Şimdi Ara

Teknosa Uzatilmis Garanti Sikintisi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
122
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 ay
  • Cevaplayan Üyeler 2
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 55 gün 14 saat 20 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • mdmrx (1 mesaj) serta2 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Firmalar ile Yaşanan Sorunlar >> Teknosa Uzatilmis Garanti Sikintisi
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1127 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba,


    2018 Yili icinde Teknosa magazasindan kahve makinasi aldim. +2 yil uzatilmis garantiyide alirken satis temsilcisinin tavsiyesi uzerine aldim.


    Kasim ayi icerisinde makina bozuldu Teknosa magazasina tamiri icin basvurdum. 29 Kasimda cihazi teslim ettim.


    Bu haftaici Gulf sigorta tarafindan aradim. Cihazin tamirinin gerceklestirilemedigini +21 servis suresi istediler veya fatura tutari kadar cek tanimlayabileceklerini soylediler. Enflasyonla beraber aldigim cihaz fatura tutarinin 2,5 kati olmus. Bende vereceginiz cekle ben ayni makinayi alamayacagim cihazin aynisinin yenisini istedim. Karsi taraf kabul etmedi.


    25.12.2020 gunu Teknosa tarafindan aradim. Fatura tutarinin banka hesabina havale edilebilecegini soylediler, yine ayni seyi soyledim. Yeni cihazi veremeyeceklerini soylediler. 2 Saat sonra aradilar servisteki cihaziniz tamir olmus kargoya verilmis dediler. Bende gelen kargoyu kabul etmeyecegimi soyledim.


    Verdikleri kargo takip numarasi gecersiz. Sanirim zaman kazanmak icin boyle bir yola basvurdular.


    Online olarak THH basvurdum. Bu konuda nasil adim atmam gerekir. Sizlerin goruslerinize ihtiyacim var. Simdiden tesekkur ederim.




    |
    |




  • Binbaşı
    1271 Mesaj

    başlığıma yazınca profilinizden bu mesajınızı gördüm..

    uzatılmış garantinin şartları önemli burada size dendiği gibi ürünün alındığı zamandaki tutarı mı verilir diyor; full kasko mu?


    şartname elinizde var mı? bulmaya çalışın..


    sonuçta araba da kaskoluyoruz kasko değeri o gün ne ise pert olunca onu ödüyor sigorta..sizden o bedeli belli bir yıl için aldılar o yıl boyunca gereğini yapmalılar.


    tüketici hakem heyetine gitmişsiniz zaten.. şikayetvar.com a yazın.. en kötü cihazın bugünkü fiyatının %80 nini kabul edin bence.. %20 yıpranma payı..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdmrx -- 21 Şubat 2021; 13:7:38 >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Sohbet
Ko Cuce
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.