Şimdi Ara

Teknik Servis, Garanti ve Değişim Hk.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
125
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar selamlar,

    Samsung bir TV'im vardı ve arızalandı. Garanti süresi bitmiş durumda. Yetkili servisle iletişime geçtim. Yedek parçayı temin edemiyorlar. Önce ederiz diyip bedel bildirdiler. Ama temin edemediler. Şimdi ilave ücret talep ederek ürünü birebir değiştirmeyi önerdiler. Model aynı. Bunu kabul etmek zorunda mıyım? Kabul etmez isem nasıl bir yol izlemem gerekir? Bozuk parça fiyatını isteseler anlayacağım ama neredeyse yeni TV bedeli istiyorlar.

    Tüketici koruma kanununa göre 10 yıl yedek parça ve tamir yapma zorunlulukları var.



  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.