Şimdi Ara

Tekirdağ/Çorlu Tren Kazası | 29 Ölü, 124 Yaralı (Cinayeti!) (26. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
572
Cevap
1
Favori
9.514
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
235 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WesterLandX

    ya arkadaşım sen ne boş bi adamsın ya :D hahaha ne güldüm. fizik simülasyon demiş bi de gta v i getirip. hahahahahaah.
    Anlamadığı birşey gönderene boş adam diyerek kendisini dolu adam sananlara da ben gülüyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ya arkadaşım bi bas git ya gta v videosunu tutup da simulasyon diye koyup bi de karşıma geçip bilmişlik taslama. neyin ne olduğunu bilmiyorsun daha. ama maşallah fikrin var her konuda.

    https://www.youtube.com/watch?v=cddIgb1nGJ8

    https://www.purdue.edu/uns/x/2007a/070612HoffmannWTC.html

    al simülasyon nedir gör. te allaam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tuğkan-0153

    41 tonluk aluminyum gövdeli uçak, 5 milyon tonluk celik gökdeleni tereyağ gibi delip geçebilir diyorsunuz, asıl ben ne diyebilirim ki?

    Alıntıları Göster
    O saldırıların sahte olduğuna ve binanın içten patlatıldığına dair de videolar var.
    Tren vinçle devrildiyse vinç izi nerde? Koca vinci hangi yolla, nerden getirmişler madem? İnsanlar nasıl yaralandı?
    Trene binenlerin aileleri deli gibi onları arıyordu, millet trenle giderken vinç de birden çıkıp dur şunları bi devireyim mi dedi?
    Hayal dünyan rengarenk




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pcwolf28

    O saldırıların sahte olduğuna ve binanın içten patlatıldığına dair de videolar var.
    Tren vinçle devrildiyse vinç izi nerde? Koca vinci hangi yolla, nerden getirmişler madem? İnsanlar nasıl yaralandı?
    Trene binenlerin aileleri deli gibi onları arıyordu, millet trenle giderken vinç de birden çıkıp dur şunları bi devireyim mi dedi?
    Hayal dünyan rengarenk

    Alıntıları Göster
    https://wikispooks.com/w/images/d/db/911_The_Third_Truth_v2.pdf Eski Sovyetler Birliği askeri ve nükleer istihbarat memuru Dimitri A. Khalezov'un 911'ı derinlemesine inceleyip tüm çalışmalarını yayınladığı 127 sayfalık dokuman, indirin bakın. İngilizceniz yoksa veya okumaya zamanınız yoksa kısaca özet: 911'de gökdelenlere uçak muçak çarpmadı. Önce içerden bomba patlatıldı ve o patlama videosu üzerine uçaklar montajlandı. Daha sonra da binaların temelinden 50m aşağıda konumlanmış 150 kiloton gücünde nükleer termal etkili imha bombaları patlatılarak binalar imha edildi. 41 tonluk uçak o gökdelene girer diyen arkadaş için, yukarda link bulunan PDF'den alınma bir sayfa:

    Tekirdağ/Çorlu Tren Kazası | 29 Ölü, 124 Yaralı (Cinayeti!)


    Binanın dışı 2,5inç kalınlığında dikdörtgen profilde çelik ile kaplı ve profiller arasında sadece 1m boşluk var. 2,5inç yaklaşık 6,5cm yapar. 6,5cm kalınlığında diktörtgen çelik profil her biri 1 m aralıkla dizili. Taa Afganistandan 20 terörist ABD'ye vize alıp gelecek aynı anda 4 uçak kaçıracak, ve aluminyum gövdeli bu uçaklarla işte o bina cephesini tereyağını yarar gibi yarıp içine girecek, kanatlarındaki yakıt patlayıp bu celikleri eritecek ve tüm bina toz olacak, medyadaki bu hikayeyi gerçek sanan, medyada artık her gördüğüne kesin gerçek sanır.



