Şimdi Ara

Teknobiyotik Ryzen 5 3600 kutusuz gönderim. Iade problemi. (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
148
Cevap
0
Favori
7.693
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CryptOsmaN

    En baştan anlatıyorum.


    Şikayeti kaldırın iade yapıyoruz dediler, cihat bey iletişime geçti. Şikayetvardan kaldırdım. Forumdan da dolandırıcı yazdığım başlığı değiştirdim.


    2 hafta oldu iade olmadı. Şikayetvara tekrar şikayet açtım. Forumdan editlemeye devam ettim. Bu sefer kaldırın iade tamam vs. dedilerse de her seferinde iadeyi hesabımda görmeden kesinlikle kaldırmam dedim. 2-3 kere 0850 li numaradan arayıp iade tamamlandı dediler ama banka hesabında yoktu. Her seferinde hesabımda parayı görmeden hiçbir işlem yapmam dedim. Artık hesapta para görünüyor, cihat bey tekrar aradı maalesef kaldırmayacagim dedim. Ancak bir ayda çözüldüğü için teşekkür ederim notuyla şikayet tamamlandı işaretledim. Forumdan asla kaldırmam zaten. Burada 20.000lik sistem toplayan birisi görür belki de kafasında bir fikir olur. Ben işim gereği çok fazla donanımla içli dışlı olduğumdan çok panik olmadım. Bireysel bir kullanıcı panik olabilir uzulebilir.



    Kargo kesintisi olmadı.

    Oncelikle gecmis olsun.Cozebildiginize sevindim.

    Peki ben bilmedigim icin sormak istiyorum.Baslıgı da gormedim."Dolandırıcı Firma,Sahtekar Firma" yazmanın Hukuki Bir Sorumlulugu Var mı?


    Ayrıca kendi halimde bir son kullanıcıyım.Fakat anlayamadım 20.000TL lik sistem toplansa ne olur?Depodan teslim secenegi vardı.Ayrıca bu adamlar bircok markanın Distribitoru, Daha once 2070 alan arkadas tahta cıktı diye yazmıstı HB icin muhtemelen o tahtaları koyan Hepsiburada degil yine bir kullanıcıydı.O zaman alısveris yapacak tek bir firma kalmıyor?


    Ben de Asrock B450İ Gaming AC ITX Anakartımı servise gonderdim.Bakalım nasıl gelecek?Umarım bir sorun olmaz.

    Her marka her firma genelde kotuleniyor da Servispoint MSI Z390 Anakartımın soketini Musteri Memnuniyeti kapsamında ucretsiz degistirdi.Servispoint e de elestiriler vardı.Asus Anakartı da SMS Infocomm a gonderdim bakalım oradan ne cıkacak?


    Dedigim gibi problemin cozulmesine sevindim.Ben de bir tuketici ve son kullanıcıyım.Hicbir firma ile vs en ufak bagım yok.Ama her sorunda "Serefsiz Firma,Sahtekar Firma,Dolandırıocı Firma" Yazmak ne kadar dogru ondan supheliyim.





  • huso kullanıcısına yanıt

    burada bir dolandırıcılık oldu. Kutulu işlemci satıp tray işlemci gönderildi. Atılan mesajlara geri dönülmedi. Eger üzerinde gidilmese konu onlar için kapanmıştı.


    Hatalı işlem yapmak farklıdır, yapılan hatayı zorlamak farklıdır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilgili firmaya 2 kere iade işlemi için ulaştım.

    1 - iade sebebi sıfır aldığım anakartın arızalı olması idi. ürünü arayıp görüştükten sonra anlaşmalı kargo ile ücreti onlardan olacak şekilde gönderdim. seçenek sundular ücret iadesi yapın ben yerel satıcılardan alırım dedim. 4-5 iş gününde ücret iademi yaptılar. bu süre zarfında hiç kimseyi arayıp görüşmem gerekmedi. (2019)

