Şimdi Ara

Telefunken TLF 250-350 navigasyon cihazları (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.401
Cevap
24
Favori
317.411
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sen herkesin aldığı markalardan alma sonra vıdı vıdı vıdı edip dur burda.. hah işte bekle şimdi ne zaman güncellerim diye..

    cihaz daha yeni tanımlanmamış olduğu için bir süre güncelleme yapamayacaksınız.. çaresiz bekleyeceksiniz..

    tanımlanır mı..?? bilemiyorum ama muhtemelen tanımlanır..
  • Dün cihazı aldım iş yerimdeyken akşam eve gittim..
    Cihaz uyduyu rahat görsün diye pencereyi açtım.. kızım bacağıma yapıştı bu arada..

    ve cihaz camdan aşağı düştü.. paramparça oldu tamir bile kurtacak gibideğil..

  • Geçmiş olsun cana geleceğine mala gelsin..
  • Saolasın,

    Dün çok üzülmüştüm ama bugün dert etmiyorum.. Elden çıkacakmış.. demekki nasip değilmiş..
  • Geçmiş olsun...

    Tamir edilecek durumda dahi olsaydı pek bir şey yapamazdınız...

    TELEFUNKEN'in müşteri hizmetleri numarasına günün 24 saati ulaşmak mümkün değil... Devamlı meşgul çalıyor...


    quote:

    Orijinalden alıntı: hulusi

    Saolasın,

    Dün çok üzülmüştüm ama bugün dert etmiyorum.. Elden çıkacakmış.. demekki nasip değilmiş..
  • Merhabalar, uzun zamandır takip ediyorum, üye olmak bugüne kısmetmiş.

    Yakın zamanda Hepsiburada.com'dan Telefunken TLF 250 modelini satın aldım ve kendim almadan önce etrafta hiç bilgi olmamasından dolayı biraz piyango gibi oldu, o yüzden biraz bilgi vermek istedim.

    Alet 350 modeli ile tamamen aynı özelliklerde, sadece kasaları değişik. Zaten Alibaba'dan bakarsanız bizde satılan Tomtom ve Garmin gibi markalar hariç hepsinin Çin'deki üreticilerin modellerine değişik konfgürasyonlarda verilen siparişlerden ibaret olduğu bir gerçek.

    Aletin üzerinde marka olarak Telefunken yazmakla birlikte cihazın arkasındaki isim Sinbo, marka Telefunken Licenses GmbH şirketinden kiralanarak kullanılmakta. Açıkçası beni Sinbo olması rahatlatı zira Şikayetvar sitesindeki şikayetlere cevap verme oranlarından da görüleceği müşteri hizmeti güçlü bir firma. 7 iş gününde yenisi ile değiştirme gibi vaadleri var, gerek kalmayacağını umuyorum.

    Cihaz oldukça yeni, henüz naviextras sitesinde kayıtlı görünmüyor ancak üzerinde son güncel Başarsoft haritası yüklü ve ömür boyu ücretsiz harta güncelleme vaadi ile satılmakta. Yazılım olarak Primo 1.1 kullanmakta.

    Aletin özellikleri yukarıda detaylı şekilde verilmiş ama gerçekten kağıt üzerindeki özelliklerden bir şeye karar vermek hataya neden oluyor çoğu zaman. Dolayısıyla kullanıma yönelik bir iki detay verek gerekirse:

