Şimdi Ara

TEKNOFEM ACILMAMA SEBEBI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
17
Cevap
0
Favori
320
Tıklama
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> TEKNOFEM ACILMAMA SEBEBI
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    127 Mesaj
    Arkadaslar malumunuz teknofem dene zimbirti 2 gundur acilmiyor ve ben dahil bircok arkadasimiz soru cozumu izleyemiyor.

    Cozumlu kaynaklar olarak alternatifi olmamasi bizi elmahkum buraya itmisti.

    Ama karamsar olmayalim.Su siralar milletin sersemledigi ve bircok kisinin derslere ara verdigi dönemdir.Buraya surekli videolar yukleniyor düzenleniyor vesaire. Bakim icin bundan daha iyi bir zaman secmis olamazlar.

    Umarim teorim tutar yoksa postitlenmis bir sekilde kitaplar curuyecek.

    Yariyolda biraktin milleti zalımsın paralel



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5163 Mesaj
    Her hafta oluyordu bu uöarım başka bi b.kluk yoktur.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    4446 Mesaj
    ders çalışamıyorum adam akıllı şu site kapanınca



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4092 Mesaj
    web sunucularinida kayyum atamistir bu hukumet hersey beklenir. umarim acilir geri



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    ardeş daha önce de oluyordu fakat bu seferki biraz daha farklı. önceden barkodunu okutup izleyebiliyorduk ama şimdi orası da açılmıyor, var bi bokluk hadi hayırlısı
    |
    |
    Mr.Prestige kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    64 Mesaj
    Malesef 2 gündür devam ediyor....
    |
    |
    _____________________________
    Biz kaybettiğimiz zaman değil , vazgeçtiğimiz zaman yenildik.
  • Yarbay
    2677 Mesaj
    arkadaşlar açılana kadar mat2 çözümlerini şurdan izleyebilirsiniz:http://hemencozelim.com
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    267 Mesaj
    Hiç mi nedenini öğreneceğimiz yer yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jakobs21 -- 20 Mart 2016; 11:06:46 >
    _____________________________
  • Çavuş
    73 Mesaj

    feme gidiyodum dershaneye bi gittim polis var kapida almadilar iceri ders yok dediler insallah biseyler olmamistir ama zannimca kapandi artik tamamen videolarda acilmiyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    jakobs21 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    267 Mesaj
    Ne yapacağız yani yalan mı oldu



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    877 Mesaj
    Soruları iyi çözüyorlardı. Umarım düzelir.
    _____________________________
  • Yarbay
    2660 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: doleful

    feme gidiyodum dershaneye bi gittim polis var kapida almadilar iceri ders yok dediler insallah biseyler olmamistir ama zannimca kapandi artik tamamen videolarda acilmiyor
    quote:

    Orijinalden alıntı: doleful

    feme gidiyodum dershaneye bi gittim polis var kapida almadilar iceri ders yok dediler insallah biseyler olmamistir ama zannimca kapandi artik tamamen videolarda acilmiyor

    Budakinde ders vardı onla alakalı olduğunu zannetmem



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    898 Mesaj
    Dershaneler işliyor. Bence zaten internet kesintiye ugradiya ondan kaynaklı bir acilmama var yakında düzelir diye düşünüyorum mesaj atan var mi bunla ilgili feme?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3082 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-4AE1C562F

    Soruları iyi çözüyorlardı. Umarım düzelir.
    quote:

    Orijinalden alıntı: mezuntmci

    Soruları iyi çözüyorlardı. Umarım düzelir.



    Güldürme beni. Ezberden anlatıyorlar işte. Hele geometri. Formülsüz çözüm yapamıyorlar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    402 Mesaj

    ücretsiz mi hocam bu 2 kredi verdi kayıt olunca sonra nasıl olacak
    |
    |
    hepinizden zekiyim kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2677 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: guzel1nıck

    ücretsiz mi hocam bu 2 kredi verdi kayıt olunca sonra nasıl olacak
    quote:

    Orijinalden alıntı: hellfire1903

    ücretsiz mi hocam bu 2 kredi verdi kayıt olunca sonra nasıl olacak

    ücretsiz hocam.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    402 Mesaj

    teşekkürler burdan bakıyım öyleyse
    |
    |
    hepinizden zekiyim kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Bey Azura
Orjinal Laptop Yedek Parça
SEO
kolayoto.com
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,500
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.