    2- iade olayı forumdan bir başka üyeye sattığım adıma faturalı m2 ssd idi. arızalanmıştı arkadaş ürünü firmaya göndermiş. ücret iadesi yapılacak ve fatura sahibi lazım demişler. arkadaş bana ulaştı ben devreye girdim. herşey güzel banka hesabı yada kart bilgileri her neyse verdik. iade süreci başladı bugün, yarın, 2 gün sonra, haftaya derken 10-15 kez telefon edip başlarına ciddi bela olduktan sonra 20 güne varan bir sürede 200 tl iadeyi alabildik bende ilgilisine ödemeyi ulaştırdım. (2020)

    bunların firma işleyici bayanların özel ve hasssa günlerine benziyor. Halleri varken işler sarpa sarıyor, müşteriyi azarlıyor ve her türlü talebiniz kaale alınmıyor. iyi günlerine denk gelirseniz işler tıkırında ve sorunsuz çözülüyor.

    Karar sizin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CryptOsmaN

    burada bir dolandırıcılık oldu. Kutulu işlemci satıp tray işlemci gönderildi. Atılan mesajlara geri dönülmedi. Eger üzerinde gidilmese konu onlar için kapanmıştı.


    Hatalı işlem yapmak farklıdır, yapılan hatayı zorlamak farklıdır.

    Box alıp Tray gonderildiyse sonuna kadar haklısınız.Ama Tray alıp sonucta yine kendi hatalarından dolayı uygun paketleme yapmadan gonderdikleri icin yine haklısınız.Ama adamlar parayı alıp yok olmamıslar.İslemciyi gondermisler ama kırık gondermisler.Suclular ve bunu size telafi etmek zorundalar ama sahtekar firma,uckahıtcı firma,dolandırıcı firma bence agır ithamlar...

  • huso kullanıcısına yanıt

    haklısınız. gerçekten ağır ithamlar. uzun süre firmadan kimseye ulaşamadığım için sinirlenip o ithamları kullandım.

  • CryptOsmaN kullanıcısına yanıt

    Hocam merhabalar bugün teknobiyotikten bir hazır sistem satın aldım aldıktan 3/4 saat sonra bilgisayarın fiyatinda ciddi bir artış oldu büyük ihtimalle ben aldıktan sonra fark ettiler benim ürünümü göndermemezlik gibi bir durum yaparlar mı çünkü gerçekten zor durumdayım eğer siparişim yollanmaz ise herhangi bir mahkeme tarafında hakkım var mı

  • erensatar kullanıcısına yanıt

    Doviz kuru gun içinde degismedigine gore yanlis fiyatlandirilmis bir urunu almaya calistin. Umarim boyle fiyati bir sifir eksik girilmiş bir urun degildir. Eger oyleyse urunu gondermeme hakkina, siparis iptal etme hakkina sahipler. Zaten ahlakli, etik olanda bu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • napolyon94 kullanıcısına yanıt

    Hayır hocam ürünün normal fiyatı 4950 tl idi şu an 5280 tl olmuş ayrıca şu anda siteyede giriş yapamıyorum




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erensatar -- 24 Mayıs 2021; 22:55:7 >
  • Hayır hocam ürünün normal fiyatı 4950 tl idi şu an 5280 tl omuş ayrıca şu anda siteyede giriş yapamıyorum


    Ürün FR3500 sistemdi ben fiyatı 4950 ti iken aldım ekstra olarak kurulum ve işlemci değişikliği yaptım fakat şu an aynı sisteme kamera mouse klavye eklenmiş halde /onları çıkartamıyorsunuz/ 5280 TL ye satıyorlar benim siparişimde sizce bir sorun oluşur mu lütfen yardımınıza ihtiyacım @napolyon94

  • Doğru olan durum şudur; hangi fiyat üzerinden aldıysanız o fiyatta size ürünü göndermek zorundalar. Etik olanda kanunende doğru... İşin mahkeme kısmına gelirsek, üründen daha pahalıya gelir. Tüketici hakem heyetine başvursanız şu son zamanlarda süreç nasıl olur bilemem.

  • Şu zaman da hala bu firmadan ürün alan var mı anlam veremiyorum, bir çok rezillikleri çıktı bile bile lades oluyorsunuz, tercih edilmeyecek bir firmadır kendileri bu kadar NET !

