Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Telefon İçin Banka Kredisi Nasıl Alınır?

15
Cevap
0
Favori
158
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Telefon İçin Banka Kredisi Nasıl Alınır?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    Arkadaşlar, İnternet üzerinden kredi kartıyla telefon alacaktım ama Ticari Kartlar hariç diğer kartlara taksit yapılmıyormuş telekominikasyon ürünlerinde 2014'den beri. Şimdi ben 9-12 ay taksitle max 12 taksitle telefon almak istiyorum. 3500-4000TL krediye ihtiyacım var(taksitle) haliyle bunu nasıl hallediyoruz? Yani 3500-4000TL krediyi nasıl çekiyorum kim hallediyor bankayla muhattap oluyor muyum yoksa alacağım mağaza bana olanak sağlıyor mu? Teferrüatlı mı? Ödemeyi nasıl yapıyorum? Birde 3500-4000TL krediye ortalama ne kadar faiz öderim? 9-12 ay taksitlere. Bu konuda bilgili arkadaşlar yorum atarsa sevinirim.



    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    8 Not
    O kadar çok soru sormuşsunki insan cevap yazmaya üşeniyor

    Sen teknosa, vatan bilgisayara git, onlar her şeyi hallediyor, sen sadece imza atarsın



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Onbaşı
    32 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: pürsu

    Arkadaşlar, İnternet üzerinden kredi kartıyla telefon alacaktım ama Ticari Kartlar hariç diğer kartlara taksit yapılmıyormuş telekominikasyon ürünlerinde 2014'den beri. Şimdi ben 9-12 ay taksitle max 12 taksitle telefon almak istiyorum. 3500-4000TL krediye ihtiyacım var(taksitle) haliyle bunu nasıl hallediyoruz? Yani 3500-4000TL krediyi nasıl çekiyorum kim hallediyor bankayla muhattap oluyor muyum yoksa alacağım mağaza bana olanak sağlıyor mu? Teferrüatlı mı? Ödemeyi nasıl yapıyorum? Birde 3500-4000TL krediye ortalama ne kadar faiz öderim? 9-12 ay taksitlere. Bu konuda bilgili arkadaşlar yorum atarsa sevinirim.

    bir telefona o kadar para bağlamak...

    bence yeniden düşün!!!

    heves dediğin 1-2 haftaya geçer lakin o borç aylarca sürer...
    _____________________________
    Hayat sıkıcıysa bas ''POWER OFF'' a....




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    quote:

    Orijinalden alıntı: yyildirayy

    O kadar çok soru sormuşsunki insan cevap yazmaya üşeniyor

    Sen teknosa, vatan bilgisayara git, onlar her şeyi hallediyor, sen sadece imza atarsın

    Eyvallah imza atıyoruz iyi güzel hoşta 3500tl'lik krediye 4500 geri ödeme yapmayalım yani keriz değiliz. Ortalama ne kadar geri öderim?

    @power off
    Para bağlamak güzeldir ya borca girmeden mal mülk sahibi olamazsın, ben öğrenciyim evden para geliyor o benim genel ihtiyaçlarıma yetiyor birde ünide okurken aynı zamanda çalışıyorum onlada lüks ihtiyaçlarımı karşılıyorum. Eylül'de bilgisayar aldım 4000TL'ye onun borcunu bitirdim şimdi telefon almak istiyorum. Sağlığım yerinde olduktan sonra çalışıp öderim bilgisayarı ödediğim gibi.
    |
    |
    Bahsedilenler: Power Off
    _____________________________
  • Binbaşı
    1737 Mesaj
    şartları bilmiyorum ne yaparlar ama en kötü ihtiimal tek çekim yaparsın bankayı arayıp taksitlendirme yaparsın
    |
    |
    _____________________________
    g51
  • Yarbay
    3562 Mesaj
    Bi heves alacaksın bir zaman sonra hevesi gidecek aylarca borcunu ödeyeceksin bence akıl karı değil.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Şekilsiniz ya

    Bi heves alacaksın bir zaman sonra hevesi gidecek aylarca borcunu ödeyeceksin bence akıl karı değil.

    Zaten hevesle alırsın her şeyi hevesin yoksa almazsın. Ömrümde hiç kendime telefon ne aldırdım ne aldım yani telefon açısından evdekilere yük olmadım hep abimlerden kalan telefonları kullandım ki şuan hala abimden kalan telefonu kullanmaktayım. Üniye başlayalı 5-6 ay filan oldu bilfiil 5-6 aydır aynı işte çalışmaktayım. Bundan 5-6 ay önce bi bilgisayar aldım 4500TL'ye o zaman çalışmıyordum (ailemden onaylı onlar ödeyecekti) ama ben kendim ödemek istedim iş buldum şuan çalışıyorum ilk taksidinden itibaren kendim ödedim evdekilere ödetmek istemedim şuan onun borcu bitiyor 1 ayı filan kaldı şimdi de telefon almak istiyorum hazır çalışıyorken.

    Sadece prosedürü öğrenmek istiyorum telefon alma işlerinde.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2914 Mesaj
    Mesele telefon almak değil,o kadar parayı bir telefona verenin benim gözümde kerizden bir farkı yoktur.

    Al g4 s5 en fazla i6 neyine yetmiyor bu cihazlar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    SAMSUNG E1205Y
    CPU 208 MHZRAM 4 MBROM 8 MBSCREEN 1.52’’WEIGH 66 G
  • Yarbay
    2827 Mesaj
    Keriz değiliz demiş bir de 3 kuruşluk alete 3500 tl verirken keriz olmuyorsun zaten
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    quote:

    Orijinalden alıntı: gtx_750ti

    Mesele telefon almak değil,o kadar parayı bir telefona verenin benim gözümde kerizden bir farkı yoktur.

