Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

** TEKNİK YARDIM BÖLÜMÜ İSTEK VE GÖRÜŞLER **

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir Kullanıcı, 4 Masaüstü Kullanıcı
125
Cevap
27
Favori
27.911
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Teknik Yardım >> ** TEKNİK YARDIM BÖLÜMÜ İSTEK VE GÖRÜŞLER **
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    178 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: merhaba50

    quote:

    Orijinalden alıntı: ArcherCavalry

    Bir sorun ile ilgili açtığım konuyla işim bitince onu sileblir miym, yoksa admin mi silecek, forum kirliliği olmasın die söylüyorm??Çünkü gün geçtikçe yeni konular ekleniyor

    Sorun çözüme kavuştuğunda konu silinmez. Aynı sorunu yaşayan kullanıcılar da çözüme sizin konunuz aracılığıyla rahatlıkla ulaşır.

    insanlar boşuna yardım etmesin die konunun çözüldüğünü nasl belirteyim, yani konuya cevap yazan herkes sorunu çözmüş olmuyo, öyle konulardan ayırmak için?
    _____________________________




  • Binbaşı
    1572 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ArcherCavalry

    quote:

    Orijinalden alıntı: merhaba50

    quote:

    Orijinalden alıntı: ArcherCavalry

    Bir sorun ile ilgili açtığım konuyla işim bitince onu sileblir miym, yoksa admin mi silecek, forum kirliliği olmasın die söylüyorm??Çünkü gün geçtikçe yeni konular ekleniyor

    Sorun çözüme kavuştuğunda konu silinmez. Aynı sorunu yaşayan kullanıcılar da çözüme sizin konunuz aracılığıyla rahatlıkla ulaşır.

    insanlar boşuna yardım etmesin die konunun çözüldüğünü nasl belirteyim, yani konuya cevap yazan herkes sorunu çözmüş olmuyo, öyle konulardan ayırmak için?

    İlk mesajınızı düzenleyerek sorunu nasıl çözdüğünüzü belirtebilirsiniz. Sorun çözülmediyse ve konu arka sayfaya düştüyse güncel gibi bir mesaj yazarak(abartmadan) konunuzu güncelleyebilirsiniz.
    _____________________________
    LibreOffice'i denediniz mi? LibreOffice(Tıklayın)




  • Teğmen
    178 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: merhaba50


    insanlar boşuna yardım etmesin die konunun çözüldüğünü nasl belirteyim, yani konuya cevap yazan herkes sorunu çözmüş olmuyo, öyle konulardan ayırmak için?

    İlk mesajınızı düzenleyerek sorunu nasıl çözdüğünüzü belirtebilirsiniz. Sorun çözülmediyse ve konu arka sayfaya düştüyse güncel gibi bir mesaj yazarak(abartmadan) konunuzu güncelleyebilirsiniz.

    Çözülen konunun yanında tik filan olsa iyi olabilirdi beence
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    80 Mesaj
    ANKETLER OLSUN
    _____________________________
  • DH Yönetici
    13521 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bek491

    ANKETLER OLSUN

    Daha detaylı bilgi verirmisiniz...Nasıl anketler ?
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    1 Mesaj
    Teşekürler bilgiler için
    |
    |
    _____________________________
    Site Adı : Http://hilecariz.tk Oyun Hileleri,S2 Hack,Wolfteam hack,Film İzle,Film İndir
    Site adresi :Http://hilecariz.tk Oyun Hileleri,S2 Hack,Wolfteam hack,Film İzle,Film İndir
    Site içeriği / Hizmet verdiği alan :Facebook oyun hileleri,Wolteam hile,S2 hile,film izle,film indir torrnet indir
    Kullanılan yazılıma ait detaylar (Kullanılan dil vs..) : Mybbdir Forum sistemidir
  • DH Yönetici
    13521 Mesaj
    Lütfen bu konuda varsa bölüm hakkında öneri, şikayet vs. gibi durumları dile getirelim arkadaşlar. Bu konuda pc hakkında kişisel soru veya sorun içerikli msjlar silinecektir ..