  • teknobiyotikten hiçbir şey almam tercih de etmem sıkıntı yaşayan olursa'da kusuru bakmasın internet elinizin altında çok zor değil önceki müşteri deneyimlerini araştırmak

  • erensatar kullanıcısına yanıt

    Onu göderirler canım, günde 2-3 kez fiyatlar değişir. Dert etme :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 yıl önce siteye bir kez baktım hiç güven vermedi hiç alışverişim olmadı

  • quote:

    Orijinalden alıntı: napolyon94

    Doviz kuru gun içinde degismedigine gore yanlis fiyatlandirilmis bir urunu almaya calistin. Umarim boyle fiyati bir sifir eksik girilmiş bir urun degildir. Eger oyleyse urunu gondermeme hakkina, siparis iptal etme hakkina sahipler. Zaten ahlakli, etik olanda bu.

    Bu konuyla alakalı degil bu konuda zaten sorun yok.4950 yazmıslar sonra ekleme yapıp 5280 yapmıslar.4950 den alana urunu gondermek zorundalar...


    Forumda cok degerli,bilgili,bilg. muh. veya bu seoktorde olanlardan bile "ben bu isin icindeyim hata yapmayacak fiyatı ne yazdıysa o fiyattan verecek vermezse mahkeme ile alırım aldım da" diyen oldu.

    İnsan beserdir sasar.10.000TL lik urunu 1000Tl ya da 1700TL diye yanlıs girmisse neden vermek zorunda olsun?Neden hata yapma hakkı olmasın?


    Bu fırsatcılıktır,karsındaki magdur etmektir.Rant saglama,cıkar saglama cabasıdır.Misal diyelim ki Ben bilg. dukkanıyım 10.000TL lik urunu yanlıslıkla 1700Tl yazacam ve onu duzeltme hakkım olmayacak.Bu ne vicdana,ne ahlaka,ne insanlıga sıgar.


    Onun dısında gun icinde keyfi fiyat degisiklikleri varsa bu ornekte oldugu gibi alıcı magdur edilmemelidir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huso -- 25 Mayıs 2021; 2:6:29 >




  • huso kullanıcısına yanıt

    kesinlikle katılıyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2020 de ben bir fan aldım sitesinde uyumlu yazıyordu aldığımda uymadı sonra şikayet var a filan yazdım adamlar anında ürünün açıklama kısmına not düşmüşler şu kasa ile uyumsuzdur diye.banada sonra açıklama kısmında yazıyor dediler.Çok terbiyesiz bir anlayışları mevcut.fanı yolladım paramı vermediler diğer arkadaşların yaşadığı gibi şikayetimi kaldırınca iademi aldım .Uzak durulması gereken bir firma.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • napolyon94 kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler bekliyorum bakalım gelecek mi bilgilendirme yaparım burada

  • huso kullanıcısına yanıt

    Katılıyorum hocam benim derdimde tabiiki 10000 tl lik ürünü 1000 tl ye almak vs değil 4950 olarak aldığım ürün ben aldıktan 3/4 saat sonra 5280 oldu göndermeme gibi bir şey yaparlar mı diye endişelendim bu kadar büyük bir firmada eğer beni mağdur ederse diyecek söz yok ...

  • LEON-X kullanıcısına yanıt

    Hocam RYZEN5 3500X

    RX 560 4 GB

    Colorful B450-M

    Neo Forza 8GB 3200MHz Black Faye

    WD SN530 256GB 2400-950MB/s PCIe NVMe m.2 SSD

    Dark Raider 3x12cm FRGB Fanlı

    High Power 500W 80+ 

    Akasa 8cm AMD İşlemciler İle Uyumlu PWM İşlemci Soğutucu


    Hocam bu ürünler kargo dahil 5430 TL gibi bir rakam tuttu fiyat olarak uygun geldi 12 yıllık bir firma olduğunu öğrenip güvenerek aldım ama sizin gibi bir çok kişide alınmaz pişmanlık vs diyince endişelendim açıkçası bakalım ürünü göndermemezlik yapacaklar mı ve ya üründe bir sorun çıkacak mı merakla bekliyorum  

  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.