Şimdi Ara

telekom tesisat kontrolüne ücret istiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
357
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • bir aydır telekom evde internetimde sürekli kopmalar oluyor, telekom müşteri hizmetlerini arıyorum arıza var kopma var diye, bir gün sonra arayıp kontrol yaptık dış tesisatta problem yok iç tesisatta problem var kontrol ederiz ama 50 tl alırız diyorlar, bu ücret normal mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi molella -- 19 Mart 2019; 21:42:5 >



  • Aynı sorunu bende yaşadım. Sola geçeceğim şimdi. Bu yaptıkları resmen insanları dolandırmak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: civilengineerinfdh

    Aynı sorunu bende yaşadım. Sola geçeceğim şimdi. Bu yaptıkları resmen insanları dolandırmak.
    Sola geçeceğim derken ?
  • Superonline hocam. Bende ttnet deydim. Aynı cevabı banada verdiler. Benim tesisat yenileneli 2 yol oldu. Modem yeni. Bana da sorun sizde dendi. Taahütü bitiyordu. Bende Superonline a geçeceğim. Bu sorunu yaşayan pekçok kişi var. Muhtemelen Ttnetin altyapı sıkıntısı bize yansıtılıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: civilengineerinfdh

    Superonline hocam. Bende ttnet deydim. Aynı cevabı banada verdiler. Benim tesisat yenileneli 2 yol oldu. Modem yeni. Bana da sorun sizde dendi. Taahütü bitiyordu. Bende Superonline a geçeceğim. Bu sorunu yaşayan pekçok kişi var. Muhtemelen Ttnetin altyapı sıkıntısı bize yansıtılıyor.
    peki bu olaydan zararsız çıkmanın bir yolu yokmu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi molella -- 19 Mart 2019; 21:42:40 >
  • Superonline 500tlye kadar caymayı karşılıyor. Ben oraya başvuracağım. Siz de altyapınız var ise bu yöntemi kullanabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk Telekom tesisatı kendisi çekmiyor mu modeme kadar? Para istemeleri ilginç bir vaka..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: civilengineerinfdh

    Superonline 500tlye kadar caymayı karşılıyor. Ben oraya başvuracağım. Siz de altyapınız var ise bu yöntemi kullanabilirsiniz.
    vodafone ile görüştüm fiber için 500 tl adsl için 150 tl karşılıyorlar, süperonline ile görüştüm öyle bir şey şuan için yok dediler, telekom benden iptal halinde 575 tl istedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi molella -- 19 Mart 2019; 21:43:28 >
  • Yanılttıysam kusura bakmayında geçen hafta sonu bana Turkcell iletişim merkezinde 500 TL’ye kadar karşılıyoruz dediler. Kablolarda bazen problem olabiliyor isterseniz ankastreden daire içine kabloyu değiştirin. 575 tl gerçekten çok yüksek bir tutar. Kablo değiştiğinde de çözüm olmazda TTNET’te karşı tüketici hakem heyetinde avantajlı olursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • modemi ilk açtığımda internet yoksa birkaç defa aç kapa yapıyorum internet geliyor, bazen de internetim varken modemi kapayıp açınca olan internet gidiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi molella -- 19 Mart 2019; 21:44:15 >
  • civilengineerinfdh C kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz yıllardır sadece Turkcell fibere geçenler için Turkcell bayilerine de çok güvenmeyin yanlış pakete geçirdikleri oluyor forumda sorun yaşayanlar var imza attığınız şeylerin içeriğine bakın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hat değerlerinizi buraya atar mısınız
    Ayrıca komşularınızda diğer dairelerde böyle bir sorun var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Data -- 14 Mart 2019; 14:40:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • etrafımızda pek fazla kişiye soramadım, işin aslı sırf bu mesele için kapılarını çalıp rahatsız etmek pek istemiyorum, alt kattaki komşuya sormuştum o da vodafone kullanıyormuş, telekom abonesi olması lazım da vs vs...