    İlginiz için teşekkürler ..
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    554 Mesaj
    en çok şikayet alan konulara ayrı birer başlık açılmalı ve konular derlenmeli böylece herkez aradığına daha çabuk ulaşır ve kesin bilgiler edinir.
    _____________________________
    anakart : p5kpl am se
    işlemci : e7500 core 2 duo
    ram : 4gb 800 mhz
    ekran kartı : nvidia geforce gt 430
    psu : 350w
  • DH Yönetici
    13521 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: melo06

    en çok şikayet alan konulara ayrı birer başlık açılmalı ve konular derlenmeli böylece herkez aradığına daha çabuk ulaşır ve kesin bilgiler edinir.

    Öneriniz hakkında daha detaylı bilgi verirmisiniz.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    554 Mesaj

    yeterince detay verdiğimi düşünüyorum
    |
    |
    cro@oan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    anakart : p5kpl am se
    işlemci : e7500 core 2 duo
    ram : 4gb 800 mhz
    ekran kartı : nvidia geforce gt 430
    psu : 350w
  • Yüzbaşı
    421 Mesaj

    bence en büyük sorun teknik yardımda az kullanıcı bulunması bazen konulara 1 cevap bile gelmiyor bunun için bir yada 2 kişi görevlen dirip gün içinde sorulara cevap vermesi için kullana biliriz
    |
    |
    yuemrek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • DH Yönetici
    13521 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: spanyol12

    bence en büyük sorun teknik yardımda az kullanıcı bulunması bazen konulara 1 cevap bile gelmiyor bunun için bir yada 2 kişi görevlen dirip gün içinde sorulara cevap vermesi için kullana biliriz

    Bu mümkün değil. Sonuçda burası herkesin istediği zaman uğrayıp, istediği zaman istediği konuya istediği için yardımcı olduğu bir ortam. Yani kimisi için hobi kimisi için vakit geçirdiği bir ortam.Buna biz yöneticilerde dahil. Ayrıca görevlendirilen kişiler her konuyu bilecek her sorunu çözecek diye bir durumda yok. İlginiz ve öneriniz için tşkler ... Farklı bir düşünceniz varsa burada yine paylaşabilirsiniz. İyi forumlar.
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1557 Mesaj
    Var mı yok mu bilmiyorum ama,çözülen konulara,konuyu açan kişi çözüldü diye bir etiket koysa ve konu otomatik olarak kitlense veya bir mod yardımıyla konu kitlense.
    En azından biraz derli toplu olur. Ayrıca mavi ekran için de ayrı bi topic açılsa hiç de fena olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uzixx -- 9 Mart 2014; 12:02:52 >
    _____________________________
  • DH Yönetici
    13521 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: uzixx

    Var mı yok mu bilmiyorum ama,çözülen konulara,konuyu açan kişi çözüldü diye bir etiket koysa ve konu otomatik olarak kitlense veya bir mod yardımıyla konu kitlense.
    En azından biraz derli toplu olur. Ayrıca mavi ekran için de ayrı bi topic açılsa hiç de fena olmaz.

    Konu sahipleri başlığa çözüldü ibaresini koyuyor..Ama dediğiniz gibi bu bölüme özel bir ıkon koyulabilir. Bunu üst yönetime sunacağım ..İlginiz için tşkler
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    Emeği geçenlere sonsuz teşekkürler. Ancak bu konuda özellikle cihazlarının sorunlarına çözüm bulamayanların muhattap olacağı kurumsal bir teknik servis çözümü de sunulması faydalı olabilir.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    313 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: farukaan

