Şimdi Ara

TEKNOSA DAN FS ALDIM :VE BAŞIMA GELENLER (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
266
Cevap
0
Favori
19.923
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu sorumsuzluk tamamen teknosa calısanlarından kaynaklanıyor. cunku sattıkları maldan prim alıyorlar, onu iade edersek ne olacak?.. prim alamayacaklar..(gecen teknosada hp4289 modeline baktım, satıs görevlisi baya bisi anlattıktan ve sorularımı yanıtladıktan sonra piyasayı arastıracagımı ve o an icin almacayacagımı ögrenince cok bozuldu ve eger teknosadan alacaksan lütfen benden alır mısın seklinde ezik bi cumle kurdu ben cıkarken) arkadaslar yukarıda tartısmıslar birisi iade hakkınız yok demiş birisi benim abim teknosa calısanı demiş, hikaye anlatmayın arkadaslar. tabii ki de iade hakkımız var catır catır kavga etme hakkımız da.. kimse engelleyemez bunu.. vay efendim burası turkiye yok amerkia degil, yapmayın bunları... bunları dedigimiz icin, koyun oldugumuz icin her gün "burası türkiye" demiyor muyuz? Sürü olmayalım Hakkımızı arayalım, kavga edelim gerekiyosa. bilin ki aynı gün sizin gibi 2 olay daha olursa o magazada, o zaman birileri "hmm" diye dusunmeye baslar, o zaman onların elleri kolları baglanır.. biz tüketiciyiz, biz olmadan onlar olamazlar ama bilincli tüketici olursak..
  • arkadaşlar bu zaten hep boyledir büyük şirketlere ve çalışanlarına pek güvenilmez zaten teknosaya hiç güvenmeyin tavsiye etmem ama nedeninide soylemem 1 ipucu vereyim bu insanlar kesinlikle umursamaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jaxx -- 11 Ocak 2006 19:33:43 >
  • Arkadaşlar sorun TEKNOSA burdan anladığım kadarıyla berbatmış herhalde hiç alışveriş yapmadım ordan ama bişey daha var SIEMENS de berbat.

    siemens cep telefonum vardı C60 işciliği çok kalitesizdi ve kendi kendine bir sürü sorun çıkarıyordu.

    siemens kullanan bütün yakınlarımın şikayeti var.

    Ayrıca babam HP COMPAQ NX9105 dizüstü bilgisayarı 1.5yıl once almıştı şu ana kadar format bile atmadım (bilgisayar işlerinden ben sorumluyum) çok temiz çalışıyor. NFS Underground 2 yi full detail de 1024-800 de oynayabiliyorum ustelik.

    İslemcisi:AMD SEMPRON
    Ekran Kartı:32MB GoGeforce

    Yani burdan çıkarılacak sonuç "................."

    eminim bi sonuç çıkacaktır
  • quote:

    Orjinalden alıntı: shearforce

    bu sorumsuzluk tamamen teknosa calısanlarından kaynaklanıyor. cunku sattıkları maldan prim alıyorlar, onu iade edersek ne olacak?.. prim alamayacaklar..(gecen teknosada hp4289 modeline baktım, satıs görevlisi baya bisi anlattıktan ve sorularımı yanıtladıktan sonra piyasayı arastıracagımı ve o an icin almacayacagımı ögrenince cok bozuldu ve eger teknosadan alacaksan lütfen benden alır mısın seklinde ezik bi cumle kurdu ben cıkarken) arkadaslar yukarıda tartısmıslar birisi iade hakkınız yok demiş birisi benim abim teknosa calısanı demiş, hikaye anlatmayın arkadaslar. tabii ki de iade hakkımız var catır catır kavga etme hakkımız da.. kimse engelleyemez bunu.. vay efendim burası turkiye yok amerkia degil, yapmayın bunları... bunları dedigimiz icin, koyun oldugumuz icin her gün "burası türkiye" demiyor muyuz? Sürü olmayalım Hakkımızı arayalım, kavga edelim gerekiyosa. bilin ki aynı gün sizin gibi 2 olay daha olursa o magazada, o zaman birileri "hmm" diye dusunmeye baslar, o zaman onların elleri kolları baglanır.. biz tüketiciyiz, biz olmadan onlar olamazlar ama bilincli tüketici olursak..