    1) Cihazın açılış ve kapanışı, uydu bulma ve bağlantıyı sürdürmede çok hızlı. Alternatif rota hesaplamak gibi işlemler yarım saniye kadar almıyor diyebilirim. Navigasyon özellikleri Başarsoft haritası ve Igo Primo kullanan her alet ile aynı.
    2) Ekran netlik ve parlaklık açısından elektronik marketlerde bol bol kurcaladığım modellerin çoğundan daha iyi ancak Garmin gördüğüm en güzel kontrastlı ekranlara sahipti, bu o kadar değil. Işık sensörü yok ama açıkçası benim için gerek de yok, her laptopumda senelerdir bulunur, hep kapatırım. Güneş altında parlamadan okunur bir şekilde kalmayı başarıyor.
    3) Kutunun içersinden düzgün bir Türkçe ile çevrilmiş, kuşe kağıda basılı güzel bir kullanım kılavuzu çıkmakta.
    4) Dokunmatik ekranın tepkileri gayet güzel, kalemi de takıp çıkarması kolay bir yerde.
    5) Bluetooth özelliği düzgün çalışmakta ancak klasik olarak ses karşıya biraz derinden gidiyor. Bir de telefon rehberi aktarma özelliği yok. Açıkçası bu özelliğin benim için bir önemi de yok zira olsa da rehberimi çalınma ihtimali yüksek bir alete yüklemezdim.
    6) Üzerindeki 1200 mAh pil aleti sürekli kurcalayarak 3,5 saatin üzerinde çalıştırmaya yetiyor.

    Umarım seçim aşamasında olup bu modelleri düşünen varsa yardımcı olabilmişimdir.

    Selamlar,

    Ç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceyarar -- 2 Nisan 2011; 13:41:26 >




  • @ceyarar

    Verdiğin bilgiler için teşekkürler. Bende almayı düşünüyorum şu anda.
  • Almadan önce 444 66 86 no.lu telefondan müşteri hizmetlerine ulaşmayı denemenizi öneririm...

    Ben 2 gün boyunca ulaşamadım...

    quote:

    Orijinalden alıntı: Waveform

    @ceyarar

    Verdiğin bilgiler için teşekkürler. Bende almayı düşünüyorum şu anda.
  • tlf gps 350 alalı 3 gün oldu bence alet güzel sorun yok son güncellemeler yüklü geliyor yeni olması sebebi ile naviextrasta yok
    almanyada tomtom kullandım bir fark var harita oda türkiyede navigasyon daha yeni zamanla haritalarda yerine oturacak inş navigasyon açıkken müzik dinlenilebiliyor tlf350 de sinbo müşteri hizmetleri gibi satış sonrası hizmet veren bir servis yoktur zannediyorum ulaşamayanlara şaşırdım açıkcası diğerlerinden iyi mi değilmi konusuna girmiyorum bildiğim sadece tom tom pek fark yok bence kullandığım tom tom dan daha iyi olduğu kesin 2008! yılında(almanyada) tom tom kullanmıştım(adres bulmada üstüne yok tabi almanyada) başarsoft ve ömür boyu güncelleme artı puan inceliği artı puan dokunmatik duyarlılığı başarılı bağlantı kurma mükemmel iyi alet vesselam .ayrıca sinbo hakkında izlenimlerim çok iyi arkadaşların firmalarla ilgili bilgilerini güncellemelerini tavsiye ederim .:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi semih37 -- 10 Nisan 2011; 23:58:59 >




  • Hafta sonu Bimeks'e uğradım ve cihazı yakından gördüm...

    Kaliteli malzemeden yapılmış gibi duruyor... Ancak fiyatı biraz yüksek... Pek rekabetçi olduğu söylenemez... Bu fiyata daha tanınmış markaların ürünleri alınabilir...

    Bunun dışında 444 66 86 no.lu müşteri hizmetlerine ulaşabilmek bana bir türlü kısmet olmuyor... Ayrıca cihazlar halen naviextras listelerine eklenmedi...

    Eğer bütün bunlar halledilebilirse, neden alınmasın ki... Sonuçta hepsi aynı yerde üretiliyor...

    Önemli olan;

    1. Kullanılan donanım,

    2. Yazılım (Igo Primo vb.)

    3. Harita (Başarsoft vb.)

    4. Fiyat

    5. Teknik destek

    6. Yazılım güncelleme



    Şimdilik ilk üçünde bir sorun yok... Ama son üçü için aynı şeyi söyleyemiyorum... Umarım Sinbo'nun satış ve pazarlama yetkilileri bu yazdıklarımı görür ve konuyla ilgilenirler...