    Hocam faydalı programlar diye bir üst konu yapalım,buraya kullanabileceğimiz her türlü programı açıklamaları ve linkiyle beraber koyalım.Bence tutar :)

    aynen katılıyorum ama biraz problemli konu virüs trajan vs gibi
    |
    |
    _____________________________
    ömrünü bir şeyler kazanmak için harcarsın bu imtihan sahasında
    asıl olan ölümsüz hayat için neler kazanıyorsun ona bir baksana
  • Yüzbaşı
    514 Mesaj
    Konular açılmadan önce onaydan geçsin ve öyle açılsın. Sık sık burada duran kişiler halleder böylece gereksiz konuların önüne geçilmiş olabilir.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3096 Mesaj
    Merhaba,
    Yönetici arkadaşlar, eski çözümlenmiş konuların mesaj yazmaya kapatılması mümkün mü? Dört yıl önce yazılmış konular, yeni kullanıcılar tarafından mesajlarını arttırmak maksadı ile alakasız şeyler yazılıp canlandırılıyor. Bunun önlenmesi iyi olur. Çözümlenmiş konulara konuyu açan kişiye, mesaja kapatabilme yetkisi verilebilir mi? belki bu sizi de iş yükünden kurtarabilir.

    Saygılar
    |
    |
    _____________________________
    Sistem özellikleri, kullandığınız işletim sistemini ve sorunların çözümü için denediğiniz yöntemleri belirtmeniz daha hızlı yardım almanızı sağlar. Bilgi paylaştıkça artar
  • DH Yönetici
    13521 Mesaj

    Merhabalar...

    Bunun mümkün olacağını sanmıyorum. Bu durumda herkesin bir şekilde yetkilendirilmesi söz konusu oluyor. Suistimal edilir diye düşünüyorum.Ayrıca Konuyu msja kapatmayabilirde kullanıcı.Takibide zor olur böyle durumların. Ama eski konulara gereksiz msjlar yada konu hortlatma şikayete düşerse, şimdi olduğu gibi daha kolay takip edilir diye düşünüyorum.

    Bölüme olan ilginiz ve paylaşımlarınız için ayrıca teşekkür ederim.
    |
    |
    Bahsedilenler: SeYYaH-1
    _____________________________
  • Teğmen
    243 Mesaj
    1- Bana özel de cevaplananlar bölümü cevaplananlar ve açtıgım konular olarak 2 ye ayrılmalı
    2- teknik yardım başlıgı yazılım ve donanım için 2 ayrı başlık altında olmalı.
    3- Donanım başlıgı kendi içinde alt başlıklara bölünerek rem,hdd,cpu,ekran kartı........vs şeklinde isimlendirilmeli.
    4- Yazılım yardımı başka ana konuların başlıkları altındada var. Onların tasnifinden sonra belirtilmemiş yazılım
    gurupları varsa onlar teknik yardım/yazılım bölümüne alt başlık gurupları olarak ilave edilmeli.

    Bu şekliyle başlıgı bilmeden geçmişteki bilgilerden bilgi edinmek hayli zor ve bu nedenlede aynı konuyu içeren onlarca
    aynı veya benzeri konu başlıklı sorular sorulmuş.Mod larda bunları silip ayıklamadıgın dan formun netteki boyutuda
    sanırım haylı şişmiştir. (tabi bagzı silme yetkisi olan kişiler kendisinin bilmedigi halde ukalalık ve bilgiçlik yapmak amaçlı
    ahkam kesmek için yazdıgı bilgilere,opozit tarzda cevap yazan üyelerin,aydınlatıc,gerçekçiı ve açıklayıcı bilgilerinide,kendilerinin
    cahiilligi anlaşılmasın diye işin dogrusu olan açıklamayıda silliyorlar.Hatta bu yöntemle bilgisinden korktugu o üyeyi bagzende
    ban layıp form da zarar veriyor.)

    Mevcut şekli tam bir arap saçı ve çöp tenekesi gibi her akla gelen herşey ve hatta başlıkla ilgisi olmayan konu başlıklarıda bu
    başlıga atılmış. Bu çorbanın içinde aranılanıda bulmak saglıklıda degil.
    oysaki alt başlıklar şeklinde guruplandırılsa aranıllanlara ulaşma çok kolaylaşır vede yeni soru başlıgı açma bombardımanıda
    odukça azalır.
    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
instagram takipçi
son dakika
google reklamları
Bey Azura
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,623
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.