  • türkiye çapında bir firmanın müsteri memnüniyetine daha fazla önem vermesi gerekir
  • arkadaslar tr yi bilmem ama ben almanyada saturnden bir acer aldim extensa3000 9 ay kullandim sonra ekranda enlemesine kirmizi bir cizgi gelmeye basladi (benim cocuk dusurdukten sonra) gittim adamlara gösterdim tamire gonderdiler 45 gun bekleme suresi var dediler ama ben anca 30 gun sabredebildim ve yine gittim nerde benim notebook dedim gelmedi dediler bekleyemem hemen lazim islerim yarim kaldi dedim onlarda burada olanlardan birtane sec dediler magazadaki en pahali aleti sectim fiyati 1999 eur du
    magdur oldugum icin bana aleti 1500 eur a verdiler ve ozur dilemek icin 1 adet usb ram verdiler 512 lik 1 adet usb hub ve ekran koruyucu cd si verdiler benim eski aletide 1199 eur saydilar 300 eur uste verdim aletide yeniledim eskisinden de kurtuldum
    kanun manun hikaye onemli olan calisanlarin isinde uzman olmasi ve calistiklari firmanin guvenini dusurmemek istemeleri
    bilmem anlatabildimmi sevgiler saygilar....
  • teknosa gerçekten personel kalitesi ve satış sonrası yaklaşımı açısından çok berbat.daha önce bir kaç kez alışveriş yaptım ve her seferinde bir hoşnutsuzluk yaşadım.
    satış elemanları mahalli marketlerdeki reyon sorumluları gibiler, doğru dürüst hiç bir şey bilmiyorlar ,yanılmanıza sebebiyet verebiliyorlar,üstelik ne konuşmasını ne nezaketi biliyorlar,istanbul'daki tüm teknosaları gezdim hiçbiri farklı değil,hele aldığınız üründe sorun çıktıysa ve o ürünü geri vermek istediyseniz resmen düşmansınız.kalabalık olduğu zaman en pahalı ürünü taleb eden kimse ona yapışıyorlar,geçen gün bir kablosuz mouse almak için 10dk bir satıcı benimle ilgilensin diye mücadele ettim(56ytl de bir mouse için çok büyük bir paradır) en sonunda gittim mouse'ı kasiyer kıza attım,kızdım,kızdım çıktım bir daha da Allah düşürmesin..

    kesinlikle katılıyorum müşteri ticari kuruluşların varlık sebebidir,çünkü ceplerindeki parayı müşteri verir.
    eğer para veriyorsan saygı ve ilgi görmelisin..
  • quote:

    arkadaslar tr yi bilmem ama ben almanyada saturnden bir acer aldim extensa3000 9 ay kullandim sonra ekranda enlemesine kirmizi bir cizgi gelmeye basladi (benim cocuk dusurdukten sonra) gittim adamlara gösterdim tamire gonderdiler 45 gun bekleme suresi var dediler ama ben anca 30 gun sabredebildim ve yine gittim nerde benim notebook dedim gelmedi dediler bekleyemem hemen lazim islerim yarim kaldi dedim onlarda burada olanlardan birtane sec dediler magazadaki en pahali aleti sectim fiyati 1999 eur du
    magdur oldugum icin bana aleti 1500 eur a verdiler ve ozur dilemek icin 1 adet usb ram verdiler 512 lik 1 adet usb hub ve ekran koruyucu cd si verdiler benim eski aletide 1199 eur saydilar 300 eur uste verdim aletide yeniledim eskisinden de kurtuldum

    Avrupa ve Amerika örneklerini almaya çalışıyor ülkemizdeki firmalar. Ama özellikle büyük firmalarda verdiğiniz örnekte olduğu gibi devasa hizmet kalitesi farkı var. Almanyadaki Saturn veya Mediamarkt gibi firmaların büyüdükçe gelişen tutumuyla ülkemizdeki durum arasında taban tabana fark var. Ülkemizde büyüyen bir firmanın kesinlikle hizmet kalitesi küçülüyor. Sadece Teknosa değil maalesef tek örnek.
  • teknosa dan bilmemneden vazgeçin lütfen

    örneğin bir mahalle bakkalına gittiğinde aldığın süt bozuk çıkarsa bakkal hüseyin efendi hemen değiştirir ancak migros gibi bir magazaya gidersen yok fişti, faturaydı derler üstüne birde açmadan önce tarihe baksaydınız bilmem ne diye ukala tavırlar sergilerler.
    aynı olay elektronik eşyalar içinde geçerli. teknosa,bimeks, vatan gibi yerlere gittiğinizde önünüze hep bir engel hep tatsız bir durum çıkar çünkü o çalışanlar sizi kaybetmekten korkmazlar onlar nasılsa sabit maaşlarını alcaklar, ancak sıradan bir bilgisayarcı size göznuru gibi bakar çünkü onun velinimeti ve ekmek parası sizsiniz.

    kapitalizm dediğimiz olgu bize bu büyük mağazalara güvenmemizi söylüyor ancak bu mağazalar muşteri memnunuiyetini gözardı edip ne kadar mal sattıklarına bakıyorlar ve kapitalizm canavarları böyle ortaya çıkıyor...


    kısacası bence mahalle bakkalını, mahalle bilgisayarcısını tercih edin! ben öyle yapıyorum
  • pöh bu çok saçma
    amatörlükle,profesyonelliği nasıl kıyaslarsın,
    biz sistematiği tartışmıyoruz ki..
  • bence tamamen beklentilerle ilgili bişey bu..teknosadan fazla bişey beklememek lazım...tabi bu ilgi alaka,müşteri memnuniyeti kavramları şubeden şubeye değişebilir..
  • herkesni kurban bayramı mübarek olsun abi o yerler değil hemen her yer öyle ya adamlar satana kadar ondan sonra da hiç tanımazlar bile. benim de dikkatimi çekti çoğu yerde var o kutu olayı adamla kafa buşuyor bunlar emnim
  • Teknosa'dan bir daha bişey almak mı ASLA!!

