi Ara

Telekom vs Turknet

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.004
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Yaklaşık 10-11 sene çeşitli lokasyonlarda Türk telekomun adsl hattını kullandım. Hiçbir zaman 10 mbit üzeri bir hat göremedim. Zaten AKK aşıldığında 3 mbit e düşüyordu. Son oturduğum lokasyonda 5 senedir 3 mbit i bile göremiyordum. Kendilerini her aradığımda bulunduğum lokasyona ait hattın eski olduğu ve apartmana gelen kablonun daha fazla hızı kaldırmadığı sebebi ile hızlı internet kullanamadığım bilgisi veriliyordu.

    Yaklaşık 3-4 aydır Türknet üyesiyim şu an aynı hat ve lokasyon üzerinden hiçbir değişiklik yapılmadan 25 mbit lere varan hızda internet kullanmaktayım.
    Telekom denen şirkete daha fazla para vermenizi gerektirecek bir durum yok.

    Gönül rahatlığı ile Türknet e geçip kullanabilirsiniz.

    Kendilerine buradan teşekkür ediyorum.

    İyi forumlar,



  • herşey hız demek değil. şirket sorun olduğunda destek verebiliyormus ? veriyorsa ne kadar zamanda çözüm sağlıyor.hat stabilmi ? sabah farklı akşam farklı hızmı alıyosun. bunları düşünerek 1 ay sonra tekrar yazarsan iyi olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teknisyen007

    herşey hız demek değil. şirket sorun olduğunda destek verebiliyormus ? veriyorsa ne kadar zamanda çözüm sağlıyor.hat stabilmi ? sabah farklı akşam farklı hızmı alıyosun. bunları düşünerek 1 ay sonra tekrar yazarsan iyi olur

    4 aydır kullandığımı söylediğim hatta, 1 ay sonra tekrar yaz demen ilginç olmuş.

    Buraya yazmadım diye bir şeyleri hesaba katmadığımı farz ederek yorum yapmanın anlamsız olduğunu düşünüyorum.

    Yorum yazarken biraz daha özenli ve dikkatli yazarsanız insanlar sizi daha iyi anlayabilirler.

    İyi forumlar,
  • Şu an kullanıcıların büyük kısmı gönül rahatlığıyla düzgün bir hizmet alamıyor.



    Abonelik sürecim 1 ay 10 gün sürdü.

    Hattım açıldıktan bir hafta sonra fatura çıkarttılar. Ve ardından yanlışlıkla gönderdik dediler.

    Kurye hizmeti için ödediğim 29 TL'yi iade etmediler. 2 hafta geçmesine rağmen çözüyoruz efendim deyip açtığım bütün destek kayıtlarını çözüldü diye kapatıyorlar.

    Müşteri temsilcilerini kaldırıp diğer şirketlerde 2 dakikada halledebileceğiniz sorunlar için bizden destek talebi açıp en az 2 gün beklememizi istiyorlar. Bu sistemi de işlemlerinizi hızlandırmak amacıyla getirdik (yersen) dediler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi #Ramazan -- 21 Kasım 2017; 19:44:5 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.