Şimdi Ara

Tekleme Sorunu'''' ÇÖZÜLDÜ''''' (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
69
Cevap
4
Favori
221.893
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilal55b

    motor soğuk iken ve düşük vites (1-2) ve düşük devirli kullanımda (1500 altı) bendede olabiliyor.
    ben gaz kelebeğini temizleteyim diyorum...

    sorununu çözdüğünde nasıl çözdüğünü bizimle paylaşırmısın...

    Alıntıları Göster
    LPG servisine gittim. enjektörlere baktılar debi ayarı yapılması lazım dediler. 1 tanesi arızalı çıktı. değiştiler tekrar kalibrasyon aptılar düzeldi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: superxp

    LPG servisine gittim. enjektörlere baktılar debi ayarı yapılması lazım dediler. 1 tanesi arızalı çıktı. değiştiler tekrar kalibrasyon aptılar düzeldi

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar bende de benzer sorun vardı arabam astra 2001 tüpün filtrelerini değiştirdim bütün rutin bakımlarını yaptırdım yine de tekleme sorunu ortadan kalkmadı.ateşleme bobininde arıza vardır dediler onu da değiştirdim.tüp ayarı da yaptırdım ama sıkıntı yer yer devam ediyor araç tüpte bazen hiç gaz yemiyor artık ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim.şimdiden teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selim55

    arkadaşlar bende de benzer sorun vardı arabam astra 2001 tüpün filtrelerini değiştirdim bütün rutin bakımlarını yaptırdım yine de tekleme sorunu ortadan kalkmadı.ateşleme bobininde arıza vardır dediler onu da değiştirdim.tüp ayarı da yaptırdım ama sıkıntı yer yer devam ediyor araç tüpte bazen hiç gaz yemiyor artık ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim.şimdiden teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: selim55

    arkadaşlar bende de benzer sorun vardı arabam astra 2001 tüpün filtrelerini değiştirdim bütün rutin bakımlarını yaptırdım yine de tekleme sorunu ortadan kalkmadı.ateşleme bobininde arıza vardır dediler onu da değiştirdim.tüp ayarı da yaptırdım ama sıkıntı yer yer devam ediyor araç tüpte bazen hiç gaz yemiyor artık ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim.şimdiden teşekkürler.


    Regulator sorununuz olabilitesi yuksek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mprivateturun -- 12 Mart 2009; 15:20:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selim55

    arkadaşlar bende de benzer sorun vardı arabam astra 2001 tüpün filtrelerini değiştirdim bütün rutin bakımlarını yaptırdım yine de tekleme sorunu ortadan kalkmadı.ateşleme bobininde arıza vardır dediler onu da değiştirdim.tüp ayarı da yaptırdım ama sıkıntı yer yer devam ediyor araç tüpte bazen hiç gaz yemiyor artık ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim.şimdiden teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    Selim Bey,

    Samsun'dayım, aracınızın üzerinde hangi marka tüp var, muhtemelen yardımcı olabiliriz size,

    Berlin Mühendislik
    0362 238 0 888


    quote:

    Orjinalden alıntı: selim55

    arkadaşlar bende de benzer sorun vardı arabam astra 2001 tüpün filtrelerini değiştirdim bütün rutin bakımlarını yaptırdım yine de tekleme sorunu ortadan kalkmadı.ateşleme bobininde arıza vardır dediler onu da değiştirdim.tüp ayarı da yaptırdım ama sıkıntı yer yer devam ediyor araç tüpte bazen hiç gaz yemiyor artık ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim.şimdiden teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Berlin_

    Selim Bey,

    Samsun'dayım, aracınızın üzerinde hangi marka tüp var, muhtemelen yardımcı olabiliriz size,

    Berlin Mühendislik
    0362 238 0 888


    quote:

    Orjinalden alıntı: selim55

    arkadaşlar bende de benzer sorun vardı arabam astra 2001 tüpün filtrelerini değiştirdim bütün rutin bakımlarını yaptırdım yine de tekleme sorunu ortadan kalkmadı.ateşleme bobininde arıza vardır dediler onu da değiştirdim.tüp ayarı da yaptırdım ama sıkıntı yer yer devam ediyor araç tüpte bazen hiç gaz yemiyor artık ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim.şimdiden teşekkürler.


