Şimdi Ara

TELEFLEX GFI TAKTIRIP MEMNUN OLMAYAN VAR MI? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
182
Cevap
4
Favori
53.376
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim aracımda da teleflex GFI var ve son derece memnunum hatta kullanmayı düşenenlere tereddütsüz öneriyorum..
    Yanlış anlamadıysam chip uygulaması LPg kiti takıldıktan sonra yapılmış..Ve bu andan itibaren de ayarsızlık, çok tüketim gibi şikayetleriniz oluşmuş..
    Buraya kadar sanırım hemfikiriz..

    Ancak bu markayı taktırmadan önce bende çok araştırdım, okudum ve inceledim..
    Benim bildiğim ve sistemin nasıl işlediği konusunda şunları demek isterim..
    Aracınızın benzinde çalışırkenki soğuk ve sıcak bütün ayarları kopyalanıyor..
    LPG kiti takılıp LPG`nin ECU`na sizin benzindeki kopyalanan ayarlarınız yükleniyor..
    Böylece araba benzindemi yoksa gazdamı çalışıyor anlamıyor ve arıza ikaz ışığı yanmıyor..
    Çok kısa ve herkesin anlayabileceği şekildeki anlatımı budur..
    Fakat siz aracınıza bütün bu işlerden ayarlardan,kalibrasyonlardan sonra chip uygulaması yaptırıp hem hp olarak artış elde etmişsiniz hemde motorun önceki ayarlarına göre farklı çalışması konusunda değişiklikler yaptırmışsınız.Doğal olarak da LPG ECU`na yüklenen bilgiler dışında araba çalıştığı için LPG sistemi düzensizleşmeye, aracı sarsmaya, teklemeye ve tüketimin artmasına neden olmuştur..
    Bu tablo karşısında LPG sistemini kötülemek sanırım biraz ağır kaçmıştır diye düşünüyorum..
    Sağlıcakla..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbasci06

    Benim aracımda da teleflex GFI var ve son derece memnunum hatta kullanmayı düşenenlere tereddütsüz öneriyorum..
    Yanlış anlamadıysam chip uygulaması LPg kiti takıldıktan sonra yapılmış..Ve bu andan itibaren de ayarsızlık, çok tüketim gibi şikayetleriniz oluşmuş..
    Buraya kadar sanırım hemfikiriz..

    Ancak bu markayı taktırmadan önce bende çok araştırdım, okudum ve inceledim..
    Benim bildiğim ve sistemin nasıl işlediği konusunda şunları demek isterim..
    Aracınızın benzinde çalışırkenki soğuk ve sıcak bütün ayarları kopyalanıyor..
    LPG kiti takılıp LPG`nin ECU`na sizin benzindeki kopyalanan ayarlarınız yükleniyor..
    Böylece araba benzindemi yoksa gazdamı çalışıyor anlamıyor ve arıza ikaz ışığı yanmıyor..
    Çok kısa ve herkesin anlayabileceği şekildeki anlatımı budur..
    Fakat siz aracınıza bütün bu işlerden ayarlardan,kalibrasyonlardan sonra chip uygulaması yaptırıp hem hp olarak artış elde etmişsiniz hemde motorun önceki ayarlarına göre farklı çalışması konusunda değişiklikler yaptırmışsınız.Doğal olarak da LPG ECU`na yüklenen bilgiler dışında araba çalıştığı için LPG sistemi düzensizleşmeye, aracı sarsmaya, teklemeye ve tüketimin artmasına neden olmuştur..
    Bu tablo karşısında LPG sistemini kötülemek sanırım biraz ağır kaçmıştır diye düşünüyorum..
    Sağlıcakla..


    yanlış anlamışsınız.




  • Orijinalden alıntı: zekidinc55




    http://forum.donanimhaber.com/m_45095996/tm.htm burada da sizin soruna benzer bir problem var gibi. İsterseniz bir göz atın.


    Arkadaşlar linkteki konu bana ait, benim aracım 1.8T passat orijinal 150 bg orijinal yazılımı yüklüyken teleflex lpg taktırmıştım. Aynı fiyata pirins marka kit'de taktırabiliyordum ama şu enjektörlerin manifolta gömülme meselesi yüzünden ve aracımda performans kaybı yaşamayayım diye teleflex'i tercih etmiştim. Araca yazılım yüktelttikten sonra 190bg civarı oldu, yazılımı yükletmeden önce lpg ile performans yazılımlı araç kullanlarla görüştüm, bunların içerisinde atikerden tutunda brc kit kullanan arkadaşlarda var, herhangi bir sorun yaşamadıklarını, kalibrasyon yapılarak sorunun çözüldüğünü anlatmaları üzerine ben çok kaliteli dünya capında yazılım üreten bir firmanın yazılımını yüklettim.