    Ayrıntıları geçiniz, vagon vinçle mi cekilmiş, vinçin teker izleri neden yokmuş, insanlar nasıl yaralanmış, aileler deli gibi yakınlarını arıyormuş. Hepsini geçiniz. Medyada gördüğünüz şeyleri sorgulamadan sorgusuz sualsiz inanmaya devam ediniz. Ufak bir soru: Hayatta her birşeyi sorguluyorsunuz: Hükümet, din, eğitim sistemi, insanlar, arkadaşlıklar, vs vs. sorgulamadığınız bir tek ne var? Medya. Sorgulanamaz, sorgulanması teklif dahi edilemez, medya tapılacak doğruluktadır, doğruluk simgesidir, herkes yalan yapar, üçkağıt yapar, ama medya yapmaz iç aşağı beş yukarı böyle düşünüyorsunuz ve medya takımı böyle düşündüğünüzü bildiği için ona göre haberler üretiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yav ben medyanın görüntülerine değil, insanların kendi çektiği videolara bakıyorum, vinç minç yok ortada. Devrilmiş işte.

    Ayrıca binanın içten patlatıldığını zaten söyledim, niye ayrıntıya girdiyseniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pcwolf28 P kullanıcısına yanıt
    İnsanların kendi cektiği videolarda haber kurgusunun bir parçası... Bu arada helikopterden cekim dahil tüm videolarda görüntü kalitesindeki düşüklük dikkatinizi cekti mi? Ben diyeyim 360px siz deyin 480px, daha üst çözünürlük yok ve coğu görüntüde genel bir netlik kaybı var. Kurgu haberlerde cok sık rastlanan bir ayrıntıdır bu. İnsanlar kendi cekmiş gibi yapılan videoları haberin gerçek gibi görünmesi için özellikle yapıyorlar. Cekimlerin bir kısmında seslendirme ve ses efektleri sonradan eklenmiş ayrıca, ağız hareketleri ile uymayan cümlelerin bulunduğu kısımlar var. Videolar ne görüntü kalitesi ne de ses olarak gerçek cekim değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tuğkan-0153 -- 12 Temmuz 2018; 0:12:18 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ulusca uzerine toprak attik olayin. Herkes uc maymunu oynuyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 35ultrAslan

    Macaristanda var birader. herkesi kendin gibi sanıp bos yapma burda. kazadan kazaya fark eder kemer durumu. takla atan vagonlarda kemer kullanılsaydı bu kadar ölüm olmazdı.
    Macaristan'dami yasiyorsun? Yoksa Avrupa turu yaparken kullandigin bir Trenden mi bahsediyorsun. Macaristanin MAV ve H-Start (InterCity) tipi Trenlerinde Kemer yok. Sadece Avusturyanin RailJet Trenlerinin bazi modellerinde Kemer oldugu yazilmis. Bu Trenlerde Kemer olabilir. Bu tip Trenler yüksek hizli Tren kategorisine geciyor. Hizlandirilmis Tren degil yani. Onlara ait resim yok hic bir yerde. Macaristanin kullandigi Trenler ile Türkiyenin kullandigi Trenler ve Vagonlar bir birine benziyor. Yani eski tip Vagonlar var. Bisiklete uygun Vagonlarda bisikletleri sabitlemek icin Kemerler olabilir. InterCity yazan Vagonlarda Bisiklet yerleri var. Macaristanin Sehir ici Metro ve Tramwaylarinda da Kemer yok. Neyse senin sayende arastirirken Budapeste'de Dünyanin en uzun Tramwaylari oldugunuda ögrenmis oldum. Her kazaya uygun Vagon yapilmasi Sirketler icin hem cok pahali olur hemde bir Standart'l yok. Kemer uygulamasi Trenlerden önce Otobüslerde kullanilmasi daha mantikli. Onlarin kaza yapip sarsilma, savrulma riski daha yüksek. Yan yatan herhangi bir aracin kemeride olsa illa bir yerinizin disari sarkip kopmasi olasiliklar dahilinde. Neyse asagidaki linkte Macaristanda kullanilan Trenlerin tipleri var. O Trenlerin hic birinde Kemer yok. Hepsinin resmi ve videosu var. Bence sen baska bir Ülkenin Trenine bindin Macartistanin degil. Avusturyanin bahsedilen RailJet Trenleri olabilir.
    http://vasut.kteam.hu/bahntipps.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rote -- 12 Temmuz 2018; 2:3:3 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rote