    Al g4 s5 en fazla i6 neyine yetmiyor bu cihazlar.

    Saygı duyarım.

    @celades
    Demek ki 3 kuruşluk ürün değil, bu kadar fiyatlara satılıyorsa, sen flashtv'den 100TL'ye telefon al sana bir şey diyen yok :) Ben sadece kazandığım parayla şu fiyattaki telefonu almak istiyorum bunun içinde prosedürü öğrenmek istiyorum hepsi bu.
    |
    |
    Bahsedilenler: celades
    _____________________________
  • Teğmen
    142 Mesaj
    Bilgi sahibi değilim ama şunu yazmadan edemeyeceğim. Adam çalıştığını ve kazandığı paradan alacağını beyan etmiş zaten bunu söylemese bile ister ailesi ister kendi eğer ödeyebileceğini düşünüyorsa isterse 20binTL lik telefon alır sizi niye böyle gerdi anlamadım? Yok yani bu gereksiz yorum yapanların telefonlarını merak ettim, ve hayallerinde ki telefonu merak ettim.

    Bilgim yok kardeşim ama destekliyorum birde öğrencisin çalışıyorum diyorsun çalışma paranla almayı düşünüyorsun tebrik ederim seni. Aldığın bilgisayarıda güle güle kullan...


    TEKRAR SÖYLÜYORUM DEĞİL 3.500 , 35.000TL'LİK TELEFON BİLE ALABİLİR SAÇMA SAÇMA YORUMLAR YAPMAYIN BURDA.
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    Teşekkürler, anlamışsın beni.
    @crytekgame
    |
    |
    Bahsedilenler: CrytekGame
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    960 Mesaj
    paran yoksa alma derim 1500 lik telefon 3000 e geliyo öyle ve iphone 6 alsan 36 ay sonra iphone 9 cıkcak ve hala onun borcunu ödüceksin bunları düşündünmü
    |
    |
  • Yarbay
    17375 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Power Off

    quote:

    Orijinalden alıntı: pürsu

    Arkadaşlar, İnternet üzerinden kredi kartıyla telefon alacaktım ama Ticari Kartlar hariç diğer kartlara taksit yapılmıyormuş telekominikasyon ürünlerinde 2014'den beri. Şimdi ben 9-12 ay taksitle max 12 taksitle telefon almak istiyorum. 3500-4000TL krediye ihtiyacım var(taksitle) haliyle bunu nasıl hallediyoruz? Yani 3500-4000TL krediyi nasıl çekiyorum kim hallediyor bankayla muhattap oluyor muyum yoksa alacağım mağaza bana olanak sağlıyor mu? Teferrüatlı mı? Ödemeyi nasıl yapıyorum? Birde 3500-4000TL krediye ortalama ne kadar faiz öderim? 9-12 ay taksitlere. Bu konuda bilgili arkadaşlar yorum atarsa sevinirim.

    bir telefona o kadar para bağlamak...

    bence yeniden düşün!!!

    heves dediğin 1-2 haftaya geçer lakin o borç aylarca sürer...

    bir amerikana desen 3500 USD ver iphone'a

    o an nasıl bakar çok merak ediyorum :))
    _____________________________
    Ne yapalım ? Burası Türkiye abicim !


    > > < <




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Power Off

    quote:

    Orijinalden alıntı: pürsu

    Arkadaşlar, İnternet üzerinden kredi kartıyla telefon alacaktım ama Ticari Kartlar hariç diğer kartlara taksit yapılmıyormuş telekominikasyon ürünlerinde 2014'den beri. Şimdi ben 9-12 ay taksitle max 12 taksitle telefon almak istiyorum. 3500-4000TL krediye ihtiyacım var(taksitle) haliyle bunu nasıl hallediyoruz? Yani 3500-4000TL krediyi nasıl çekiyorum kim hallediyor bankayla muhattap oluyor muyum yoksa alacağım mağaza bana olanak sağlıyor mu? Teferrüatlı mı? Ödemeyi nasıl yapıyorum? Birde 3500-4000TL krediye ortalama ne kadar faiz öderim? 9-12 ay taksitlere. Bu konuda bilgili arkadaşlar yorum atarsa sevinirim.

    bir telefona o kadar para bağlamak...

    bence yeniden düşün!!!

    heves dediğin 1-2 haftaya geçer lakin o borç aylarca sürer...

    bir amerikana desen 3500 USD ver iphone'a

    o an nasıl bakar çok merak ediyorum :))

    3500 USD değil 3500TL dersin.

    @mmelihfb
    36 Ay taksitle değil 9-12 ay taksitle almayı düşünüyorum. Halen daha 4-5 yıl önceki telefonu kullandığımı varsayarsak yeni çıkan modeller umrumda olmayacak uzunca bir süre :)

    Arkadaşlar şunu düşündün mü bunu düşündün mü bunu bilmem ne yaptın mı? Demeniz için açmadım bu konuyu krediyle telefon alma konusunda bilgisi olan arkadaş varsa bi yardımcı olabilir mi? bunun için açtım.
    |
    |
    Bahsedilenler: mmelihfb
    _____________________________




  • Yarbay
    17375 Mesaj

    Yook usd diyeceksin adamlarin asgari ucreti 1500 birim (usd) iphone 650 birim (usd) , bizde asgari ucret 1300 birim (Tl) iphone 3500 birim (tl)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    pürsu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Ne yapalım ? Burası Türkiye abicim !


    > > < <
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
e-ticaret
üniversite
SEO
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Blogio
Paykasa
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,375
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.