    Alıntıları Göster
    bendede kme marka var. kme sitesinden yetkililerle görüşün. aracınızı sabah ilk çalışmada rölantide farını açıp kapatın, fanı açıp kapatın elektriksel aksamları açıp kapatın. eğer dalgalanma fazla ise benim aracımda meydana gelen rölanti ayarı düşük geliyor. rölantide ki ayarlarınızı biraz yükseltsinler sorununuz ortadan kalkar. saygılarımla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okucukank

    bendede kme marka var. kme sitesinden yetkililerle görüşün. aracınızı sabah ilk çalışmada rölantide farını açıp kapatın, fanı açıp kapatın elektriksel aksamları açıp kapatın. eğer dalgalanma fazla ise benim aracımda meydana gelen rölanti ayarı düşük geliyor. rölantide ki ayarlarınızı biraz yükseltsinler sorununuz ortadan kalkar. saygılarımla

    Alıntıları Göster
    tekleme sorunu buji ve bobinle alakalıda olabiliyo bazen:

    http://www.ikincieltest.com/index.php?option=com_content&view=article&id=92:tekleme-sorununun-coezuemuenue-uzaklarda-aramayn&catid=38:genel-otomobil-konulari&Itemid=84




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1511

    tekleme sorunu buji ve bobinle alakalıda olabiliyo bazen:

    http://www.ikincieltest.com/index.php?option=com_content&view=article&id=92:tekleme-sorununun-coezuemuenue-uzaklarda-aramayn&catid=38:genel-otomobil-konulari&Itemid=84

    Alıntıları Göster
    Benim ARacımda 1997 Daewoo espero. Atiker marka sırali LPG var takılalı 8 ay oluyo ve aracım 4000 devirden sonra birden gaz kesip devam ediyor, benzinde bi sıkıntı yok gazda iken hep bunu yapıyor. Ayrıca benzinden gaza ilk geçişlerde baya silkeleme yapıyo motor ısınana kadar. sanırım doğru ısıyı yakalıyamıyor beyin, ama şuan kış döneminde yakıt baya arttı bilemiyorum bunun derdi ayarmı başka bişeymi, varmı fikri olan?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mustfox

    Benim ARacımda 1997 Daewoo espero. Atiker marka sırali LPG var takılalı 8 ay oluyo ve aracım 4000 devirden sonra birden gaz kesip devam ediyor, benzinde bi sıkıntı yok gazda iken hep bunu yapıyor. Ayrıca benzinden gaza ilk geçişlerde baya silkeleme yapıyo motor ısınana kadar. sanırım doğru ısıyı yakalıyamıyor beyin, ama şuan kış döneminde yakıt baya arttı bilemiyorum bunun derdi ayarmı başka bişeymi, varmı fikri olan?

    aracın 10.000 bakımlarını yaptınız mı yani filtreleri felan değiştirdiniz mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _K_A_İ_N_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mustfox

    Benim ARacımda 1997 Daewoo espero. Atiker marka sırali LPG var takılalı 8 ay oluyo ve aracım 4000 devirden sonra birden gaz kesip devam ediyor, benzinde bi sıkıntı yok gazda iken hep bunu yapıyor. Ayrıca benzinden gaza ilk geçişlerde baya silkeleme yapıyo motor ısınana kadar. sanırım doğru ısıyı yakalıyamıyor beyin, ama şuan kış döneminde yakıt baya arttı bilemiyorum bunun derdi ayarmı başka bişeymi, varmı fikri olan?

    aracın 10.000 bakımlarını yaptınız mı yani filtreleri felan değiştirdiniz mi?

    Alıntıları Göster
    evet filtreleri değiştirdim, bu sorun tamamen püskürtme sisteminin ayarlarıyla ilgili olabilir diye düşünüyorum. Birde şimdi benzinden gaza çok geç geçiş yapmaya başladı




  • 2006 model renault clio alize marka aracım var Atiker marka sıralı gaz taktırdım ilk zaman sorun yoktu ancak 10bin km gaz bakımından sonra araçta tekleme sorunları başladı birçok kez gaz ayarı yapıldı motor sübap ayarı yapıldı ancak benim sorunum çözülmedi benzinde herhangi bir sıkıntı yaşamıyorum neyapmam gerekir izmirde bu konuda bana kim yardımcı olabilir yardımcı olursanız sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forester73