    Gerisi tamamen teferruat...



    quote:

    Orijinalden alıntı: semih37

    tlf gps 350 alalı 3 gün oldu bence alet güzel sorun yok son güncellemeler yüklü geliyor yeni olması sebebi ile naviextrasta yok
    almanyada tomtom kullandım bir fark var harita oda türkiyede navigasyon daha yeni zamanla haritalarda yerine oturacak inş navigasyon açıkken müzik dinlenilebiliyor tlf350 de sinbo müşteri hizmetleri gibi satış sonrası hizmet veren bir servis yoktur zannediyorum ulaşamayanlara şaşırdım açıkcası diğerlerinden iyi mi değilmi konusuna girmiyorum bildiğim sadece tom tom pek fark yok bence kullandığım tom tom dan daha iyi olduğu kesin 2008! yılında(almanyada) tom tom kullanmıştım(adres bulmada üstüne yok tabi almanyada) başarsoft ve ömür boyu güncelleme artı puan inceliği artı puan dokunmatik duyarlılığı başarılı bağlantı kurma mükemmel iyi alet vesselam .ayrıca sinbo hakkında izlenimlerim çok iyi arkadaşların firmalarla ilgili bilgilerini güncellemelerini tavsiye ederim .:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dammak -- 11 Nisan 2011; 14:58:54 >




  • Alet naviextras'ta tanımlı artık.

    Başka bir başlıkta gördüm, bu alette kavşak görüntüleri konusunda bir sıkıntı yok. Kendi çektiğim resim aşağıda:



     Telefunken TLF 250-350 navigasyon cihazları


     Telefunken TLF 250-350 navigasyon cihazları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceyarar -- 11 Nisan 2011; 21:27:52 >




  • bu gün yetkilisi ile görüştüm cihazlar yeni yazılım yüklü ömürboyu güncelleme olduğundan zaman alıyor naviextras ayüklenmesi hepsini ayrı ayrı yüklemesi devam ediyor başarsoft haritayı güncellemeden naviextras ta ürünler tanımlı olacak dediler.
    ayrıca sinbo markanın adını satın almış ve almanya pazarında ürün satışı yapmak istiyor bu nedenle ürünler kaliteli türkiyeyede az miktarda ve uçakla getirtilmiş talep çok olduğu için yüklü miktarda getirileceği söyleniyor.her ne ise ben cihazdan memnun kaldım.
    sinboda tanıdığım var telefunken için ayrı bölümleri int ortamında cihazla ilgili bilgi sıkıntıları olduğunu bunun çözülmesinin gerektiğini söyledim.bu arada 2011 model cliogranttour extreme aracıma aux girişinden bağladım fena değil biraz parazit sesi mevcut mp3 gibi değil ama idare eder.size hak veriyorum ulaşılamayınca insan ın aklına herşey geliyor düzelteceklerini tahmin ediyorum saygılarımla.




  • ewet naviextras ta tanımlı gps250 ve gps350 benim taktığımda ömürboyu güncelleme ile ilgili birşeyler indirdi
  • Evet tanımlanmış... Bu güzel bir gelişme...

    Fiyat biraz daha makul olur ve müşteri hizmetleri de ulaşılabilir hale gelirse...

    Cihaz patlar gider diye düşünüyorum...
    quote:

    Orijinalden alıntı: semih37

    ewet naviextras ta tanımlı gps250 ve gps350 benim taktığımda ömürboyu güncelleme ile ilgili birşeyler indirdi
  • tlf gps 350 modelinin 4gb dahili hafızası olduğunu unutarak 4 gb mikro memory stick aldım odu 8 gb artık usb olarakta kullanabileceğim şaka bir tarafa diğer incelediğim modellerde dahili hafıza en fazla 2 gb idi
    sitesi yeni oluşturuluyor zannediyorum kısa zamanda telefunken navigasyonla ilgili teknik destek tam olacaktır. cihazın çok satması desteği artıracak ve bilnmeyenleride ortaya çıkaracaktır gerçi bilinmeyenbirşey kalmadı benim adıma
  • Evet cihaz gerçekten güzel... Söylenecek çok fazla bir şey yok...

