Şimdi Ara

Tek pedala sahip E-Pedal teknolojili, 2018 Nissan Leaf

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
445
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Tek pedala sahip E-Pedal teknolojili, 2018 Nissan Leaf
     
    Nissan aylardır konuşulan yeni otomobili Leaf'ı tanıttı. Nissan yapımcıları aracın sektörde yeni bir çığır açacağını söyledi. Yetkilileri aracın rakipleri Tesla Model 3 ve Chevy Bolt kadar hızlı olacağını iddia etti.
     
    Yeni Nissan Leaf; 40 kWh pilin EPA testi altında 241 km, Japon JC08 döngüsü altında ise 400 km yol alabiliyor. Ancak Nissan Leaf, rakipleri Chevy Bolt ve Tesla Model 3'ün 354 km ve 383 km EPA derecelendirmelerinin gerisinde kalıyor. Nissan önümüzdeki yıllarda modelinin daha çok menzil alabilmesi için iyileştirmeler yapacak.
     
     
     
    Yeni Leaf, E-Pedal teknolojisiyle otomotiv sektöründe yeni bir akım başlatacak. E-Pedal ile birlikte aracınızı yalnızca tek bir pedalla yönetebileceksiniz. Basit bir mantıkla çalışan E-Pedal; ayağınızı pedala bastırdığınız zaman otomobili hızlandırıyor, ayağınızı serbest bıraktığınız zaman ise sürtünme ve rejeneratif frenleri devreye sokarak yokuşlarda bile rahatlıkla aracı durdurabiliyor.
     
    Tek pedala sahip E-Pedal teknolojili, 2018 Nissan Leaf 
     
    Nissan'ın yeni ProPilot otonom sürüş teknolojisi ilk defa yeni Leaf'de kullanılıyor. Ancak ProPilot otonom sürüş teknolojisi, rakipleri Tesla Model 3 ve Chevy Bolt kadar başarılı çalışmıyor.
     
    Tek pedala sahip E-Pedal teknolojili, 2018 Nissan Leaf
     
    Nissan; yeni otomobilinde düşük profilli, keskin ve dinamik bir görüntü sunuyor. Nissan'ın klasik tasarım çizgileri ise korunuyor. Alışıldık bumerang şekilli far, açık mavi parlayan ızgara ve mavi arka tampon aracın Nissan'a ait olduğunu gösteriyor.
     
    İç mekanda ise yeniden tasarlanan 7 inç boyutunda dokunmatik bir multimedya ekranına yer veriliyor.Kullanıcılar otomobile dair tüm detaylara bu ekrandan ulaşabiliyor.
     
     
    Aracın ABD'deki fiyatlandırılması 29.990 dolardan başlıyor. Tesla Model 3 ve Chevy Bolt'tan daha ucuz olmasından dolayı kullanıcılar bu araca daha fazla ilgi gösteriyor. 
      
     


    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Tek pedala sahip E-Pedal teknolojili, 2018 Nissan Leaf
    Tek pedala sahip E-Pedal teknolojili, 2018 Nissan Leaf
    Tek pedala sahip E-Pedal teknolojili, 2018 Nissan Leaf
    Tek pedala sahip E-Pedal teknolojili, 2018 Nissan Leaf
    Tek pedala sahip E-Pedal teknolojili, 2018 Nissan Leaf
     



  • Normal fren varda pek gerek kalmayacak diyorlar.

    Yinede ben gazdan ayağımı çektiğimde arabanın akması mümkünse pek yavaşlamamasına çok alıştım açıkcası sırf aynı şehir içinde devamlı ayağım gazda milimetrik ayar yapıyor olmak zor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ani fren gerekti nasıl algılayacak ki. fren pedalında frenin şiddetini ayarlayabiliyoruz. bu pedaldan cektigimizde kafasına göre fren yapacak gibi.

  • Kullanımı çok zor ve saçma olacaktır. Yine bir Japon saçmalığı..

  • Açıkçası pedal sistemi ile ilgili net bir yorum yapamıyorum. Daha detaylı bilgilere ihtiyaç var ama tahminimce ayağını pedaldan aniden çekersen araçta ani fren yapacak ve gaza basma miktarına göre ivmelenmede bulunacak. Benim gibi ayağını gazdan çekerek motor freni ile yokuş inen veya hızını ona göre ayarlayan insanlar için pek tercih sebebi olmaz bence.
  • Hemen editör bey propilotu denemiş ve başarısız olduğuna karar vermiş bende diyorum haberi neden geç yaptıkar adam tesla 3, bold ve leaf 2018'in otonom sürüşlerini kıyaslıyormuş helal olsun...