    2006 model renault clio alize marka aracım var Atiker marka sıralı gaz taktırdım ilk zaman sorun yoktu ancak 10bin km gaz bakımından sonra araçta tekleme sorunları başladı birçok kez gaz ayarı yapıldı motor sübap ayarı yapıldı ancak benim sorunum çözülmedi benzinde herhangi bir sıkıntı yaşamıyorum neyapmam gerekir izmirde bu konuda bana kim yardımcı olabilir yardımcı olursanız sevinirim
    slm arkadaşlar 2002 model astra aldım km 170000 de araç benzinli idi benzinde hiçbir sorun yoktu atiker marka sıralı sistem taktırdım motor tekleme yapmaya başladı araç sabit bir hızla giderken gazdan ayagımı hafiftançekersem tekleme yapıyor mesala 100 km hızla giderken 90 km düşmek için ayagımı hafiften gazdan çektigimde tekleme yapıyor düşük hızla giderkende aynı ilk çalıştıgında veya vites geçişlerinde bir sorun yok acaba nedeni nedir yardımcı olursanız sevinirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: k_a_a_n_0_6

    slm arkadaşlar 2002 model astra aldım km 170000 de araç benzinli idi benzinde hiçbir sorun yoktu atiker marka sıralı sistem taktırdım motor tekleme yapmaya başladı araç sabit bir hızla giderken gazdan ayagımı hafiftançekersem tekleme yapıyor mesala 100 km hızla giderken 90 km düşmek için ayagımı hafiften gazdan çektigimde tekleme yapıyor düşük hızla giderkende aynı ilk çalıştıgında veya vites geçişlerinde bir sorun yok acaba nedeni nedir yardımcı olursanız sevinirim

    Teklemeden kastınız aracın yığılmasımı yani süratten hızla kesmesimi? yoksa motor çalışması düzensiz ve vuruntulumu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Florya Otogaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: k_a_a_n_0_6

    slm arkadaşlar 2002 model astra aldım km 170000 de araç benzinli idi benzinde hiçbir sorun yoktu atiker marka sıralı sistem taktırdım motor tekleme yapmaya başladı araç sabit bir hızla giderken gazdan ayagımı hafiftançekersem tekleme yapıyor mesala 100 km hızla giderken 90 km düşmek için ayagımı hafiften gazdan çektigimde tekleme yapıyor düşük hızla giderkende aynı ilk çalıştıgında veya vites geçişlerinde bir sorun yok acaba nedeni nedir yardımcı olursanız sevinirim

    Teklemeden kastınız aracın yığılmasımı yani süratten hızla kesmesimi? yoksa motor çalışması düzensiz ve vuruntulumu?

    Alıntıları Göster
    Bu arada benim sorunum çözüldü sebebi beyne giden sıcak su hortumunun yanlış erden bağlanması sonucu beyni kısa sürede ısıtamayıp gaz akışını bozması ve bu nedenle motorun tekleme yapmasıymış, kalörifere giden sıcak su borusundan bağlantı alıp beyne bağladıkar sorun düzeldi ve 35 derece hemen gaza geçiyo motorun ısınmasını saatlerce beklemiyorum. Ciddi fark etti yakıt tasarrufunda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mustfox

    Bu arada benim sorunum çözüldü sebebi beyne giden sıcak su hortumunun yanlış erden bağlanması sonucu beyni kısa sürede ısıtamayıp gaz akışını bozması ve bu nedenle motorun tekleme yapmasıymış, kalörifere giden sıcak su borusundan bağlantı alıp beyne bağladıkar sorun düzeldi ve 35 derece hemen gaza geçiyo motorun ısınmasını saatlerce beklemiyorum. Ciddi fark etti yakıt tasarrufunda.

    Alıntıları Göster
    2005 lacetti 1.6 16 v lacetti aracım rolentide düzgün calısıyor ama yolda giderken tekliyo buji bujikabloları bobinler degişti egr degişti sıkıntı devam ediyor nerde problem olabili lpg bakımlarıda yapıldı teklemeyi lpg dede benzindede yapıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mustfox

    Bu arada benim sorunum çözüldü sebebi beyne giden sıcak su hortumunun yanlış erden bağlanması sonucu beyni kısa sürede ısıtamayıp gaz akışını bozması ve bu nedenle motorun tekleme yapmasıymış, kalörifere giden sıcak su borusundan bağlantı alıp beyne bağladıkar sorun düzeldi ve 35 derece hemen gaza geçiyo motorun ısınmasını saatlerce beklemiyorum. Ciddi fark etti yakıt tasarrufunda.