    Yazılımdan sonra araç turbonun peak yaptığı devirde benzine geçme sorunu yapmaya başladı. Linkte tefarruatlı olarak anlattım aslında bir yıl kadar bu sorunu çözmek için uğraştım, ama nafile ta ki bir önceki msj gönderen unsalsah'ın yanına gidene kadar, sağolsun kendisi sorunu çözdü ama işin en garip olan yanı, Tunalıda çalışan mühendislerin dahi benzine geçme sorunun regülatörün yetersizliğinden kaynaklandığını sanmaları, oysaki araç benzine geçmiyor, kitin map sensörü bizim 1750-1800mb'lık peak basıncını okuyamadığı için arızıya geçiyor ve benzinle aracı çalıştırıyormuş, bunu kitin ithalatçısının mühendislerini anlayamadı.

    Şu sıralar fazla yakma sıkıntım var ama yapacak birşey yok, çünkü telefelex'in italatçısı Tunalıya gidersem söyleyecekleri tek şey bizim kitimiz ayar gerektirmiyor, biz montajdan sonra birkez ayar yapıyoruz, ikinci bir ayar yapmamız söz konusu değil diyecelerdir, oysaki gfi'nin internet sitesinde aracın yolda ve yükte nasıl ayarlandığına dair video dahi yayınlanmışken

    Sevgili arkadaşım eğer kiti söküp atmayı düşünmüyorsan Unsalsah isimli üyemizle irtibat kur ondan başkası senin derdine çağre olamaz, yada kiti söküp benzinle davam edebilirsin yada 2bincik daha verip prins taktırıp sorunsuz binersin tercih senin.


    Bu yazıdan bahsediyorsak ya bende bir sorun var yada anlatımda..

    "Arkadaşlar linkteki konu bana ait, benim aracım 1.8T passat orijinal 150 bg orijinal yazılımı yüklüyken teleflex lpg taktırmıştım. Aynı fiyata pirins marka kit'de taktırabiliyordum ama şu enjektörlerin manifolta gömülme meselesi yüzünden ve aracımda performans kaybı yaşamayayım diye teleflex'i tercih etmiştim. Araca yazılım yüktelttikten sonra 190bg civarı oldu, yazılımı yükletmeden önce lpg ile performans yazılımlı araç kullanlarla görüştüm, bunların içerisinde atikerden tutunda brc kit kullanan arkadaşlarda var, herhangi bir sorun yaşamadıklarını, kalibrasyon yapılarak sorunun çözüldüğünü anlatmaları üzerine ben çok kaliteli dünya capında yazılım üreten bir firmanın yazılımını yüklettim." Bu bölümden de anlaşıldığı gibi araca lpg kiti takıldıktan sonra chip uygulaması yapılıyor ve doğal olarak aracın düzeni bozuluyor..Arkadaşlarının ifadesi sonucunda chip uygulamasından sonraki değişen ayarları ve kalibrasyonu için "nasıl olsa tekrar ayar yapmazlar" diyerekten servise gitmek istemiyor ve sorunları kendi çözmeye çalışıyor ve başka birisinin yardımı ile sorunu 1 yıl kadar sonrada olsa çözüyor..Bunu nereden mi açıkarttım "Yazılımdan sonra araç turbonun peak yaptığı devirde benzine geçme sorunu yapmaya başladı. Linkte tefarruatlı olarak anlattım aslında bir yıl kadar bu sorunu çözmek için uğraştım, ama nafile ta ki bir önceki msj gönderen unsalsah'ın yanına gidene kadar, sağolsun kendisi sorunu çözdü ama işin en garip olan yanı, Tunalıda çalışan mühendislerin dahi benzine geçme sorunun regülatörün yetersizliğinden kaynaklandığını sanmaları, oysaki araç benzine geçmiyor, kitin map sensörü bizim 1750-1800mb'lık peak basıncını okuyamadığı için arızıya geçiyor ve benzinle aracı çalıştırıyormuş, bunu kitin ithalatçısının mühendislerini anlayamadı.