    Macaristan'dami yasiyorsun? Yoksa Avrupa turu yaparken kullandigin bir Trenden mi bahsediyorsun. Macaristanin MAV ve H-Start (InterCity) tipi Trenlerinde Kemer yok. Sadece Avusturyanin RailJet Trenlerinin bazi modellerinde Kemer oldugu yazilmis. Bu Trenlerde Kemer olabilir. Bu tip Trenler yüksek hizli Tren kategorisine geciyor. Hizlandirilmis Tren degil yani. Onlara ait resim yok hic bir yerde. Macaristanin kullandigi Trenler ile Türkiyenin kullandigi Trenler ve Vagonlar bir birine benziyor. Yani eski tip Vagonlar var. Bisiklete uygun Vagonlarda bisikletleri sabitlemek icin Kemerler olabilir. InterCity yazan Vagonlarda Bisiklet yerleri var. Macaristanin Sehir ici Metro ve Tramwaylarinda da Kemer yok. Neyse senin sayende arastirirken Budapeste'de Dünyanin en uzun Tramwaylari oldugunuda ögrenmis oldum. Her kazaya uygun Vagon yapilmasi Sirketler icin hem cok pahali olur hemde bir Standart'l yok. Kemer uygulamasi Trenlerden önce Otobüslerde kullanilmasi daha mantikli. Onlarin kaza yapip sarsilma, savrulma riski daha yüksek. Yan yatan herhangi bir aracin kemeride olsa illa bir yerinizin disari sarkip kopmasi olasiliklar dahilinde. Neyse asagidaki linkte Macaristanda kullanilan Trenlerin tipleri var. O Trenlerin hic birinde Kemer yok. Hepsinin resmi ve videosu var. Bence sen baska bir Ülkenin Trenine bindin Macartistanin degil. Avusturyanin bahsedilen RailJet Trenleri olabilir.
    http://vasut.kteam.hu/bahntipps.html

    Uluslararası standart ta trenler de emniyet kemeri zorunluluğu yok.

    Trenin seyahat zevkine uymuyor ama bu kazada çok insan kurtulurdu.

    Türkiye olarak biz getirsek iyi olur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Eee neyin sabotajı bu şimdi, amaç ne?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tuğkan-0153

    İnsanların kendi cektiği videolarda haber kurgusunun bir parçası... Bu arada helikopterden cekim dahil tüm videolarda görüntü kalitesindeki düşüklük dikkatinizi cekti mi? Ben diyeyim 360px siz deyin 480px, daha üst çözünürlük yok ve coğu görüntüde genel bir netlik kaybı var. Kurgu haberlerde cok sık rastlanan bir ayrıntıdır bu. İnsanlar kendi cekmiş gibi yapılan videoları haberin gerçek gibi görünmesi için özellikle yapıyorlar. Cekimlerin bir kısmında seslendirme ve ses efektleri sonradan eklenmiş ayrıca, ağız hareketleri ile uymayan cümlelerin bulunduğu kısımlar var. Videolar ne görüntü kalitesi ne de ses olarak gerçek cekim değil.
    Hocam sen niye kendini bu kadar hırpalıyorsun ki, bizzat ben oradaydım vinçle devirdik treni, hatta aramızda kura çektik kim trenin altında kalıp ölecek kim yaralanacak kim sağlam kalacak diye. Aldık vagonları yatırdık kenara. Hatta tren 164 metre biz inandırıcı olsun diye 400 metre yol bozduk aynı vinçle. Harbi söylüyorum bak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • rote R kullanıcısına yanıt
    arkadaşımı ziyarete gitmiştim. budapeşteden dunaujvarosa gitmek için trene bindim, trenin modeline dikkat etmedim. bisikletle alakası yok direkt oturduğun koltukta otobüslerdeki gibi kemer sistemi var ve takmadığın zaman ötüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pcwolf28

    Eee neyin sabotajı bu şimdi, amaç ne?
    İlginç gelecek fakat bu kaza muhaliflere 'bakın size iyi muhalefet yapabileceğiniz birşey hazırladık' demek için ayarlandı. Böylelikle muhaliflerin gündemi belirlenmiş oldu. Gündem gerçek gündem değil sadece insanların zaman geçirmesi uygun görülen bir gündem: "yetersiz demiryolu" Ancak birkaç yan etkisi daha var:



    Türkiye'nin imajını *** etmek. Meksika, Rusya, gibi 3. ve 2. dünya ülkesinden vatandaşlar bile bu kazayı görünce koskoca ülke bir ray yapmaktan aciz, 2 demiri bir araya getiremiyor seklinde düşünecek (tabi ki o ülkelerde de biraz aklı olan normal vatandaşlar öyle düşünecek). Bu kaza Türkiye'nin dış imajını yerlerde süründürecek.