  • Amma yeniliklere kapalı millet beğenmediysen kapatacan ayarlardan basacan normal frene...
    Denememiş görmemiş saçmalık diyor.

    Haberde anlatım bozukluğu dolu okurken daraldım.

  • 30 bin çarpı 2 = 60 bin tr en düşük genede iyi fiyat. otomatik vitesi duydukta freni ilk defa duyuyoz

  • CEO ve Mühendis arkadaşların yorumlarını okumak ilginçti. Bu tip araçlarda ayağınızı gazdan çektiğinizde oluşacak tepkiyi modlarla ayarlayabiliyorsunuz. Geri dönüşüm çalışmasın-az çalışsın-çok çalışsın şeklinde ve bu fren etkisini direk etkileyen bir parametre oluyor. Evet hayatında clubcar tarzı golf aracı kullanmamış olanınız olması tabiki doğal ama inanın 5dk da alışıp, fren pedalını neredeyse hiç kullanmıyorsunuz. Kısacası kullanışlı ama yeni olmayan bir teknoloji. Her elektrikli araçta olupta Nissan nasıl kendi teknolojisiymiş gibi anlatıyor anlamadım (Apple geldi aklıma). Deseki diğerlerinden daha fazla fren etkisi uyguluyoruz, anlarım. Tamamen pazarlama hilesi...

  • Ayrı bir pedal olmadan aracın kullanışlı olması imkansız.



    Her yaptığın fren aynı şiddette değil ki , araç nasıl bilecek ani durması gerektiğini veya yavaş yavaş uygulaması gerektiğini.



    Bence haberde hata var. Yani bu istenirse böyle kullanılabiliyordur ama o fren pedalını koymak zorundalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    Ayrı bir pedal olmadan aracın kullanışlı olması imkansız.



    Her yaptığın fren aynı şiddette değil ki , araç nasıl bilecek ani durması gerektiğini veya yavaş yavaş uygulaması gerektiğini.



    Bence haberde hata var. Yani bu istenirse böyle kullanılabiliyordur ama o fren pedalını koymak zorundalar.

    Video nun 29.saniyesinde e-pedal seçenek düğmesi var.
  • Geleceğin araç teknolojisi oluşturuluyor. Bizim kullandığımız içten yanmalı motor, 3'lü pedal sistemi tarihe karışacak demek ki :)

  • Goqhan06 kullanıcısına yanıt
    Doğrudur , mobil olduğumdan videoya bakamamıştım. Haber içeriğinde yazana göre söyledim.



    Mantıklı olanı yapmışlar , seçenek olur anca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: axesis

    30 bin çarpı 2 = 60 bin tr en düşük genede iyi fiyat. otomatik vitesi duydukta freni ilk defa duyuyoz

    Dolar 3.5 ama 2 değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yenibir çağın başlangıcına hoşgeldiniz.Uygun fiyattan gelmesi, şarj istasyonlarının artması, kısa vadede 2.0 ve üstü içten yanmalı motorların,uzun vadede de 1.6 ve hibridlerin sonunu getirir.Bu saatten sonra,sıfır 2.0 ve üstü motor alınmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saasc


    quote:

    Orijinalden alıntı: axesis

    30 bin çarpı 2 = 60 bin tr en düşük genede iyi fiyat. otomatik vitesi duydukta freni ilk defa duyuyoz

    Dolar 3.5 ama 2 değil

    60 bin dolar demek istedim :) 30 bin amerikadaysa
  • Piyasada 40 yıldır Hollywood fren olarak bilinen tek pedal sistemi değil mi bu? Arada fark göremedim, haberdeki anlatımda da bir fark yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: axesis


    quote:

    Orijinalden alıntı: saasc


    quote:

    Orijinalden alıntı: axesis

    30 bin çarpı 2 = 60 bin tr en düşük genede iyi fiyat. otomatik vitesi duydukta freni ilk defa duyuyoz

    Dolar 3.5 ama 2 değil

    60 bin dolar demek istedim :) 30 bin amerikadaysa


    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sınav_testmis_kanka


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugacomtr

    ani fren gerekti nasıl algılayacak ki. fren pedalında frenin şiddetini ayarlayabiliyoruz. bu pedaldan cektigimizde kafasına göre fren yapacak gibi.

    Radar, Lidar, Sonar koymuş olamazlar mı?



    En basiti ultrasonic mesafe sensörü.

    o zaman gaz pedalına ne gerek var. kendi gidiyor algılıyor :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.