    Navitech'in QX serisi ile karşılaştırıldığında da sadece 2 tane eksiği var:

    1. TMC (Trafik Yoğunluk Mesaj Kanalı) uyumlu değil

    2. Gün Işığı sensörü yok


    Bana göre bunlar çok fazla önemli değil...

    Asıl sorun 444 66 86 no.lu müşteri destek hattının hiç bir şekilde cevap vermemesi...

    Eğer bu sorun çözülmüş olsaydı kesinlikle bu cihazı alırdım...


    quote:

    Orijinalden alıntı: semih37

    tlf gps 350 modelinin 4gb dahili hafızası olduğunu unutarak 4 gb mikro memory stick aldım odu 8 gb artık usb olarakta kullanabileceğim şaka bir tarafa diğer incelediğim modellerde dahili hafıza en fazla 2 gb idi
    sitesi yeni oluşturuluyor zannediyorum kısa zamanda telefunken navigasyonla ilgili teknik destek tam olacaktır. cihazın çok satması desteği artıracak ve bilnmeyenleride ortaya çıkaracaktır gerçi bilinmeyenbirşey kalmadı benim adıma




  • Emin değilim ama TMC ile uyumlu sanırım, içerisinden bunu açıp kapatabileceğiniz seçenekler mevcut (traffic settings/traffic receiver) ama denemenin imkanı yok tabi. Işık sensörü ise bana göre kesinlikle gereksiz. Gündüz ve gece ayarlarında arka plan ışığının şiddeti otomatik ayarlanıyor, bence yeterli.

    Yeni keşfettiğim bir özellik de geotag'li resimlere direkt navigasyon yapılabiliyor. Aslındahttp://www.igomyway.com/igo-primo adresinde altta additional features kısmında verilen ve hepsi ayrı lisans gerektiren özelliklerin uygulanabilir olanların (proximity alerts, real junctions, driver alerts, smart routes) hepsi açık.

    Müşteri merkezini de sizin yorumunuzu okur okumaz az önce aradım (saat 16:00), telefon müşteri temsilcisi Figen Hanım tarafından açıldı, ürün ile ilgili sorduğum basit sorulara cevap verildi, daha detaylı bir kaç soru sorduğumda da teknik servislerine bağlanabileceğim bir numara (0212 422 94 94) verildi.

    Bence gönül rahatlığıyla alabilirsiniz. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceyarar -- 15 Nisan 2011; 17:29:32 >




  • müşteri hizmetlerine ulaşmak zor değil zaten bunu bildiğimden şaşırmıştım ama aksili ve şansızlık fakörleri bir araya geldiğinde insan kendi evinin numarasına bakan bir eş bi çocuk ne bileyim anne baba bile bulamıyor
  • Evet...

    Vatan Bilgisayar'ın %25 indirim kampanyasından yararlanarak bende TELEFUNKEN TLF 350 sahibi oldum...

    Ödediğim para her şey dahil 210 TL...

    Cihaz sanıyorum Pazartesi günü elimde olur...

    Ayrıntıları sizlerle paylaşırım...
  • vatanbilgisayar ın kampanyasına koşarak gittim , telefunken tlf 350 navi için. ancak bu fiyatı sadece internet alışverişinde geçerli dediler, mağazdan çıkıp internet siparişi vermek istemedim , açılmamış bir kutu verin , farkını neyse alıp gidelim dedim. 210 yerine 237 verdim.


    eve geldiğimde şok oldum , kutuda herhangi bir bant vs yok, aparatlar gelişigüzel torbalanmış ve dokunma kalemi yerinde yok. muhtemelen teşhir ürünü yada iadeyi verdiler bana. internet alışverişinde korktuğum da buydu ama . kaderden kaçış yok.

    bugün iade yada değişim için gideceğim..
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.