Şimdi Ara

tekrar wow

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
501
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 12 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 4
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 29 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • OdysS_eus (4 mesaj) Lyck (2 mesaj) talesjb (1 mesaj) Silverlight (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • WoW a tekrar başlasam diyorum yazın daha önce 1 sene kdr oynamıştım nedersiniz başlayayımmı?



    |
    |
  • başlama
  • Başla bence 1 seneye oranla + ları - lerinden fazla ...
    Eğer istersen ayrıntılarada yer vereyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chemicaljack

    Başla bence 1 seneye oranla + ları - lerinden fazla ...
    Eğer istersen ayrıntılarada yer vereyim.


    valla aydınlatırsan çok iyi olur hocam çünkü bazen düşünüyorumda zaman kaybı gibi geliyor ama işte canım çokta oynamak istiyo bi yandan arada kaldım gerçekten
  • Oyun içinde köklü değişiklikler yapıldı.

    Belli başlı aklıma gelenler :


    +Level yükseltmek daha kolay (Kasmak kelimesinden nefret ediyorum)
    +DG Sistemi değişti artık sadece bir tuşla takımındaki rolünü seçerek(DPS, Heal, Tank) Party hazır olana kadar çapraz serverla yani şu BG lerde ki gibi Başka serverdaki oyuncularla DG ye girmek çok kolay.
    +PvP eskisine göre daha kolay Honor Pointleri çok daha farklı yerlerde Daiyle q , Random BG vsvs ... demek istediğim alternatif çoğaldı. Ayrı yetten Arena puanı takımın olmadan da kazanabiliyorsun ; ama rating lazım yani buda bi zahmet olsun
    +Ayrı yetten Badge of Justice türü Vendor Coinler ile 2 haftada düzenli bi şekilde oynarsan Gearını yükselte bilirsin. Toplaması gayet rahat.



    -1 yıl aradan sonra tadından yenmez olan SW , BT dönemlerini unut. Aynı zevki vermeyecek.
    -Gear score adı altında yeni bir add-on geldi. Üstündeki itemlere zorluk derecesine göre puan veriliyo bu şu demek Raid Lideri herkesin üstüne teker teker bakmadan oyuncu alıcak gelelim işin saçma tarafına bu GS zırbırtısı PvP li adamlar gün doğdurdu.
    Artık PvE yaparken yanında taktik bilmeyen pvpden bozma adamlarla takılıcaksın. Tabi sağlam bi guid bulursan o ayrı
    -1 yıl önceki PvP dengesi aynı deil (Bilmiyorum bana katılan var mı ?) DK işi bozdu gibi.


    Aklıma geldikçe listeye eklerim şimdilik bunlar ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lyck -- 4 Haziran 2010; 20:35:47 >




  • bn en son oynadıgımda PvP yapıyordum şimdi başlarsam PvE yapıcam büyük ihtimalle PvP sıktı sanki PvE de görmediğim çok fazla dungeon var onları merak ediyorum.heralde başlicam gibi ya bilgilendirme için çok tşkler dostum
  • kısacası
    oyunda leveling,gear up acaip kolaylaştı
    realm lerde gear score delisi olanlar yaklaşık 70%
    5700gs olupta icc25 de 3k dps yapanda gördüm
    4200gs olupta 5k yapanda
    nese bunlar önemli değil

    sonuçta sen çok kolay gear up yapıcan zaten
    heroic dungeon farmlayım t9 diziyosun zaten
    artı weekly questler

    ve muhtemelen raid de yapmak isticeksin
    ve bu da gear score delilerince icc25 e en az 5300gs falan isticekler
    durmadan dungeon farmlayıp emblem toplıcan

    bi raiding guilde girceğini varsayarsak
    günde en az 8-10 saatin gidecek
    acaip zaman kaybı olacak

    benden tavsiye ben bıraktım zaman elinin altında resmen
    bence yeniden başlama derim
  • evet ya zaman olayı yüzünden bu kadar kararsız kaldım zaten sende dediklerinde çok haklısın.bakıcaz artık eğer arkadaşlar başlayalım derse başlarım yoksa başlamam
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.