Netflix müşteri hizmetleri ile İngilizce olarak yazıştım. Diyorum ki bakın telefonum Widevine Security Level: L1 yani HD içerik desteklemesi lazım ama uygulamanız telefonumu L3 olarak görüyor. Uygulamanız hatalı görüyor diyorum. Bunu 4-5 kez söyledim. Israrla söylediği tek şey şu: Üreticinizle görüşün, biz telefon özelliklerini değiştiremiyoruz. Sana telefonumun özelliklerini değiştir demedim. Birçok uygulama ile L1 olduğunu kontrol ettim ve zaten telefonumla birçok yönden apaynı olan P Smart+'ı, HD destekleyen cihazlar listesine almışlar. Bu arada telefonum Honor 10 Lite. Yani uygulamada bir hata var. Yanlış saptama yapıyor, düzeltseler olacak bu iş ama yok anlamıyorlar. Üretici de üretici tutturmuşlar. Çıldıracağım cidden. Saçma sapan iş yapıyorlar. SD kalite çöp gibi. O kadar para verip, üstüne L1-L3 saçmalıkları ile uğraşmak ve SD izlemek akıl almaz bir olay. Bu sorunun nasıl üstesinden gelebiliriz. Var mı bir yolu? |
Bildirim