Şimdi Ara

Tek başlıkta birden çok soru soruyorum yardımcı olunuz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
402
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 7
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 10
  • Ortalama Mesaj Aralığı 15 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • MegaWindows (10 mesaj) Hedef ben miyim tayfun (3 mesaj) Aysavaşçılarııı (1 mesaj) matrix066 (1 mesaj) aberkkks (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (7 mesaj) Mobil (11 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Herkese selamlar


    1- Elimde birey b var ve üçgenler bitti bitecek. Kenan kara ile beraber götürüyorum. Üçgenleri birey b den bitirince baştan sona tekrar etmek istiyorum çünkü sanki biraz unutmalar başladı bazı konulardaki ufak kurallara dair. 2-3 gün önce elime 2021 basım karekök tyt geometri geçti fakat forumda basit denilip tutulmuyor. İade imkanım var. Birey B den sonra çözmek zaman kaybı mıdır ? Farklı yayın mı çözmeliyim ? Yoksa hemen çözüp geçeyim mi ?


    2- Çözüm TYT geoyu nasıl bilirsiniz ? Zorluk düzeyi olsun soru kalitesi olsun ?


    3- Ben TYT matematikte çok iyi değilim hatta kötüyüm bu nedenle konulara adam akıllı başlamak istiyorum. TYT matematik için tavsiye edebileceğiniz hoca var mıdır ? Behzat hocanın anlatımı bana hiç uymuyor yani kafama yatmayan çok şey oluyor. Mikail hoca da çok vakit kaybettiriyor diyorlar. TYT matematikte sıfırdan iyi yerlere gelmiş arkadaşlardan tavsiye istiyorum özellikle buna çok ihtiyacım var. (Mikail hocanın tyt'si hakkında yorum yapmak isteyen arkadaşlar özellikle ÖDF1 için yorum istiyorum ÖDF2 benim için gereksiz.)


    aklıma başka sorular gelirse konuyu güncellerim çok teşekkürler şimdiden cevaplarınız için




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MegaWindows -- 3 Aralık 2020; 20:28:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |




  • 1.) karekök normalde kolay olmaz ama cozmedim bimmiyorum
    2.) 3d orta zor arasi kitap bence guzel
  • yukarı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • konuyu 71 kişi okumuş arkadaş hani rakip eleme maksatlı bir şey mi bu cevap vermeme işi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 21 karekök geo güzeldir kullanabilirsin

    çözümü bilmem sevmemde

    illa para vermene gerek yok mert hoca kampı eyüp b yapabilirsin

  • yuzyirmi kullanıcısına yanıt
    MaviolanYedigün kullanıcısına yanıt

    @MaviolanYedigün @yuzyirmi arkadaşlar benim aklıma ilk ikiniz geldiniz sizin de cevabına güveneceğiniz adamlar varsa etiketleyin de görsünler şu konuyu size zahmet :)


    sizin cevaplarınızı da bekliyorum

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hedef ben miyim tayfun

    21 karekök geo güzeldir kullanabilirsin

    çözümü bilmem sevmemde

    illa para vermene gerek yok mert hoca kampı eyüp b yapabilirsin

    aga para konusu sıkıntı değil epeyce birikmiş param var yani youtube'a karşı biraz önyargılıyım açıkçası hani ayrıntısız detaysız anlatımlarla vakit kaybetmekten çekiniyorum




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MegaWindows -- 3 Aralık 2020; 20:39:17 >
  • Hocam bence birey b den sonra karekök gereksiz onun yerine bilgi sarmal- acil çözebilirsiniz.


    Çözüm 3d geometriyi bilmiyorum kusura bakmayın.


    Mikail hocanın ödf 1ini bizzat kullandım ve memnun kaldığımı söyleyebilirim. Ama sınava 6-7 ay kalmışken alınır mı onu bilmiyorum.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaviolanYedigün

    Hocam bence birey b den sonra karekök gereksiz onun yerine bilgi sarmal- acil çözebilirsiniz.


