< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

1 Mobil
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
ben spigen kullanıyorum biraz pahalı ama zımba gibi yapışıyor hiç titreme yok Spigen Kuel QS11 Tüm Cihazlara Uyumlu Rugged Manyetik Araç Tutucu (Universal) A203 - 000CG20879 https://www.amazon.com.tr/Spigen-QS11-Manyetik-Tutaca%C4%9F%C4%B1-Cihazlarla/dp/B01M1I8N5F/ref=sr_1_4?adgrpid=120444250506&hvadid=514663913891&hvdev=c&hvlocphy=21087&hvnetw=g&hvqmt=e&hvrand=6244861297969167675&hvtargid=kwd-595183405325&hydadcr=12199_2265801&keywords=spigen+ara%C3%A7+telefon+tutucu&qid=1704019695&sr=8-4 |
_____________________________
![]() Tofaş Doğan SLX Intel 4460/Sapphire R9 380X/Gskill 8GB RipjawsX/Msi H-81M Pro-Vd/WD 1TB Caviar Blue/Zalman R1/Pionner/Logitech G300/Logitech G103/Logitech F310/Sony Xperia X
|