    Şu sıralar fazla yakma sıkıntım var ama yapacak birşey yok, çünkü telefelex'in italatçısı Tunalıya gidersem söyleyecekleri tek şey bizim kitimiz ayar gerektirmiyor, biz montajdan sonra birkez ayar yapıyoruz, ikinci bir ayar yapmamız söz konusu değil diyecelerdir, oysaki gfi'nin internet sitesinde aracın yolda ve yükte nasıl ayarlandığına dair video dahi yayınlanmışken..

    "Şu sıralar fazla yakma sıkıntım var ama yapacak birşey yok..."Ve buna rağmen hala aracınınn yatık tüketiminin fazla olduğu konusunda da şikayeti devam etmekte olduğu anlaşılıyor..

    Sanırım haklısınız..Ben yanlış anlamışım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bbasci06 -- 3 Ağustos 2011; 15:12:07 >




  • Benim bahsettiğim araç Astra GTC 1.6 Turbo'dur. Araçta yazılım olduğu bilinerek montaj yapıldı. Sorun olmaz dendi. Daha sonra bir türlü araç kullanılamadı. 6 ay sonra kit söküldü. Prins takıldı. Sorunsuz çalışıyor. Burada sorumlu kit midir, usta mıdır tartışmasına girecek değilim. Olayı açık açık anlattık, yapılan ortada.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VoodooRush

    Benim bahsettiğim araç Astra GTC 1.6 Turbo'dur. Araçta yazılım olduğu bilinerek montaj yapıldı. Sorun olmaz dendi. Daha sonra bir türlü araç kullanılamadı. 6 ay sonra kit söküldü. Prins takıldı. Sorunsuz çalışıyor. Burada sorumlu kit midir, usta mıdır tartışmasına girecek değilim. Olayı açık açık anlattık, yapılan ortada.


    Bende bunu anlatmaya çalıştım, teleflex(in kötü olduğundan bahsetmedim. 1000 euro'ya sorunsuz, hertürlü şartta aracı benzinle yürüdüğü gibi yürütecek bir kit olan Pirins varken aynı fiyta sırf enjektörler manifolta takılıyor diye teleflex taktırdım. Ben başımdan geçenleri anlattım. İsteyen istediği gibi anlar. Ben kimsenin malını kötüleyecek üç kuruşluk menfaat için 5 takla atacak insan değilim. Tüm olan biteni baştan sona anlattım. Tekrar söylüyorum. Telflex kötü bir kit değil, ancak Türkiye'de ne kadar servis desteği veriliyor bunu sorguluyorum, ayrıca şunu söylüyorum prinsin bir gömlek altında.




  • Ankara, antalya, Balıkesir, Bursa, Elazığ, Eskişehir, Gaziantep, Giresun, Mersin, istanbul, İzmir, Kayseri, Kocaeli, konya, malatya, Kahramanmaraş, Ordu, Samsun, trabzon ve Van..

    İller alfabetik sırayla yazılmıştır..bu illerde teleflex gfı lpg sisteminin yerkili satıcıları ve servisleri mevcuttur.Bu bilgi teleflex gfi`nin resmi web sayfasında görülmektedir.
    Yani kısaca ankara daki tunalı motorlu araçlar Türkiyedeki tek yetkili servisi veya satıcısı değildir..
    Siz bir problem yaşamızsınız ve bunuda lpg sistemine yüklemişsiniz..Olabilir ama bu bütün bir markaya veya firmaya mal edilmemelidir..
    Belkide sistemi takan ustanın bir hatası var..Bunu da sorguladınızmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbasci06

    Ankara, antalya, Balıkesir, Bursa, Elazığ, Eskişehir, Gaziantep, Giresun, Mersin, istanbul, İzmir, Kayseri, Kocaeli, konya, malatya, Kahramanmaraş, Ordu, Samsun, trabzon ve Van..

    İller alfabetik sırayla yazılmıştır..bu illerde teleflex gfı lpg sisteminin yerkili satıcıları ve servisleri mevcuttur.Bu bilgi teleflex gfi`nin resmi web sayfasında görülmektedir.
    Yani kısaca ankara daki tunalı motorlu araçlar Türkiyedeki tek yetkili servisi veya satıcısı değildir..
    Siz bir problem yaşamızsınız ve bunuda lpg sistemine yüklemişsiniz..Olabilir ama bu bütün bir markaya veya firmaya mal edilmemelidir..
    Belkide sistemi takan ustanın bir hatası var..Bunu da sorguladınızmı?


