Şimdi Ara

Tek şifre alamıyorum, Telekom sorunu çözemiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
21.490
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Telekom mobil uygulamasını güncelledikten sonra online işleme giremez oldum, şifremi giriyorum giriş bilgilerinizi kontrol edin diyor, şifre sıfırlama seçeneğine giriyorum şifre telefonunuza gönderildi diyor ama gelen giden yok. Aynı işlemi Masaüstü sürümden deniyorum yine aynı durum. Müşteri hizmetlerini aradım onlarda şifrenizi sıfırlayalım diyorlar gelen sms'i söyleyin diyor ama yine sms gelmiyor. 3-4 kere sms yollamayı denediler gelmedi. Hattımı Turkcell'e taşıdığımdan beri bu durumu yaşıyorum. Banka işlemlerindeki gibi sim kart blokesi olabilir mi diye düşündüm telekoma söyledim bunu Turkcell'e sorun dediler. Turkcell'e sordum bizimle alakalı bir durum yok dediler. Adamlar haklı olay Telekom'da bitiyor ama Telekom bu sorunu çözemiyor. Aynı durumu yaşayıp çözebilen var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Hocam bu aralar sistemlerinde sorun var. Dün ya da önceki gün bende giremiyordum. Hemen müşteri hizmetlerini aramak yerine sabredip sonraki gün denedim girebildim. Sistemlerinde sorun olduğu zaman müşteri hizmetleri durumu daha da içinden çıkılmaz hale getiriyor.
  • Turkcell belki Türk Telekom dan gelen mesajları reklam mesajı olarak görüyordur. Reklam mesajları engelli mi hattında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    white_predator: Hocam sorun hala devam ediyor hatta Telekom'dan hiçbir mesaj gelmiyor telefonuma. Turkcell'i tekrar aradım numarınızı taşıdığınız için datalarından numaranız silinmiş olabilir dedi. Telekom bayisine gittim numaranız daha önce Telekom'la eşleşmiş olduğu için Turkcell'e geçince tekrar eşleştirme yapılması gerekiyor dedi ama müşteri temsilcileri bunu anlamamakta ısrar ediyor numaranız güncel diyor. Sisteminizde yazılımsal bir hata var diyorum anlamıyorlar. Güncel deyip duruyorlar. Ne yapacağımı saşırdım. En son Telekom'un yazılım mühendisini bulup ona söyleyeceğim durumu.



    mcrew: Reklam engelleme yazılımı yok hocam telefonda, hatta akıllı olmayan tuşlu telefonda da denedim sonuç aynı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorununuz çözüldü mü acaba? Çözüldü ise nasıl olduğuna dair bilgi verebilir misiniz? Bende aynı sorunu yaşıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keremim -- 15 Ocak 2019; 12:27:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tek şifre n gelse bile sistem kabul etmiyor.
  • benzer bir sorunum vardı sistem 2 hesap tanımlamıştı birini kapadılar online işlemlere girebiliyorum ama playstore tivibu vs kullanamıyorum.
  • keremim kullanıcısına yanıt
    Çözülmedi maalesef, tüm iletişim kanallarını denedim, şikayetvar'dan şikayette ettim yok adamların umrunda değil. Ne haliniz varsa görün dedim uğraşmayı bıraktım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • valla hiç uğraşma sistemlerinde bir sorun var. ben altı kere şifre isteyip giriş yaptığımda ücretsiz antivirüsü indirmeyi başaramadım. mobil program üzerinden şikayet yazdım. verecekseniz verin vermeyecekseniz eğer ne diye bana 6 kere mesaj attırıyorsunuz dedim giriyorum bakıyorum yok öyle bir şey. sonra cevap geldi link. tıklıyorum girmiyor siteye cepten giriyorum giriyor ama. neyse girdim bir şekilde ne yaptım hatırlamıyorum şu an. link arıyorum yine yok tıkladığım link yok diyor bana. solda bir yer daha vardı bu sefer indirme linkini verdi bana. sanki güvenlik sorunu var gibi. dengesiz çalışıyor gibi geldi bana da. diğer kota bilgileirymiş felan çalıştığını daha görmedim hiç.




  • ttnet playstore oyun alamıyorsanız e posta hesap bilgilerini güncelleyin
  • gezfotek G kullanıcısına yanıt
    Çok garip hakikaten. Müşterinin sorununu çözmeden nasıl bırakıyorlar böyle. Bana da diğer tüm firmalardan mesaj geliyor sadece muud ve tekşifre aktivasyon sms leri gelmiyor. Müşteri hizmetleri bizim yapabileceğimiz servislerinizi güncellemek, başka yapabileceğimiz bir şey yok diyor. Bu servisler Turk telekomun olmasa (Muud ve Tekşifre) demekki hiç ilgilenmeyecekler. En azından incelenmek üzere teknik birime kayıt açıyorum cevabı falan bekliyor insan. Hattımı Turkcell’den Turk Telekoma taşıyarak Kalitenin neden ucuz olmadığını görmüş oldum bu sayede.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Annemin üstüne olan hattı kendi üstüme aldım ve tekşifre sorunu çıktı. Hesabıma giriyorum ancak bilgilerinizi güncelleyin diyor. O aşamayı geçemiyorum , online işlemlere giremiyorum.

