Şimdi Ara

Telefonum Gasp Edildi !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
163
Cevap
0
Favori
2.220
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 16 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 75
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 42
  • Ortalama Mesaj Aralığı 38 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Bastien (42 mesaj) -s-laughter (11 mesaj) Azallan (7 mesaj) Caraudiohifi (6 mesaj) Vaio (6 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> Telefonum Gasp Edildi !
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2501 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar ,

    Çarşamba günü caddenin ortasında yürürken biri çevirdi, itekliyerek bi ara sokağa çekti... 5 Dk bekledi. Sen benim biladeri dövmüşsün dedi...

    Biladerini bekledik, gelmedi... Bende hızla tüğmeye çalıştım, 20 cm boyutunda ekmek bıçağı çekti... Baya direndim ama, ne yaparsın gözleri dönmüş onların...

    Verdim mecbur... Alır almaz Raikkonen 'den daha hızlı uçtu (:

    Hemen Karakol 'a haber verdik... İfade verdim... Zanlılar Defterinde resmini buldum.. Akşam 22.00 gibi beni çevirdiği bölgede bulunmus... karakol 'da hemen tanıdım..

    Dünde Bakırköy Adliye 'sine gönderdiler.. Annesi ve dedesi tehdit ettier ama , savcı onlar öyle, alışmışlar diyor

    Ben içerde savcıya ifade verirken, Zanlı dışarda polislerin dikkatsizliği yüzünden kaçmış! Hemen gidip aradılar, ama yok yok ! Bugun bekliyoruz bakalım... Daha Mahkeme işi fln var.. Telefon gitti ! Telefonu düşünmüyoruz zaten biz.. yeter ki cezasını çeksin !

    Aman çok dikkat edin. Bu kişi çok temiz, güvenilir birisine benziyordu.. Siz kanmayın böyle şeylere

    Artık yanımda Sprey tasıyorum.. Bir durum olduğunda hemen sıkıcam

    Emanet olun !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bastien -- 26 Ağustos 2005, 10:50:10 >



    |
    |




  • Teğmen
    125 Mesaj
    geçmiş olsun doğru hukuki süreç başlatmışsın bu nedenle seni kutlarım.

    rahatsız edici sprayi kullanabilirsin ancak bayıltıcı kullanma bunu taşımak yasaktır. Rahatsız edici sprayler köpeklere karşı da kullanma ihtimali olduğundan başını ağrıtmaz.
    |
    |
  • Yarbay
    2501 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Saolasın usta... Telefon çalındıktan 30-40 dk sonra karakola gittik

    Sprey 'e gelince, tabii ki bayıltıcı değil Göz yaşartıcı gibi bişey..
    |
    |
  • Yarbay
    2656 Mesaj
    köpeklere karşı kullanılıyorsa dediğin gibi problem yok zaten telefonu gasp edenide bir nebze KÖPEK olarak tanımlayabiliriz

    bu arada iki kişinin avatarı aynı ise birinin bunu değiştirmesine gerek varmı yoksa aynı avatarı kullanabilirmi?
    quote:

    Orijinalinden alıntı: iyiadam

    geçmiş olsun doğru hukuki süreç başlatmışsın bu nedenle seni kutlarım.

    rahatsız edici sprayi kullanabilirsin ancak bayıltıcı kullanma bunu taşımak yasaktır. Rahatsız edici sprayler köpeklere karşı da kullanma ihtimali olduğundan başını ağrıtmaz.
    |
    |
  • Yarbay
    2338 Mesaj
    geçmiş olsun olay tam olarak nerde oldu bölge nedir bizde dikkatli olalım eger bakırköyse beniim hergünüm orda gecio güvenliğimizi alalım telefonda cok pahalı degildir inşallah
    |
    |
  • Yarbay
    2501 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Yok Bakırköy 'de değil. Esenler 'de oldu.

    Telefonda SX1 'di.. İçinde 256 MB 'da Kart vardı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bastien -- 26 Ağustos 2005, 11:16:39 >
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    geçmiş olsun.adamların gözü dönmüştür.bıçakta çeker silahta.allah korumuş
    devlet kaçak telefona önlem alacağına gaspa karşı önlem alsaya.
    |
    |
  • Yarbay
    2338 Mesaj
    quote:

    Orijinalinden alıntı: Pahjcp

    Yok Bakırköy 'de değil. Esenler 'de oldu.