    Çözüm 3d geometriyi bilmiyorum kusura bakmayın.


    Mikail hocanın ödf 1ini bizzat kullandım ve memnun kaldığımı söyleyebilirim. Ama sınava 6-7 ay kalmışken alınır mı onu bilmiyorum.

    ÖDF 1 derslerinin teker teker kaç saat olduğunu biliyor musunuz ?

    Bir de Karekök TYT geoyu iade mi edeyim ben şimdi eğer zorluk düzeyi birey b ile aynıysa tekrar amaçlı çözerdim ya hiç iade ile uğraşasım gelmedi




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MegaWindows -- 3 Aralık 2020; 20:49:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MegaWindows kullanıcısına yanıt

    mikail behzatta tyt için gereksiz vakit kaybı git 3d al onu çöz daha yararlı olur

  • quote:

    Orijinalden alıntı: matrix066

    mikail behzatta tyt için gereksiz vakit kaybı git 3d al onu çöz daha yararlı olur

    peki sen ne önerirsin tyt matematik için ? o ilk 10 sorunun çıktığı konular var ya heh ben onlarda hiç iyi değilim işte hem de hiç


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karekök tyt birey b den çok daha kolay
    Sadece formülleri uygulatan bir kitap
    Birey b den sonra supara yada bilgi sarmal çözebilirsin
    Supara birey b ile eşdeğer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MegaWindows kullanıcısına yanıt

    Hocam ben rasuli taraftarıyım bana kaliteli geliyor acili açıyorum vallahi su gibi gidiyor o yüzden sayısalsan matta rasuliden şaşma üçgen kampıda iyiydi tam bitmedi benim gerçi ama


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hedef ben miyim tayfun

    Hocam ben rasuli taraftarıyım bana kaliteli geliyor acili açıyorum vallahi su gibi gidiyor o yüzden sayısalsan matta rasuliden şaşma üçgen kampıda iyiydi tam bitmedi benim gerçi ama

    Peki senin temelin nasıldı hocam o da önemli TYT mat için temelin var mıydı yoksa sıfırdan mı başladın behzatla ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MegaWindows -- 3 Aralık 2020; 21:13:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tamam dostum madem herkes aynısını söylüyor bende karekök tyt geoyu iade ederim ne yapalım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1) En son 11. sınıfta yani 2-3 sene önce birey geometri çözdüm ve çok bir şey hatırlamıyorum. Bir şey diyemem.

    2) 3D serisi kitaplar bende var. TYT kimya biraz saçma soruları var ancak diğer tyt serilerinde bir olumsuz bir şey fark etmedim. Biraz boyama kitabı gibi.

    3) Ben kaf kullanıyorum ancak kaf'dan verim alamayacağım diyorsanız hiç boşuna bu kadar para vermeyin.


    Umarım yardımcı olmuşumdur.  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yuzyirmi -- 3 Aralık 2020; 21:39:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuzyirmi

    1) En son 11. sınıfta yani 2-3 sene önce birey geometri çözdüm ve çok bir şey hatırlamıyorum. Bir şey diyemem.

    2) 3D serisi kitaplar bende var. TYT kimya biraz saçma soruları var ancak diğer tyt serilerinde bir olumsuz bir şey fark etmedim. Biraz boyama kitabı gibi.

    3) Ben kaf kullanıyorum ancak kaf'dan verim alamayacağım diyorsanız hiç boşuna bu kadar para vermeyin.


    Umarım yardımcı olmuşumdur.  

    Peki hocam yazdıkların için teşekkürler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MegaWindows kullanıcısına yanıt

    Hocam 11de çalışırken her bi bok yarım olmuştu pek kavrayamamıştım şuan mezunum onunda etkisi var illaki ama açıyor bakıyorum veya tekrar izliyorum videoları diyorum he bu böyleydi hatırladım biz bunu yapmıştık


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.