    Alıntıları Göster
    lütfen yardım (help me)
  • gkhnydn11 G kullanıcısına yanıt
    aynı sorun bendede var. iki sistemdede .benzinde tekleme mevcut. benzin pompasını söktüm çalıştırdım doğru çalışıyor. muhtemelen enjektörlerden kynaklı bir tekleme.Onu değişiceğim. aynı sorunu Lpg de de yapmaya başladı.....(buarada ateşleme sistemimi komple yeniledim tabi ki)

    Lpg de çalışırken soketleri birbir söküp taktım en son sokette bir değişiklik olmadı.Diğerlerinde rolanti düşmesi oluyordu. arzalı olduğnu anladım. ve beynini söküp enjektörleri kontrol eden roleleri ölçtüm.(ben elktronik müh) son role de arza vardı yenisini alıp değiştirdim. topladım ve geri taktım.enjektörler çalıştı.Ama tekleme gitmedi!!

    daha çok mekanik bir arıza olduğunu düşünüyorum.karışımla ilgili hava.gaz.benzin vs.. bir terslik var- onuda ustalarla çözemedik.. artık komple sistemi değişiceği @gkhnydn11 m

    Siz neyaptınız_? sorun varmı halen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    Benzinde iken tekleme varmı


    Bende çeyrek deponun üzerinde bile tekleme oluyor... benzin filtresi mi, benzin pompası mı ?
  • italik İ kullanıcısına yanıt
    çok şükür benim sorun çözüldü cvp yazmayı unuttum :S kısaca bahsedeyim aracın bütün herşeyini elden geçirtmiştim en son sentesine bile baktırdım sıkıntı bulunamadıydı ensonunde bogaz kelebegi potansiyometre baglantı kablosunda sıkıntı varmış dogru zamanda dogru ustayı bulmak en önemli işmiş.
  • Arkadaşlar merhaba, benim sorunum şu araba rolantide kamyon gibi çalışıyor, stop ediyor bide ayağınızi gazdan çekince tekleme yapıyor, usta bogaz kelebegi degissin dedi ama gazda oluyor bunlar benzinde olmuyor yardim ederseniz sevinirim Fiat Marea 2004
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dogukan2704

    Arkadaşlar merhaba, benim sorunum şu araba rolantide kamyon gibi çalışıyor, stop ediyor bide ayağınızi gazdan çekince tekleme yapıyor, usta bogaz kelebegi degissin dedi ama gazda oluyor bunlar benzinde olmuyor yardim ederseniz sevinirim Fiat Marea 2004
    Chevrolet Lacetti 1.6 SW CDX, LPG BRC sahibiyim.5 yıldan sonra tekleme sorunları sonrası 2 ay içerisinde 3 kere buji kablosu 1 kere ateşleme bobini 2 kere buji değişimi yaptırdım ama nafile. Hem Chevrole bayii hem BRC bayii baktı çözemiyorlar pası hep birbirlerine atıyorlar. En son Ankara Ayaş yolu başında OPET Doğancan Akaryakıt tamircisi Mehmet Usta, bir de ben bakayım dedi. Hava filtresi çıkışından gelen hava borusunun girdiği kelepçeyi açtı ve rolanti düzenleyicinin girişindeki boğaz kelebeği klapesi pislikten yapışmış hareket edemediğini söyledi. Hakkaten de gaza basınca hareket eden klape talıyordu. Araba çalışır modda sprey sıkarak temizliğini sağladı. Denedik iyi gibiydi. Tekleme yine yapınca bu sefer enjektörleri çıkış tarafından pense ile sıkıp bırakarak test etti. Arızalı bşr tane tespit etti. Elinde olan bir çıkma ile değiştirdi. Denedim yine değişen bir şey olmadı. Abicim gel bu enjektörleri BRC uyumlu dördünü birden değiştirelim dedi. Fiyatı sordum 4 enjektör ve metal blok dahil 180 TL dedi. Hemen kabul ettim çünkü BRC bana enjektör tane fiyatını 180 TL demişti. Bir gün sonra değişimi yaptık. Şimdi araba ilk günkü gibi canavar hale geldi. Enjektör elektrik bağlantısı uçları yönü için soketleri milden çıkarıp ters çevirdik. Sonuçta amaç bobine enerji verildiğinde enjektörün gazı geçirmesi olduğunda sorun yok. Herkese tavsiyem BRC uyumlu RAIL diye internette bulunan enjektörleri komple değişririn. Usta usta , servis servis gezmekten kurtulun. Mehmet ustaya gidene kadar 500- 600 TL masraf ettim diyebilirim. Halbuki işin ucuz ve kolay yolu varmış. Şiddetle tavsiye ederim. Örnek olsun diye bir link vereyim.
    http://www.lpgyedekparca.com/brc-uyumlu-rail-enjektor-urun378.html




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.