Şimdi Ara

Telefonsuz kalma sürem

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
6
Cevap
0
Favori
125
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Er
    2 Mesaj
    iphone 6s imi suya düşürmem sonucu açılmama, ekranın gidip gelmesi vb. problemler yaşadım ve 07.11.2016 tarihinde aldığım firma (turkcell ) aracılığı ile kaskoya gönderdim. Bugün ( 21.11.2016) kvk dan telefon geldi ve telefonum ellerine ulaşmış, cuma günü tekrar aramamı ve bugünden itibaren 20 iş günü içinde telefonumun tamir edilip geri gönderileceğini söylediler. 20 iş gününü 3 hafta kabul edersek, ben zaten 2 haftadır telefonsuzum, toplam 5 hafta telefonsuz mu kalacağım? bu konuda benim maduriyetim olmuyor mu?
    not: telefonu kaskoya gönderdiğim turkcell bayiisinde yedek telefon bulunmadığı için bana telefon vermediler.
    not2: konuyu yanlış başlığa açtıysam lütfen yönetici abiler kusura bakmasınlar, biraz moralim bozuk af buyursunlar lütfen.



    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    541 Mesaj
    Hocam ben de genpaya gönderdim aynı mağduriyeti ben de yaşadım 20 iş günü doldu hala bekliyorum sürekli apple ve genpa'yı arıyorum mümkün olduğunca genpaya gitmeye çalışıyorum ama sonuç yok. ben de yeni telefon aldım en sonunda bir aydan fazladır telefonum yok. İşin ilginç yanı ise Apple konuyla ilgili hiçbir şey yapmıyor. Her aradığımda ilgileniyor gibi yapıp ilgilenmiyorlar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Er
    2 Mesaj

    hocam ne yalan söyleyeyim gözümü korkuttunuz. Üniversite öğrencisiyim telefon benim için çok önemli, 2 hafta cehennem gibi geçti şimdi 3 hafta daha diyorlar. Umarım sorunlarımızı kısa sürede çözerler. Yakışmıyor apple'a
    |
    |
    platinone kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1531 Mesaj
    Kasko işleminin apple ile bir alakası yok
    Özel firma tamir edip gönderirse işiniz çok kötü
    Umarım yeni cihaz verirler aksi halde garantiniz de bitmiş olacak



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    201 Mesaj
    Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı-üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır. Ayrıca 20 iş gününde onarımı yapılmayan cihazların iadesi ya da değişim hakkı vardır. Haklarınız bunlar isterseniz Tüketici Hakem Heyeti aracılığı ile kullanabilirsiniz. İş gününde kasıt işyerinin çalıştığı gün sayısıdır. Tatil günleri iş gününden sayılmaz.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    541 Mesaj
    Kusura bakmayın hocam gözünüzü korkuttuysam başımdan geçenleri anlattım. 10 gün servisten gelmezse geçici telefon vermek zorundalar normalde ama ben çok ısrar etmeme rağmen en son fred çakmaktaş devrinden kalma bir takoz çıkardı bunu al o zaman dedi. Dedim o senin olsun. fakat şu an 20 iş günü geçtiği için yeni telefon talebinde bulundum bekliyorum.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Mobilya Takımları
Bey Azura
SEO
192.168.1.1
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,313
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.