    Bu kaza aynı zamanda Türkiye'de 1950'de Adnan Menderes ile başlayan anti-demiryolu propagandasına propaganda malzemesi sağlayacak. 1950'lerde C.Başkanı C.Bayar'ın 'demiryolu yaparsak sovyetler'den vagonlarla komunizm gelir' ve 1980'lerde T.Özal'ın C.Bayar'a destek olarak söylediği 'demiryolu Moskof işidir' propagandasından daha cok iş yapacaktır: Demiryolu ülkemizde tehlikeli bir iş. Dünya lideri uçak gemisi bile yapabilen kıtaları köprülerle baglayabilen yeni Türkiye, demiryolu yapamayacak halde! Avrupanın en büyük h.limanı için milyonlarca ton beton bulan Türkiye 2 demiri biraraya getirip altına beton bulamayacak halde!



    Ve son hamle: Bu şekilde imajı *** edilmiş, herkesin muhalaefet ve kuşku ile baktığı, kurtulmak istediği bu demiryollarını özelleştirmek gündeme gelecek. Ulusal demiryolları özelleştirilip bir gecede bir firmaya satılacak satış bedeli de sembolik bir rakam olacak. Belki muhalifleri istedikleri kıvama getirmişlerse, demiryollarının para ödenmeyecek kadar değersiz olduğunu muhaliflere inandırmışlarsa bedavadan özelleşecek ondan sonra görün siz olacakları...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Allah rahmet eylesin ailelerine sa ır diliyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    gta v videosunu simülasyon fizik diye koyan adama laf anlatmaya çalışmayın hocam. cahilliğini kabul edemiyor arkadaş :D
  • Yeni hükümet bu kazayı çok iyi araştırmalı. Bu işin ardında bir şeyler olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MertMeteAlp

    quote:

    Orijinalden alıntı: rote

    Macaristan'dami yasiyorsun? Yoksa Avrupa turu yaparken kullandigin bir Trenden mi bahsediyorsun. Macaristanin MAV ve H-Start (InterCity) tipi Trenlerinde Kemer yok. Sadece Avusturyanin RailJet Trenlerinin bazi modellerinde Kemer oldugu yazilmis. Bu Trenlerde Kemer olabilir. Bu tip Trenler yüksek hizli Tren kategorisine geciyor. Hizlandirilmis Tren degil yani. Onlara ait resim yok hic bir yerde. Macaristanin kullandigi Trenler ile Türkiyenin kullandigi Trenler ve Vagonlar bir birine benziyor. Yani eski tip Vagonlar var. Bisiklete uygun Vagonlarda bisikletleri sabitlemek icin Kemerler olabilir. InterCity yazan Vagonlarda Bisiklet yerleri var. Macaristanin Sehir ici Metro ve Tramwaylarinda da Kemer yok. Neyse senin sayende arastirirken Budapeste'de Dünyanin en uzun Tramwaylari oldugunuda ögrenmis oldum. Her kazaya uygun Vagon yapilmasi Sirketler icin hem cok pahali olur hemde bir Standart'l yok. Kemer uygulamasi Trenlerden önce Otobüslerde kullanilmasi daha mantikli. Onlarin kaza yapip sarsilma, savrulma riski daha yüksek. Yan yatan herhangi bir aracin kemeride olsa illa bir yerinizin disari sarkip kopmasi olasiliklar dahilinde. Neyse asagidaki linkte Macaristanda kullanilan Trenlerin tipleri var. O Trenlerin hic birinde Kemer yok. Hepsinin resmi ve videosu var. Bence sen baska bir Ülkenin Trenine bindin Macartistanin degil. Avusturyanin bahsedilen RailJet Trenleri olabilir.
    http://vasut.kteam.hu/bahntipps.html

    Uluslararası standart ta trenler de emniyet kemeri zorunluluğu yok.

    Trenin seyahat zevkine uymuyor ama bu kazada çok insan kurtulurdu.

    Türkiye olarak biz getirsek iyi olur.

    Alıntıları Göster
    Tamam, öyle diyorsun da. Yarin birgün Vagonlarin birinde giderken yangin cikar. Orada Panikten bir kac kisi kemeri cikaramaz yanip gider. Yine buradaki elestirmenler; Dünyada kimse Trenlerde Kemer kullanmiyor bizde neden koyuldu denir. O panikten cikaramayan insanlarda bosuna yandi öldü filan derler. Bazi konularda Dünyayi takip etmek daha iyi. Sadece standartlari tutturmak önemli.




  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.