    Bizim mesajları okursan zaten öncelikle ustaların eğitimsizliğinden, Ankara'nın ilgisizliğinden yakındığımızı göreceksin ama tekrar tekrar aynı şeyi savunuyorsun. Sistem GTC'de 2 ay Ankara'dan usta/mühendis bekledi. Zaten benim değil arkadaşımın aracına takıldı. Araştırdı araştırdı, sistem iyi diye o kadar görüşüp bunun taktırdı. En sonunda da olmadı söküldü. Şimdi araçta Prins var.

    İzmir'de olur denip, sistem takılan aracı da ayarının yapılması için minimum 400 km yol yaptırmanın manasını açıklar mısın bana? Bu arada Ankara'daki Tunalı Teleflex'in distribütörüdür ve bizim sorunumuzu çözmek x servisi yerine onların işidir.




  • İyide benim savunduğum bir durum yok ortada..
    Bir sorun yaşamışsınız ve bunuda lpg sistemine mal etmişsiniz dedim ne var bunda..
    Teleflex benim babanım şirketi değil ya..
    Ben bu sistemi kullanıyorum ve çokda memnunum..
    Sende kullanmışsın ve sorun yaşamışsın..
    İş bu kadar basit uzatmaya gerek yok..
  • kesinlikle katılıyorum bana da aynısını yaptılar. Aracımda hala problem yaşıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sicakyuz


    Peki sitelerinde bahsettikleri "Beş Garanti" konusunda ne diyorlar?
    Hani garanti ediyorlardı bazı şeyleri? Bu konudaki tutumlarını merak ettim.
    Siz direkt Tunalı ile mi muhatab oldunuz acaba?

    Saygılar...


    beş garanti tamamen hikaye

    1. Motor arıza lambası yanmayacak, (BENİM ARACIMDA YANIYOR,DAHA GEÇEN HAFTA YAPTIRDIM YİNE YANMAYA BAŞLADI)
    2. Tasarruf, litre bazında garanti edilecek, (Örnek: 100 Km.de 10 Lt. benzin tüketen bir otomobil, 100 Km.de 11,5 Lt. ortalama %15 daha fazla LPG tüketir) (BİR TANIDIĞIMDA LANDİ RENZO VARAYNI YOLU GİTTİK, OTOMATİK VİTES OLMASINA RAĞMEN BENDEN DAHA YAKTI)
    3. Aracın çekişi düşmeyecek,(ZAMAN ZANMAN DÜŞMELER OLDU)
    4. Araç ayar için servise tekrar gelmeyecek, (KAÇ KEZ GİTTİM YİNE GİTMEM GEREKİYOR)
    5. Sabah çalışma zorluğu ve yüksek devirlerde LPG'den benzine geçme sorunu yaşanmayacak. (SABAH ÇALIŞTIRINCA YÜRÜDÜĞÜM AN GAZA GEÇİYOR VE STOP EDİYOR)

    BURADA YAZILAN PROBLEMLERİN HEPSİNİ YAŞADIM VE HALA YAŞIYORUM.TELEFLEX TAKTIRDIĞIMA ÇOK PİŞMANIM.KESİNLİKLE TAVSİYE ETMİYORUM.SİSTEM KALİTELİ OLABİLİR AMA UYUM SIKINTISI VAR.ÇÖZÜM YOK




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VoodooRush


    quote:

    Orijinalden alıntı: bbasci06

    Ankara, antalya, Balıkesir, Bursa, Elazığ, Eskişehir, Gaziantep, Giresun, Mersin, istanbul, İzmir, Kayseri, Kocaeli, konya, malatya, Kahramanmaraş, Ordu, Samsun, trabzon ve Van..

    İller alfabetik sırayla yazılmıştır..bu illerde teleflex gfı lpg sisteminin yerkili satıcıları ve servisleri mevcuttur.Bu bilgi teleflex gfi`nin resmi web sayfasında görülmektedir.
    Yani kısaca ankara daki tunalı motorlu araçlar Türkiyedeki tek yetkili servisi veya satıcısı değildir..
    Siz bir problem yaşamızsınız ve bunuda lpg sistemine yüklemişsiniz..Olabilir ama bu bütün bir markaya veya firmaya mal edilmemelidir..
    Belkide sistemi takan ustanın bir hatası var..Bunu da sorguladınızmı?


