Şimdi Ara

TeknoSA Ürün İadesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
39.628
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 3 gün önce TeknoSA'dan Inca USB Wireless Adaptör aldım. Kutusunun arkasında Linux uyumludur yazmasına rağmen, uyumlu olmadığını, ve araştırdığımda birkaç Linux kullanıcısının da bu adaptörden şikayetçi olduğunu öğrendim. Adaptörü 40 küsür liraya aldım, ve kutusunu açıp denedim, denemeden çalışmayacağını bilemezdim. Fakat çalışmadığını öğrendiğimde ürünü iade ederek, paramı geri alıp, Bimeks'te gördüğüm adaptörü alacaktım. Dün TeknoSA'ya gittim. Ürünü iade etmek istediğimi söyledim, durumu anlattım. "Kutusu açılmış" dediler. Ben de kutusunu açmadan nasıl test edebileceğimi söyledim. Bunun üzerine, "Arkasına o yazıyı biz yazmadık, üreticinin hatası" dediler. Ve üreticiye e-mail atacak'mışız'. Arkadaşlar öğrenmek istediğim, TeknoSA'da memnun kalmadığımız ürünü geri iade seçeneğimiz yok mudur?



  • teknosada var ürün iade hatta saçma sapan bi etiket yapıştırıyolar bunu yırtarsanız %15 kesinti oluyor falan diyorlar. ve üstelik 15 günlük ya da daha fazla bir süre iade süresi veriyorlar. ayrıca bu teknosaya ait bir durum değil. bildiğim kadarıyla herhangi bir yerden aldığın herhangi bir şeyi 7 gün içinde nedensiz iade edebiliyorsun.
  • Vallahi benim daha 3 gün oldu. Bayramdan sonra gelin, Inca'ya e-mail atacağız dediler. Açılmış ürün diye kabul etmediler.
  • inca mı aldın.Biraz araştırsaydın keşke.Oraya mail felan hiç atma cevap gelmez.Tüketici mahkemesine gideceğini söyle almazlarsa.Kutusunun açılmış olup olmaması beni ilgilendirmez de benim istediğim özelliklerde ürün değil..
  • hocam bencede maille falan uğraşma. başka elemanla falan görüş durumu. çünkü kimisi prosedürü bilmediğinden ya da işine gelmediğinden iade almıyor.tüketici mahkemesinden önce yetkili birini iste mutlaka yardımcı olacaklardır. teknosadan bayağı alışverişim oldu. iade gereken 2 durum olmuştu 2 sinde de sorunsuz iade ettim. muhtemelen inca ise ucuz bişe olduğundan o etiketi yapıştırmamış olabilirler. sana 5 yıl önce yaşadığım olayı anlatayım.

    masaüstübilgisayara mikrofon almaya gitmiştim. o zamanlar bilgisayarda da yeniydim. çok fazla bilgim yoktu. gidip 3 tl lik bir mikrofon almıştım. eve geldim taktım çalışmadı. geri götürdüm çalışmıyor falan dedim. ordaki eleman bi bilgisayara taktı oda baktı çalışmıyor. aldı ürünü başka bir tane verdi. onuda evde taktığımda çalışmadığını gördüm. sonra kurcalayınca mikrofonun kapalı olduğunu gördüm pc deki ses denetim öğelerinden. ilk mikrofon da sorunsuzmuş yani.

    iade almamaları için hiç bir neden yok sen götür. almayız diye diretirlerse tüketici mahkemesi ya da yetkili biri iste.




  • Hocam aslında Inca aralarında en pahalılarıydı. Bimekste de 44 liraya gördüm, Linux uyumlu. Ama Inca kapalı alanda 160 metre diğeri ise 100 metre çektiği için 46 liraya Inca aldım.

    Ürünü Linux uyumlu olarak aldım fakat yanlış bilgilendirme sonucu, öyle olmadığını anladım. Şu anda 46 lira zarardayım ve mağdur durumdayım. Benim şimdi Carrefour'daki TeknoSA'dan aldığım ürünü Kent Meydanı TeknoSA'da değiştirme gibi bir şansım var mı? Eğer varsa, öyle yapacağım. O taraflara daha sık işim düşüyor. Ve eğer almazlarsa, herhalde Tüketici Mahkemesine gideceğimi söylerim çünkü mağdur durumdayım. Gerçi 17 yaşında birini ne kadar kaale alırlar onu da bilemem ya.
  • ben 5 yl önce 14 yaşındaydım. yaş önemli değil. benim 2. iade aldığım yerden başka bir yerde olmuştu. orada aslında ürün iadesi değildi tam olarak. servisten dönmemişti telefon para iadesi almıştım. ama çooook uzak bir şubeydi iade adığım yer.
  • teknosanın eline düşenin vay haline.. ayrıca ne anlıyonuzki şu linuxtan dahamı kullanışlı acep
  • Klasik Teknosa, ürün bozuk çıktı diye üretici mail atmak neymiş. Ürün sorunlu ürünse çalışan ürünle yada farklı bir marka ile değişimi yapılır ürün bozuğa çıkar ve firmasına iade edilir. Teknosadan ürün alırken 2 den fazla düşünün. Her türlü iade hakkın vardır ama Teknosa müşteriden ziyade kendini düşünür.
  • valla ben vakt-i zamanında bi fotoğraf makinası aldım, sonra baktık dandirik bi şey, dedik bari %15 kesintiye razı olalım da adamakıllı bi şey alalım...

