Şimdi Ara

Telekom'un Kablo İnternet hizmeti ile ilgili!..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
146
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 31 Mayıs tarihine kadar kablo internet hizmetinden yararlanıyordum.31 Mayıs günü bu hizmetin kesilmesi yönünde ilgili telekom müdürlüğüne başvurdum ve dilekçe verdim.Daha sonrada bana hizmeti sağlayan kablonet firmasına gittim ve hizmetten faydalanmak istemediğimi,ilgili başvuruyu telekom'a yaptığımı bildirdim.Bu tarihten sonra kablonet firmasından her ay hizmet bedeli olarak adıma gelen 15 YTL'lik faturalar kesildi ki normali de buydu.Fakat 31 Mayıs tarihinde kablo internet hizmetini iptal ettirmeme rağmen hem haziran hem temmuz aylarında bu hizmetin bedeli olan 36 YTL'lik faturalar telekom tarafından adresime gönderildi.Yani telekom 2 ay süresince benim iptal ettirdiğim ve kendisinin hizmet vermediği bir şeyin bedelini benden talep ediyor.Bu işi çözümlemek ve bu haksızlığı halletmek için ne yapmalıyım?



  • kardeş sizin oranın ana yeri neresi ise telekom yani en yetkili ve anlayan biri ile konuş.Mesela sanıyorum ki nu kablolu olaylar da bişeyler var annanemlerinde kablolu tv'leri var kestirdiler ama 3 sene falan beleş izlediler yani sonra kestiler bence iyi takip edilmiyor bu kablo net ve tv işi.
  • Bu telekom diyor ki,biz sana vermediğimiz hizmetin bedeli olarak toplam 72 YTL fatura biçtik.Sen bu hizmeti almamış olsanda biz faturayı kestiğimiz için sen öde sonra biz seni haklı bulacaz ve sana 72 YTL değerinde diğer hizmetlerden fatura almayacaz.Mesela 10 ay kablo tv hizmet bedeli almayacaz.diyorum ben istemiyorum kablo tv hizmeti.Bizim hediyemiz sana diyor sen al.
    Napacam bunları nereye bildirmem gerekiyor???




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.