    Telefonda SX1 'di.. İçinde 256 MB 'da Kart vardı...



    bende esenler cocuguyum atışalan da oturuom nerde oldu olay
    |
    |
  • Yüzbaşı
    326 Mesaj
    geçmiş olsun arkadaşım
    tehditlere boyun eğmemenden dolayı tebrikler
    bunların sonu korkarsak gelmez, hak ettikleri cezayı çekerler umarım
    bende şişlide oturuyorum
    akşam eve giderken hava kararınca 10 kişi para istio
    bunlara önlem nasıl alınmio anlayamiorm
    Allah' a emanet yaşıyoruz!
    |
    |
  • Yarbay
    2501 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    slyt@

    Sondurak 'ta oldu . ( Güney Hastanesi 'nin orda )

    sencerks@

    Saolasın dostum. Bunlardan nasıl kurtalacağız ki?
    |
    |
  • Yarbay
    2338 Mesaj
    quote:

    Orijinalinden alıntı: Pahjcp

    slyt@

    Sondurak 'ta oldu . ( Güney Hastanesi 'nin orda )

    sencerks@

    Saolasın dostum. Bunlardan nasıl kurtalacağız ki?



    geçmiş olsun ya ya oralarda iti kopuğu cok var karsı pasajın orda cok duruolar saraycarsının yanında olan kesin orlarda görürsün bnde gecen sene fem deydim hiç duymadım şimdiye kadar öyle bi olay ama geçmiş olsun
    |
    |
  • Emekli Yönetici
    2318 Mesaj
    kardeş çok çok geçmiş olsun. Sana birşey olmaması sevindirici bişey.

    Adam sabıkalıysa yakında yakalanır ve cezasını çeker ama o ceza ne kadar caydırıcı olur işte mesele orda zaten.
    |
    |
  • Yarbay
    2190 Mesaj
    şu spreylerden nerede bulunur?
    boğuşup bıçağı yemektense etkisiz hale getirmek çok daha mantıklı, erkeklik bu gibi durumlarda sökmüyor maalesef...

    geçmiş olsun tabi bu arada...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilker.d -- 26 Ağustos 2005, 11:33:28 >
    |
    |
  • Teğmen
    204 Mesaj
    Geçmiş olsun kardeş.Zarar mala gelsin.Hem telefonunu alıp hemde bıçağı sokabilirdi.Bunada şükür.
    |
    |
  • Yarbay
    2501 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    slyt@

    Saol . tam FEM 'in karşındaki sokakta oldu.. Eczane, Kırtasiye, kuruyemiş 'ci var...

    WISHNE@

    Sende saol hocam . Sabıkalıymış . 1 ay veya daha az yatırırlar çıkartırlar.. Hemen ertesi gün 1 tane daha...
    |
    |
  • Yarbay
    2501 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    OguFeB_baris@

    Saol usta... Ailem ona sükrediyor.. Yenisini alırız zaten de . İnsan yine de korkuyor..

    Bide bana hiç telefon demedi. Dİrek bıçağı çıkardı, sokacak gibi hızlıca karnıma dayadı..

    Allah o anı kimseye yasatmasın !
    |
    |
  • Yarbay
    2338 Mesaj
    quote:

    Orijinalinden alıntı: Pahjcp

    slyt@

    Saol . tam FEM 'in karşındaki sokakta oldu.. Eczane, Kırtasiye, kuruyemiş 'ci var...

    WISHNE@

    Sende saol hocam . Sabıkalıymış . 1 ay veya daha az yatırırlar çıkartırlar.. Hemen ertesi gün 1 tane daha...



    harbi cok tehlikeli oldu esenlerde şerefsizler ya
    |
    |
  • Yarbay
    2501 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    slyt@

    Sizin ora daha pisliktir yaa. Atışalan lise 'sinin oraları fln...
    |
    |
  • Yarbay
    2338 Mesaj
    pislik cokta atışalanı lisesinden mezun olsunca tanış oluo herkez atışalandan değilde karabayır falan sakat yoksa tanıdıgın oldumu korkma
    |
    |
  • Yüzbaşı
    876 Mesaj
    geçmiş olsun kardeş
    cana geleceğine mala gelsin üzülme
    o şerefsiz İnşallah cezasını çeker

    bi de polisler nasıl kaçırmış elinde yaa
    polislere
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
vp satın al
bankacılar
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,453
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.