    götürdük teknosaya, dedik böyle böyle, biz kesintiye razıyız, adamlar iyi tamam dedi (o zaman da yanında 1gb hediye sd kartı var) verdik her şeyi kutsunu faturasını vs., adam gitti değiştirmeye, 5 dakka sonra geri geldi hediye verdiği hafıza kartının kabını istedi (yeni alacağımız makinada da aynı şekilde hediye mevcut). bilen bilir zaten hafıza kartının kabı presli kesmeden, yırtmadan açılmayan bir şeydir...

    yapma dedik etme dedik yok...

    adam diyoruz zaten yeni makina ile de hafıza kartı vereceksiniz, onu vermeyin olsun bitsin, anlamıyorlar...

    valhasıl kelam değiştirmediler...

    biz de gittik 500 metre uzaktaki başka bir teknosaya adam bırakın kabını hafıza kartını bile sormadan değiştirdi...

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------

    söz biraz uzadı ama diyeceğim o ki başka bir teknosaya gidip şansınızı orda dedneyin, üzerinde yanlış bilgi içeren ürün sattıklarını, bunun sorumluluğunun da herhangi bir araştırma yapmadan çat diye reyona koydukları için teknosada olduğunu söyleyin...

    hatta "pazardan 1 kilo domates alsam içi ham çıksa, benim bunu tekrar pazarcıya değil de tarlada üreten adama mı götüreyim?" şeklinde bir örnek vererek tezinizi pekiştirin...

    ekleme:

    tavsiyem bi daha da teknosadan alışveriş yapmayın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uzaktan Kumandan -- 12 Eylül 2010; 0:44:21 >




  • senin iade hakkın var çünkü yazdığı halde sistemine uymamış....

    ama üründen memnun kalmadım veya hediye almıştım beğenmedi.. istediğim özellikler yok gibi durumlarda firmalara kendi insiyatifleriyle iade alırlar ürün ambalajı falan sağlamsa ama normalde böyle bir kanun yok yani almayan yerlere neden almıyorsun gibi itiraz edin ama haklı olan onlar çıkar...
  • linuxde çalışması gerektiği halde çalışmadığını söylediğinde ayıplı ürene girer ve para iadesi yapmak zorundadır
  • Ben olcam, o iade almayan çalışanın münasip bi yerine sokarım aleti
  • onlar anlamaz ki ayıplı nedir filan hepsi ne kadar cahil var toplamışlar...

    yalan at...memnun değilim %15 kesinti de al parayı...%15 de sadakan olsun onlara...yoksa baya bir teknosa gezicen sen...
    gerçi biri alır geri sonuçta Allahtan çok şubesi var..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mayonezlitonbaligi

    Hocam aslında Inca aralarında en pahalılarıydı. Bimekste de 44 liraya gördüm, Linux uyumlu. Ama Inca kapalı alanda 160 metre diğeri ise 100 metre çektiği için 46 liraya Inca aldım.

    Ürünü Linux uyumlu olarak aldım fakat yanlış bilgilendirme sonucu, öyle olmadığını anladım. Şu anda 46 lira zarardayım ve mağdur durumdayım. Benim şimdi Carrefour'daki TeknoSA'dan aldığım ürünü Kent Meydanı TeknoSA'da değiştirme gibi bir şansım var mı? Eğer varsa, öyle yapacağım. O taraflara daha sık işim düşüyor. Ve eğer almazlarsa, herhalde Tüketici Mahkemesine gideceğimi söylerim çünkü mağdur durumdayım. Gerçi 17 yaşında birini ne kadar kaale alırlar onu da bilemem ya.


    hocam biz de dün kız arkadaşımla gittik. Mp4 iadesi yapmaya. Ne kadar direttiysek bile almadılar ürünü. Uğraştık o kadar. Sevgilim üzüntüden ağladı karşılarında artık o derece yani. Ama değiştirmediler köpekler. Neyse artık yapacak birşey yok. Sana Allah kolaylık versin.




  • Ürün ayıplı kategorisindedir. Vaad ettiğini karşılayamıyor çünkü. İlçe hakem heyetine gideceğinizi söyleyin derim.
  • wifi adaptörünün çipseti nedir? hangi linux dağıtımında kullanmaya çalışıyorsunuz? bilgi verirseniz iadeye gerek kalmayabilir. linuxta bazen taktığın anda tanımayabiliyor.

    konsoldan adaptör takılıyken

    lsusb komutunun çıktısını eklerseniz bi bakabilirim.
  • arkadaslar UE42F5570SSXTK 42 kodlu led tv aldim bi hafta olmadi nasil iade edebilirim sartlari bilen varmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ürünün garanti belgesini onaylattiysan muhattabin ithalatci firmadir. Yok belgeyi onaylatmadiysan 7 gun icinde ayipli urunu satici iade alir. Kutuda yazan ozellik desteklenmiyorsa urun ayipliya girer. Biraz ustlerine git. Eger almiyoruz derlerse yasca buyuk biraz da sert cikabilecek birini al yanina alirlar merak etme.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nedensiz ürün zarar görmediyse değiştirilir önce müşteri temsilciliğini arayın sonra tüketici mahkemesi.Ama kutunun tamamen yırtılmamış olması gerek yani yapışkanlıysa ayrı ama çıt çıtlı ya da bantlı plastikse kutunun olması lazım.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.