Şimdi Ara

Telefon Önerebilirmisiniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
772
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 10 ay
  • Cevaplayan Üyeler 7
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 13
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 gün 12 saat 31 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 6
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • selim oğlu (13 mesaj) cevreseldonanım (5 mesaj) aynasızadam (3 mesaj) cem_23 (2 mesaj) Nuvo' (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (18 mesaj) Mobil (5 mesaj) Uygulama (4 mesaj)
  • @
2 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> Cep telefonu tavsiyeleri >> Telefon Önerebilirmisiniz?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    126 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba benim samsung galaxy note 2 n7100 telefonum bozuldu, bana sıfır 1500tl, ikinci el 1300 tl ye kadar bir telefon önerebilirmisiniz? Mümkünse iki kamera ve üzeri (iki kamera olması zorunlu değil performansı yüksek olsun yeter. oyun performansı iyi olmasını isterim.), 3gb ram ve üzeri, 32 gb dahili hafızalı bir telefon önerebilirmisiniz? Teşekkürler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selim oğlu -- 20 Temmuz 2020; 15:35:39 >



    |
    |
  • Çavuş
    83 Mesaj
    dostum bahsettiğin standartlardaki teleofnlar genelde fiyat/performans telefonları. 3 GB DDR4 RAM, ön 2 arka 2 olmak üzere toplam 4 kameraya sahip sıfır da 1500tl civarı olan Casper via p3 modelini öneririm. genellikle hangi uygulamaları kullanıyorsun bilmiyorum ama düşük bütçeli oyun telefonlarından biridir.
    https://www.casper.com.tr/casper-via-p3
  • Teğmen
    126 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Teşekkür ederim. Genellikle oyun oynamam ama oynarsam da pubg mobile olur genellikle internette gezinirim. önem verdiğim şey android sürümünün yüksek olması önemli çünkü eski telefonum 4.4 android kullanıyordu ve yeni telefonumda herşeyin iyi olmasını istiyorum çünkü bir telefonu uzun yıllar kullanırım 2 3 yıl gibi. Tekrar teşekkür ederim iyi günler dilerim.
    |
    |
    cevreseldonanım kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    83 Mesaj

    dediğim gibi hocam sıkıntı çıkaracağını sanmam. güncelleme konusunda da bi atılım içinde şu an casper gördüğüm kadarıyla. o sorunu da çözeceklerini sanıyorum
    |
    |
    selim oğlu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    126 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Teşekkürler. telefonun özelliklerine baktığımda yeterince iyi gibi bu fiyata daha ne olsun. İyi günler.
    |
    |
    cevreseldonanım kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    83 Mesaj

    Rica edeirm dostum iyi günlerde kullan. aldıktan sonra da geniş bi inceleme yayınlarsan güzel olur diğer arkadaşlara da ışık tutsun gidip gereksiz telefonlara gereksiz meblağlar ödenmemeli hele ki bu dönemde
    |
    |
    selim oğlu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    126 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Tabiki görüşlerimi iletirim internetten baktığımda gayet iyi bir telefon. İnşAllah alıcam eğer onu alırsam ki kafamda o var bir süre kullanıp hemen görüşlerimi sunarım. İyi günler
    |
    |
    cevreseldonanım kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    39 Mesaj
    Kaçak redmi note 8 o fiyatlara bulunur. Garantili telefon o fiyatlara pek yok.
  • Teğmen
    126 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    garanti sıfır ikinci el önemli değil performansı iyi olsun yeter Xiaomi çok fazla kronik hatasından dolayı pek almak istemiyorum birde garantisi onların yurtdışı oluyor hiç yapılmıyor. Gerçekten sorun yaşayabilirim Xiaomi ile. Ondan dolayı bir Xiaomi istemiyorum önerebileceğiniz başka bir telefon olursa mutlu olurum. Öneriniz için teşekkürler.
    |
    |
    Olasandra kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    6865 Mesaj
    Ben p3 önermiyorum. Evet cihaz baya hizli sarji uzun gidiyor isinma gibi problemleri yok. Tasarim casperdan beklenmeyecek sekilde guzel. Parmak izi okuyucu baya hizli.Ama bunlarin yaninda yazilim hatalari var destek yok kamera varmi var okadar. Artik akla bile gelmeyecek basit yazilimsal ozellikler bu cihazda yok. Yani sadece şık hizli sarji uzun giden bir cihaz okadar. Guncelleme verdiler 2 modele onu bile beceremediler. Via S guncellemesi basladi bana bile guncelleme var mesaji geldi sonra geri cektiler tam komedi. Ama A4 modelini tavsiye ederim şu haliyle Via S modelide alinir.
  • Teğmen
    126 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Teşekkürler.
    |
    |
    Nuvo&#39; kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    102 Mesaj
    Aldığın zaman detaylı inceleme gelirse iyi olur hocam saygılar iyi günler
  • Teğmen
    126 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hangi telefon için hocam. Bu fiyatta alabileceğim herhangi bir telefon için mi?, yoksa yukarıda önerilen herhangi bir telefon için mi?
    |
    |
    aynasızadam kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    102 Mesaj

    Casper Via P3 almanız durumunda söyledim hocam
    |
    |
    selim oğlu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    126 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Tamamdır hocam almayı düşünüyorum eğer onu alırsam paylaşırım.
    |
    |
    aynasızadam kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    102 Mesaj

    Teşekkür ederim şimdiden hocam iyi forumlar
    |
    |
    selim oğlu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    126 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    EyvAllah hocam sanada iyi forumlar ve günler
    |
    |
    aynasızadam kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    871 Mesaj
    Alabileceğin en iyi modeller;
    1- Hiking A21
    2- Elephone A7H
    3- Elephone PX

    3 modelde 1500 TL sınırını biraz aşıyor. Hiking A21 ve elephone A7H 1600 civarlarındayken elephone px 1800 civarlarında. A7H zaten alacaksan yeterli olur. PX gereksiz olur. Ama bence bunların içinde en mantıklısı Hiking A21. Bu fiyata 6 GB RAM ve 128 GB depolama sunan cihaz pek yok. Pek değil hiç yok. İşlemciside bu fiyatlarda bulunan cihazlardan daha iyi P23 var mediatekin. Bence o kadar para casper'a vereceğine Hiking A21 almak daha mantıklı.
  • Teğmen
    126 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Çok teşekkür ederim. yani birkaç yıl herhangibirini alırsam rahat rahat kullanabilirim, değil mi?
    |
    |
    cem_23 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
En ucuz kedi maması fiyatları
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,369
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.