    Bizim mesajları okursan zaten öncelikle ustaların eğitimsizliğinden, Ankara'nın ilgisizliğinden yakındığımızı göreceksin ama tekrar tekrar aynı şeyi savunuyorsun. Sistem GTC'de 2 ay Ankara'dan usta/mühendis bekledi. Zaten benim değil arkadaşımın aracına takıldı. Araştırdı araştırdı, sistem iyi diye o kadar görüşüp bunun taktırdı. En sonunda da olmadı söküldü. Şimdi araçta Prins var.

    İzmir'de olur denip, sistem takılan aracı da ayarının yapılması için minimum 400 km yol yaptırmanın manasını açıklar mısın bana? Bu arada Ankara'daki Tunalı Teleflex'in distribütörüdür ve bizim sorunumuzu çözmek x servisi yerine onların işidir.


    OKUDUKÇA SANKİ BEN YAZMIŞIM GİBİ GELİYOR HEP AYNI SIKINTILAR İMKANIM OLSA BENDE KİTİ DEĞİŞTİRMEK İSTİYORUM HATTA DEĞİŞTİRMEK İSTEYEN VARSA DEĞİŞEBİLİRİ SEVE SEVE




  • Aynı markadan bahsediyoruz değilmi?
    TELEFLEX GFI değilmi?

    Bende aynı marka ve modeli kullanıyorum..
    Ben neden herhangi bir sorunla karşılaşmadım?
    Yada karşılaşmış olsam bile neden bunu burada paylaşmayım?
    Neden bunu saklayım, neden markayı savunur durumda görüneyim ki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbasci06

    Aynı markadan bahsediyoruz değilmi?
    TELEFLEX GFI değilmi?

    Bende aynı marka ve modeli kullanıyorum..
    Ben neden herhangi bir sorunla karşılaşmadım?
    Yada karşılaşmış olsam bile neden bunu burada paylaşmayım?
    Neden bunu saklayım, neden markayı savunur durumda görüneyim ki?


    Aracınız standart 1.6 litre atmosferik olduğundan olabilir.
  • Teleflex li bı araç alacağım sanırım iyi inceletmem gerekecek,kafam çok karıştı :((
  • Merhaba

    Araç nedir?

    Saygılar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sicakyuz

    Merhaba

    Araç nedir?

    Saygılar...

    Mitsubishi colt 1.4 2011 model fiyat da 27.000tl,sıfırı 31250tl araç 24.000km de...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben 2.4 l, 190 BG Honda Accord'ta kullanıyorum.
    Gayet memnunum.

    Bence Teleflex var diye alınması tercih sebebi olmalı.

    Saygılar.
  • Bu arada araç çok çok temizse 1-2 bin TL sorun değişdir tabii ama, fiyat biraz daha aşağı çekilebilir sanki.

    Aracı alırsanız, daha yeni açmış olduğumuz konumuza bekleriz.

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=51210587

    Saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CoMiSeR


    quote:

    Orijinalden alıntı: sicakyuz

    Merhaba

    Araç nedir?

    Saygılar...

    Mitsubishi colt 1.4 2011 model fiyat da 27.000tl,sıfırı 31250tl araç 24.000km de...


    Mitsubishi ile bir görüşün derim bu konuyu. Temsa Vialle getiriyor biliyorsunuz. Araştırma yaparken İzmir'de servis müdürüyle görüşmüştük, Lancer'a takıyorlardı o sırada ancak Colt'a takmadıklarını belirtmişlerdi. Motor kapağının alaşımından ötürü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VoodooRush


    quote:

    Orijinalden alıntı: CoMiSeR


    quote:

    Orijinalden alıntı: sicakyuz

    Merhaba

    Araç nedir?

    Saygılar...

    Mitsubishi colt 1.4 2011 model fiyat da 27.000tl,sıfırı 31250tl araç 24.000km de...


    Mitsubishi ile bir görüşün derim bu konuyu. Temsa Vialle getiriyor biliyorsunuz. Araştırma yaparken İzmir'de servis müdürüyle görüşmüştük, Lancer'a takıyorlardı o sırada ancak Colt'a takmadıklarını belirtmişlerdi. Motor kapağının alaşımından ötürü.


    hmmm bunu söylediğiniz iyi oldu bir sorayım bakayım teşekkürler




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.