    ADSL link status: up

    Opmode: ITU G.992.5(ADSL2PLUS)

    near-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
    near-end fast channel bit rate: 4095 kbps
    far-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
    far-end fast channel bit rate: 797 kbps

    near-end FEC error fast: 2
    near-end FEC error interleaved: 0
    near-end CRC error fast: 3
    near-end CRC error interleaved: 0
    near-end HEC error fast: 8
    near-end HEC error interleaved: 0
    far-end FEC error fast: 0
    far-end FEC error interleaved: 0
    far-end CRC error fast: 23
    far-end CRC error interleaved: 0
    far-end HEC error fast: 0
    far-end HEC error interleaved: 0
    ADSL uptime :1 min, 45 secs
    ADSL activetime :0 min, 13 secs

    Downstream:
    relative capacity occupation: 100%
    noise margin downstream: 25.8 dB
    output power upstream: 12.2 dbm
    attenuation downstream: 19.7 dB

    Upstream:
    relative capacity occupation: 100%
    noise margin upstream: 12.9 dB
    output power downstream: 19.2 dbm
    attenuation upstream: 13.6 dB

    Bit table:
    carrier load: number of bits per tone
    tone 0- 31: 00 00 00 04 68 99 9a aa aa aa aa a9 99 99 88 76
    tone 32- 63: 00 00 00 02 23 34 43 44 44 44 54 55 53 45 45 45
    tone 64- 95: 55 53 45 50 55 55 56 55 55 65 66 56 56 55 55 55
    tone 96-127: 55 55 55 55 54 55 55 55 55 55 55 55 55 55 55 55
    tone 128-159: 54 44 55 54 54 45 54 44 44 44 44 44 44 44 44 44
    tone 160-191: 44 44 44 44 44 44 44 44 44 44 44 44 44 44 44 44
    tone 192-223: 44 44 44 44 44 44 44 43 33 34 23 34 44 44 44 44
    tone 224-255: 44 33 33 33 33 43 34 33 43 33 44 33 43 33 34 43
    tone 256-287: 33 33 34 43 33 43 33 34 33 34 44 44 34 33 33 33
    tone 288-319: 34 43 44 33 33 33 33 33 33 33 33 33 33 33 32 33
    tone 320-351: 33 33 33 33 33 33 23 33 33 33 33 33 33 33 33 32
    tone 352-383: 22 22 22 22 22 21 22 22 22 22 22 22 22 22 22 22
    tone 384-415: 12 22 22 21 00 10 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 416-447: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 448-479: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 480-511: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00

    near end itu identification: 26005443544e0000
    far end itu identification: b5004244434da1f2
    attain upstream: 909
    attain downstream: 14120

    ADSL activetime second: 13
    ADSL total ativetime second: 13
    ATURANSIRev: 0
    ATUCANSIRev: 0
    ATURANSIStd: 0
    ATUCANSIStd: 0
    Interleave Depth: 1

    atur chan interleave delay: 0
    atur chan prev tx rate: 797 kbps
    atur chan curr tx rate: 797 kbps
    atur chan crc block len: 8329
    Adsl Standard: ADSL2 PLUS
    Adsl Type: ANNEX_A



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi molella -- 14 Mart 2019; 17:6:16 >




  • dün ücretli tesisat muayenesi randevusu aldım, saat 13:00 de gelecekler dendi, işi gücü bıraktım adamların gelmesini bekledim saat şuan 17:20, bu saate kadar gelen giden olmadı, aradım müşteri hizmetlerini servisin telefonunu verin ne oldu bitti soralım diyorum telefon bilgileri bizde yok diyorlar, saatlerdir adamların gelmesini bekledik gelen giden yok, madem işin çıktı randevu verdiğin saatte gelemeyeceksin bi ara söyle kardeşim gelemeyeceğiz de, adamı yiyecek değiliz.

    ek: az önce telefon ettim kimse gelmedi neden böyle oldu diye, saat 13:50 de beni aramışlar, cevap veren olmadığı için gelmemişler ama beni aradıklarını söyledikleri saatte bana gelen bir çağrı yok.


    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi molella -- 19 Mart 2019; 21:45:23 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.