    Bursa Carrefour'daki teknosadan arkadaşımın aldığı Konica Minolta marka dijital makina kapağında sorun var diye tamire gitti ve 1,5 ay sonra yalvara yakara geri geldi 70 ytl masraf ve yapılan hiçbişey yok.Üstüne üstlük makinanın içerisindeki 256 MB SD kart da alınmış olarak verildi.Bu adamlar ya insanları enayi sanıyolar ya da hiçbirşeyden haberleri yok.Tek kelimeyle TEKNOSA'nın artık yanından geçmiyorum,pahalı dedikleri Bimeks her yönden on kat daha profesyonel.Pahalı olsun adam gibi hizmet olsun razıyım.Tekrar söylüyorum BURSA'DAKİ TEKNOSADAN HİÇBİR ÜRÜN ALMAYIN,ZİRA ALDIĞINIZ ÜRÜN YANLIŞLIKLA TAMİRE VS GİDERSE GERİYE FARKLI BİR CİHAZ OLARAK GERİ GELİRSE DE HİÇ ŞAŞIRMAYIN.
  • Teknosa elemanlarının gerçekten işlerini doğru yapmadığına bir çok kere şahit oldum. Mümkün olduğunca oradan alışveriş yapmamaya gayret ediyorum. Çalışanların hepsi son derece grandiyöz davranışlar sergiliyorlar.

    Cengiz Selmanlar'a; Türkçeyi düzgün kullanıp yazsa kendisine hak verebilirdim konu ile ilgili ancak cevap verdiği kişiden, konuşma üslubu olarak hiç farkı yok, kurduğu cümleler ve yazdığı yazının içeriği olayı ağız dalaşı haline getirmeken başka hiçbir işe yaramamış. Tabii ki herkes forumda saygılı olmak zorunda.

    Saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vetu -- 16 Ocak 2006 20:53:14 >
  • A.Erbil'in de yazısında değindiği gibi; Türkiyede yaşamak ve Avrupada yaşamak bambaşka bir kavram. Avrupa zihniyetinde önce kendi topraklarındaki "insan" var, "insana saygı" var. Ancak Türkiye'de yaşayan bireyler ve kurumlar kendi topraklarındaki mal ve hizmet talepkarlarını "sınıf atlama basamağı" olarak görüyorlar. Teknosa vb. mağazaların profesyonelliği de bu coğrafyada bu kadar oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vetu -- 15 Ocak 2006 1:28:23 >
  • sokakta kurban kesen vatandaşa spiker soruyor.

    sokakta kurban kesmek yasak neden kesiyorsunuz?

    cevap:

    abla ne yasağı ya! daha avrupa birliğine girmedik! girince uyarız yasağa!!!

    işte toplumumuzu hali.


    quote:

    Orjinalden alıntı: vetu

    A.Erbil'in de yazısında değindiği gibi; Türkiyede yaşamak ve Avrupada yaşamak bambaşka bir kavram. Avrupa zihniyetinde önce kendi topraklarındaki "insan" var, "insana saygı" var. Ancak Türkiye'de yaşayan bireyler ve kurumlar kendi topraklarındaki mal ve hizmet talepkarlarını "sınıf atlama basamağı" olarak görüyorlar. Teknosa vb. mağazaların profesyonelliği de bu coğrafyada bu kadar oluyor.
  • bende de fs 2045 var hem de sorunsuz almaya gittiğimde açmayın,dokunmayın,sistem böyle falan falan.hiç beklemeden manyakmısın dedim oturdu bi tarafının üzerine.açtım baktım bir şey olursa öperim dedim sizi sonra başkası geldi ve aynen aldım çok şükür jilet gibi makine...ama problem bizde adamlara sesini çıkartan yok sadece yakınıyoruz valla ben yarım saat tartıştım,belki adam olur diye,yoksa anlamıyorlar.gerçi ayıp bunların yaptığı kocaman firma adam gibi eleman alamıyorlar....bize kala sadece elemanları düzeltmek çünkü şirket yapamıyor hehalde
  • geçmiş olsun ne diyeyim
  • hele bir de aldıktan sonra bi problem çıkarsa(allah korusun) sen o zaman gör teknosadan alakayı
  • arkadaşlar teknosa dolar kuru üzerinden taksit yapan bir firma türkiyede işler belli olmaz bi devalüasyon olsa zengin olur şirket
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.