Şimdi Ara

Telefonum L1 Olduğu Halde L3 Olarak Görmesi (SD Kalitede İzlemek Zorunda Kalmak)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
529
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Netflix müşteri hizmetleri ile İngilizce olarak yazıştım. Diyorum ki bakın telefonum Widevine Security Level: L1 yani HD içerik desteklemesi lazım ama uygulamanız telefonumu L3 olarak görüyor. Uygulamanız hatalı görüyor diyorum. Bunu 4-5 kez söyledim. Israrla söylediği tek şey şu: Üreticinizle görüşün, biz telefon özelliklerini değiştiremiyoruz. Sana telefonumun özelliklerini değiştir demedim. Birçok uygulama ile L1 olduğunu kontrol ettim ve zaten telefonumla birçok yönden apaynı olan P Smart+'ı, HD destekleyen cihazlar listesine almışlar. Bu arada telefonum Honor 10 Lite. Yani uygulamada bir hata var. Yanlış saptama yapıyor, düzeltseler olacak bu iş ama yok anlamıyorlar. Üretici de üretici tutturmuşlar.


    Çıldıracağım cidden. Saçma sapan iş yapıyorlar. SD kalite çöp gibi. O kadar para verip, üstüne L1-L3 saçmalıkları ile uğraşmak ve SD izlemek akıl almaz bir olay.


    Bu sorunun nasıl üstesinden gelebiliriz. Var mı bir yolu?








  • Zamanında benim tel.'da da olmuştu. Android 10 güncellemesi ve hard resetle çözülmüştü. Genelde Çinli telefon üreticilerinde o sorun oluyor. Android versiyon güncellemesiyle çözüyorlar. Büyük ihtimal sadece Netflix değil Prime Video'da HD değildir.


    Yeni Android güncellemesi gelmişse yükleyin ve dosyalarınızı, vs. yedekleyip hard reset atın. Çözüm olmazsa sizin yapabileceğiniz bir şey yok. Eski veya modlanmış Netflix uygulamalarıyla çözenler oluyordu ama önerilen bir şey değil.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.