teknosa sony ericsson k600i ürününü 2 Haziranda ön siparişle 360 ytl.ye satışa çıkardı. ürünün sevkiyat tarihini ilk önce 15 haziran olarak açıkladı. 14 Haziranda "Gümrükteki yaşanan problemden dolayı ürün sevkiyatı 22 Hazirana ertelendi" dedi. Bugün 21 Haziran. Şimdi Teknosa bu ürünle ilgili olarak sevkiyat tarihini ileri bir tarih olarak açıkladı.
Bu tarih erteleme daha nereye kadar sürecek? 444 00 78 nolu müşteri hizmetlewri telefonuna cevap veren yok. bunlar boş iddialar değil. Lütfen kulak ardı etmeyin...
dogrudur kayıt dışı çok telefon var hatta kapananlar bile oldu.teknosada bir zamanlar çalışan biri oldugum için söylüyorum
teşekkürler WhiTeRaVeN
bende aynı şeyleri dile getiriyordum
ama satıcı olanlar her ne hikmetse topu disbiritör firmaya atıp
işin altından kurtuluyorlar
Ben olsam mahkemeye veririm..Her türlü yoldan başlarını ağırtmaya bakarım..Adamların yurt dışından kaçak telefon getirtmedikleri ne malum? Vatan Computer de satınal tüm sony vaio fs serisinin sony nin ayıplı malları olduğunu biliyor muydunuz? Hepsinin ekranından cızırtılı bir ses geliyor...Bu hayat şartlarında o kadar mercedes ve bmw görüyoruz yolda..Bunlar nasıl alınıyor sanıyorsunuz?
Bendewww.genpatech.com dan adldığım LG C2500 telefonuma aveadan aynı mesajı aldım. mesajı aldığım tarih te cumartesiyi pazara bağlayan gece veya pazar sabahı arkadaşla aynı gün yani. Hemen önce aveayı aradım telefonu satan firmayla halledin dediler. bende telefon edip durumu genpa ya bildirdim. daha doğrusu sınavlarım olduğundan annem bildirdi. genpa büyük ihtimalle telefonumun kapanmayacağını ama kapanırsada mağdur edilmeyeceğimi söylediler. telefonum kapanmadı ve geçen hafata kontrol ettiğimde artık kayıtlı olarak gözüküyor. yani burada teknosa veya genpa yı suçlamak yanlış olayın sorumlusu SNK telefonları kayıt ettirmemiş çünkü kendi imei numaramın son 4 hanesini değiştirerek deediğim bütün telefonlarda kayıt dışı olduğu tespit edilmiş telefon yazıyordu. yani bizim gibi madur olan en az 1000 kişi daha var.
Bence ortada buyuk bir pasta dilimi var bazilarida bundan en buyuk payi kapmak istiyor.Kisacasi bu telefon yasasi birilerinin ekmegine bilerek yada bilmeyerek yag suruyor. Olan musteriye oluyor.Daha detaylisi su Birinci elden olmasada Ikinci elden birileri onune gelenin telefon getirip ticaretini yaptigi bu sektorde kvk genpa teknosa gibi firmalari bile saf disi birakmak en azindan musterileri bu sekilde tek bir satis noktasina yoneltmeye calsiyor .
Benimde bi arkadasım teknosadan aldıgı n70 kapandı.. teknosa bu duruma tepkisisz kalıp hiç umursamadı satıcı benim maasım 750 ytl o tel 1000 ben napim demiş
Ben de telefonumu Teknosa'dan aldım. Ama hiçbir sorun çıkmadı.
Aralık ayında, henüz bu telefonlarının kapanma muhabbetlerinin çıkmadığı zamanda babama bir telefon almıştık garantili, öyle dandik bir yerden filan değil yani, düzgün bir kvk bayisinden, o arada imei'sini de kontrol ettirdim sonradan, bu kapatma muhabbetleri çıkınca, bir problem yoktu. Ancak dün mesaj geldi, telefon klon diye, girdin kontrol ettim tekrar internetten, bu sefer klon cihaz diyor. Tabi çok zaman geçti üzerinden, faturayı filan bulamıyoruz, ne yapabiliriz Aylarca problem çıkarmayan, klon şeklinde kayda girmeyen garantili telefon, şimdi çıkmış klon diye gözüküyor, nasıl bir iştir bu ya, ben böyle düzenlemenin taaa.....
Sen çok sabırlı, ulvi bir adammışsın.
quote:
Orjinalden alıntı: yellowbulls
gece 4 sularında gündüz sürekli meşgul olan türk telekominakasyon numrasını öylesine bir arayım da hiç olmazsa telefonun çalan sesini duyayımdedim....
aaa birde baktım ki;
birisi telefona cevap verdi....
çok şaşırdım neyse durumu anlattım
fax çektiğimi telefonun kayıt altına alınıp alınmadığını sordum
telefona çıkan yetkili aynen şöyle dedi:
"Bu işi siz halledemezsiniz.... ya teknosa yada ithalatçı firmanın halletmesi gerekiyor"
Yani anlayacağınız tekrar başa döndük.....
teknosadaki mağaza sorumlusuna durumu anlatacaktım ki
adamın bugün izin günüymüş.....
onun yerine bakan birisiyle görüştük oda ben faturamı istedi bu akşam işten çıkınca
teknosa ya gideceğim bakalım ne olacak bu arada sabrım da yavaş yavaş tükenmeye başladı çünkü
en başta boşu boşuna başkalarının yaptığı hatayı düzeltmek için ben çok değerli olan zamanımı
harcamak zorunda kalıyorum
ikincisi meseleyi çözmek için telefon, fax ve ulaşım ücretleri gittikçe artmaya başladı......
sen baştan teknosadan almakla hata etmişsin ben teknosa kurbanları diye bişey açmayı bile düşündüm teknosa müşteriye en ilgisiz en sorumsuz şirket 2 ay önce hp laptop um bozuldu 4 tane şubelerini dolaşmak zorunda kaldım
bu sadece teknosada olan bir problem değil.ben vakti zamanında e900 telefonumu metrodan(bursa) almıştım 2007 şubatta.haziranda telefonunuz kayıt dışı olmuştur gibisinden bir mesaj geldi ama o anda bir cep telefonu bayisine uğrayacak zamanım olmadığından sorunu sonra hallederim demiştim.Ancak ne telefon kapandı ne de başka bir şey oldu.Aradan 2 sene geçmiş topic açılalı.Ancak benzer sorunlar halen sürmekte.Buda ne kadar ilerlediğimizin bir göstergesi aslında.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme