Şimdi Ara

Telefonu garantiye yolluyorum; taktik lazım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
69.551
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    iPhone 5S'imi ekran oynadığı için garantiye yollayacağım. Açıkçası değişim olmasını istiyorum, sizce ek sorun olarak neler üreteyim? Isınma ve ekran oynaması asıl sorun daha öncede konusunu açmıştım.

    Aşağıya konu linklerini bırakıyorum fikirlerinizi bekliyorum
    donanımhaber forum
    iPhone 5S ısınma ve şarj bitme sorunu (ÇÖZÜLDÜ) » Sayfa 1 - 2
    http://forum.donanimhaber.com/m_89722998/tm.htm

    donanımhaber forum
    iPhone 5S bastırınca ekran göçmesi (video geldi) » Sayfa 1 - 2
    http://forum.donanimhaber.com/m_98876232/f_//tm.htm#98876232


    Teşekkürler.







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Telefonu Garantiye Gönderirken Kusursuz Taktikler

    Telefonunuz arızalandı mı ve garantiden değiştirmek mi istiyorsunuz? İşte telefonunuzu garantiye gönderirken başarınızı artıracak bazı taktikler:

    • Garanti Şartlarını İnceleyin: Telefonunuzun garanti kapsamını belirlemek için garanti belgelerini dikkatlice inceleyin. Bu, garanti süresini ve kapsanan arızaları anlamanıza yardımcı olacaktır.

    • Telefonunuzu İyi Paketleyin: Telefonunuzu gönderirken orijinal kutusunu kullanın veya hasarı önlemek için yeterince koruyucu bir paketleme yapın.

    • Arızayı Net Bir Şekilde Açıklayın: Garanti başvuru formuna veya e-postasına arızanın ayrıntılı bir açıklamasını yazın. Telefonun nasıl arızalandığını, sorunun ne zaman başladığını ve daha önce sorunu çözmek için yaptığınız adımları belirtin.

    • Kanıt Sunun: Mümkünse, arızayı gösteren fotoğraflar veya videolar ekleyin. Bu, iddianızı destekleyecek ve değişim işlemini hızlandıracaktır.

    • Uygun Bir Bahane Hazırlayın (İsteğe Bağlı): Bazı durumlarda, telefonun garantiden değiştirilmesi için geçerli bir bahane gerekebilir. Örneğin, "Telefonumun kamerası net bir şekilde odaklanmıyor" veya "Telefonum şarj olurken aşırı ısınıyor" gibi bahaneler yapılabilir.

    • İletişim Bilgilerinizi Girin: Adresiniz, telefon numaranız ve e-posta adresiniz gibi iletişim bilgilerinizi açıkça belirtin, böylece garanti sağlayıcı sizinle iletişime geçebilsin.

    • Sabırlı Olun: Garantiden değişim işlemleri zaman alabilir. Sabırlı olun ve garantörden düzenli olarak güncellemeler isteyin. Telefonunuzu garantiye göndermeden önce bu taktikleri uygulayarak, değişim işleminizin sorunsuz ve başarılı olma olasılığını artırabilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Silent Guardian

    Merhaba arkadaşlar,

    iPhone 5S'imi ekran oynadığı için garantiye yollayacağım. Açıkçası değişim olmasını istiyorum, sizce ek sorun olarak neler üreteyim? Isınma ve ekran oynaması asıl sorun daha öncede konusunu açmıştım.

    Aşağıya konu linklerini bırakıyorum fikirlerinizi bekliyorum
    donanımhaber forum
    iPhone 5S ısınma ve şarj bitme sorunu (ÇÖZÜLDÜ) » Sayfa 1 - 2
    http://forum.donanimhaber.com/m_89722998/tm.htm

    donanımhaber forum
    iPhone 5S bastırınca ekran göçmesi (video geldi) » Sayfa 1 - 2
    http://forum.donanimhaber.com/m_98876232/f_//tm.htm#98876232


    Teşekkürler.

    bugün ekranım değişti aynı problemler vardı cihazımda ve genius arkadaş bana bir mesaj okuttu elindeki ipad'den artık apple merkez öncelik olarak denenmesi gereken şeyin ekran değişimi olduğunu belirtmiş anakart vs değişemeyecek parçalar için cihaz değişimini öngörmüş ısınma olayına gelecek olursak cihazı elindeki ipad'e bağlıyor zaten eğer ki bataryanda bir problem varsa görünüyor onun dışında hiç senaryo yaratma bence ne dersen boşa gidecek kaç kişi gözlemledim bugün kasa açıklığından ekran oynamasından gelipte ekran değiştiren kişi bugün, anlayacağın değiştir ekranını. ve son olarak şu diyeceklerimi üzerine alma; sebepsiz yere cihaz değiştiren beleşçi arkadaşlar yüzünden sorunu olan arkadaşlar bile hizmetlerden yararlanamıyor...




  • Silent Guardian kullanıcısına yanıt
    Hakkın dışında birşeyi istemeye devam edip diretirsen,senin üretmene vakit kalmadan ciddi sorunlar üreyecektir zaten senin için.

    Eğer gerçekten değişim için şikayetin uygunsa OK. Ama !!! değişim için ne sorun üreteyim.? düşüncesinde olman hiç etik değil.Herkes ister yenisi ile değişim ama bunun için yalan yanlış şeyler yapmak seni rahatsız etmiyor mu?
    Niyetin bu olduğu için üzerine alınabilirsin dediğimi.Hatta beleşçi herkes alınabilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rdegerli

    Hakkın dışında birşeyi istemeye devam edip diretirsen,senin üretmene vakit kalmadan ciddi sorunlar üreyecektir zaten senin için.