    TT ofisine gittim beceremediler, becermek istemediler.
    Müşteri hizmetlerini aradım yapamadılar.

    Bu iş ne kadar zor olabilir ki?
  • Kafalarına göre tekşifre hesabını karalisteye ekliyorlar arayıp söyleyin çıkartsınlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: köle

    Annemin üstüne olan hattı kendi üstüme aldım ve tekşifre sorunu çıktı. Hesabıma giriyorum ancak bilgilerinizi güncelleyin diyor. O aşamayı geçemiyorum , online işlemlere giremiyorum.

    TT ofisine gittim beceremediler, becermek istemediler.
    Müşteri hizmetlerini aradım yapamadılar.

    Bu iş ne kadar zor olabilir ki?
    bu sorunu ben çok yaşadım bir turlü çözemediler.sizinki şöyle olabilir.sizin tek şifre hesabınızda annenızın telefon nosu tanımlı olabilir.bu durumu onlara anlatın.gerçi onlar annenızın tel nosunu sildık diyecekler...çokzor bir durum.ben hala kendi cep telefonumla tek şifreye giremiyorum..
  • DEMİRCİEFE kullanıcısına yanıt
    Evet sorun şu, veritabanındaki kayıt annemin üstüne takılı kaldı. Çağrı merkezinden bu durumu göremiyorlar.

    Annemin telefonu kapandı, bu yüzden eski hesap için şifre yenilemek istediğimde kapalı olan hatta SMS gönderiyorlar. Bir şekilde şifreyi yenilemem lazım ama başaramadım. Annemin e-mail bilgileri ise bende.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: köle

    Evet sorun şu, veritabanındaki kayıt annemin üstüne takılı kaldı. Çağrı merkezinden bu durumu göremiyorlar.

    Annemin telefonu kapandı, bu yüzden eski hesap için şifre yenilemek istediğimde kapalı olan hatta SMS gönderiyorlar. Bir şekilde şifreyi yenilemem lazım ama başaramadım. Annemin e-mail bilgileri ise bende.
    ben de bu sorunun çözumu için İzmir/Çeşme/ telekom alaçatı ofisine 10 defa gittim.çeşme de ki ev ile alaçatı arası 15/16 km civarı.
    şifre eşimin telefonuna geliyor. koca telekom bu küçük sorunu bir türlü çözemedi.yazıklar olsun bu kuruma.
  • ve sonunda ugraşmaktan bıktım ve vazgeçtim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: köle

    Evet sorun şu, veritabanındaki kayıt annemin üstüne takılı kaldı. Çağrı merkezinden bu durumu göremiyorlar.

    Annemin telefonu kapandı, bu yüzden eski hesap için şifre yenilemek istediğimde kapalı olan hatta SMS gönderiyorlar. Bir şekilde şifreyi yenilemem lazım ama başaramadım. Annemin e-mail bilgileri ise bende.
    sorunum için telekom müdürlüğüne dilekçe verdim. 3 gün oldu hala işleminiz sürüyor diyor. eğer halledebilirlerse burdan yazıcam tekrar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: köle

    sorunum için telekom müdürlüğüne dilekçe verdim. 3 gün oldu hala işleminiz sürüyor diyor. eğer halledebilirlerse burdan yazıcam tekrar.

    Alıntıları Göster
    Sorun çözüldü.

    Türk telekom il müdürlüğüne gittim ve çözüm masası ndan sıra no aldım. Online işlemlere giremediğimi söyledim. Dilekçe yazıp göndermem gerektiğini söylediler. 2 satır bişey yazdık yolladık. 3 günün sonunda beni arayıp tekrar girmemi istediler ve sorun çözülmüş oldu. (artık istanbul ana merkeze mi yolluyorlar yoksa ankara mı bilmiyorum, ben işlemi Çanakkale'den yaptım)

    Sorun şundan kaynaklanıyor,

    İlk telekom üyeliğinizi başlattığınız kimlik numarası-telefon numarası- mail adresi sisteme kaydediliyor. (burda gidip sözleşme yaptığınız, taahhüt yaptığınız, el ile kağıda yazarak girdiğiniz bilgilerinizi kastettim)

    Sonra siz nakil/devir yaptınız diyelim, sistem çuvallıyor. Bilgilerinizi güncelliyorlar ancak TEKŞİFRE ile ilgili veritabanı ne hikmetse güncellenmiyor ve eskisine takılı kalıyor. (müşteri hizmetleri hatta müdürlükteki çalışanlar bile burdaki küçük ayrıntıyı yakalamaktan aciz)

    Ya da nakil yapmadınız, ama telekoma ilk kayıtta kullandığınız kimlik numarası/telefon bilgilerinden farklı bir hesapla tek şifre aldınız diyelim. Sistem yine çuvallar. Muhtemelen öyledir.

    Umarım herkese faydası olmuştur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi köle -- 3 Mart 2019; 8:30:26 >




  • köle kullanıcısına yanıt
    Benin hesabımda bir değişiklik olmamasına rağmen tek şifre sorunu meydana geldi. İnternetten sisteme giriş yapabiliyorum ancak mobilden giriş yapamıyorum. Müdürlüğe gidip sorunumu iletmeyi deneyeceğim. İnşallah çözülür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selhanacar -- 14 Ekim 2019; 11:0:1 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.