    Eğer gerçekten değişim için şikayetin uygunsa OK. Ama !!! değişim için ne sorun üreteyim.? düşüncesinde olman hiç etik değil.Herkes ister yenisi ile değişim ama bunun için yalan yanlış şeyler yapmak seni rahatsız etmiyor mu?
    Niyetin bu olduğu için üzerine alınabilirsin dediğimi.Hatta beleşçi herkes alınabilir.



    Daha önce Genpa'ya gitmediğim için ne ile karşılaşacağımı bilmiyorum. Ekranım OYNADIĞI halde reddetmelerini istemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Silent Guardian


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rdegerli

    Hakkın dışında birşeyi istemeye devam edip diretirsen,senin üretmene vakit kalmadan ciddi sorunlar üreyecektir zaten senin için.

    Eğer gerçekten değişim için şikayetin uygunsa OK. Ama !!! değişim için ne sorun üreteyim.? düşüncesinde olman hiç etik değil.Herkes ister yenisi ile değişim ama bunun için yalan yanlış şeyler yapmak seni rahatsız etmiyor mu?
    Niyetin bu olduğu için üzerine alınabilirsin dediğimi.Hatta beleşçi herkes alınabilir.



    Daha önce Genpa'ya gitmediğim için ne ile karşılaşacağımı bilmiyorum. Ekranım OYNADIĞI halde reddetmelerini istemiyorum.

    Muhakkak ki dediğim gibi herkes değişim ister ama mevcut koşullarda olursa doğrudur bu.

    Telefonunu sen biliyorsun ve sorun teşkil eden şeyleri cihazını teslim ederken belirt.Hatta direk Etiler Genpaya giderek bir yetkili ile direk görüşmek istediğinizi dile getirin.Bu şekilde kendisine izah edip konuşursanız size yardımcı olacaktır.

    Yetkili biri ile görüşmeniz size zaman kazandıracaktır ve ilgiden dolayı ufak sorunlarınızda dikkate alınabilir.Ama olmayan sorunlar üreterek kimse doğru yardımcı olamaz.

    Ben genpadan 4 kez cihaz değiştirdim.Ve herbiri için bizzat giderek 1-2 saat içerisinde değişim cihazımı alarak çıktım.Ama benim sorunlarım wifi bozulması-üst tuş sorunları idi.Değişmese üzülürdüm belki ama vicdanen huzurum yerinde olurdu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende de ekran oynaması ve mesajlaşırken ilk yazdıklarım çıkmıyordu genpaya verdim değişim kararı çıktı ama ben ekrana her bastığımda tık diye içeri girip çıkıyodu ve çok rahatsız ediyordu. Bence genpa değişim yapabilir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence başka sebep aramanıza hiç ama hiç gerek yok. Bu ekranın boşlukları v.s. çoğu kullanıcı bunun iphone esneme payı olarak düşünüyor ki ben de dahil ama öyle değil.
    Sırf öylesine telefonumun sağ üst köşesinde milimlik bir esnemeyi sadece göstermek için belki orada ayaküstü bir çözüm bulurlar diye apple store almanya mağazasına gösterdim.
    Ekranın oynaması ve çok hafifte olsa esnemesinin apple için bir hata olduğunu belirttiler ve telefonu yenisiyle değiştirdiler.
    Bence başka bahanelere gitmeyin sorun neyse onu gösterin gerekeni mutlaka yapacaklardır.
  • Sizin gibi hakkı olmayan birşeyi isteyen uyanıklar(!) sayesinde diğer insanlar mağdur oluyor
  • Apple Store'daydım 3 Aralık'ta, telefonum 5s. Bir kaç sorunum vardı. Önce ekran açıklığı sorununu dile getirdim direk ekran değiştirelim dediler. Asıl en büyük sorun ise yakınlık(proximity) sensör ile ivme(accelerometer) sensörleri çalışmıyordu. İnceledi cihazda bellek sorunu çıktı değiştirelim dedi. Biraz yoğunlardı ama sohbet etme şansımız oldu. Genel olarak en ufak sorunda bile değişim isteyenlerden şikayetciler. Yazılımsal sorunda bile değişim isteyen çok kişi olduğunu söylüyorlar ve genel olarak gelen kullanıcıların çok saygısız olduğundan şikeyetciler.

    Telefon aldım diye Apple'ı aldığını satın alan müşteriler olduğu çıkarımını yaptım ben biraz. Tabiiki en iyi servisi almak istemek müşteri olarak bizlerin hakkı. Ancak firma telefonu size onarıp verecek, ekran değişimi ile. Ekran değişiminiz ise merdiven altında değil Apple Storeda yapılacak. Dolayısı ile ben anlayamıyorum sürekli bir telefon değişimi istenmesini. Açıklığı yapıştırıpta geri verebilirler, yasal olarak buna engel bir durum yok. Bu yüzden bir çok arkadaş mağdur oluyor. Zaten bu cin fikirli arkadaşlar yüzünden artık hiç bir şekilde randevu olmadan işlem yaptıramıyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jlozde -- 5 Aralık 2014; 17:06:16 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.