|
TCL televizyon kullanmak tam anlamıyla hamallık. Millet TV izlemek için alıyor, sonra menülerde kayboluyor. Ellerinde kumanda, sürekli görüntü ayarlarıyla uğraşıyorlar. Parlaklık mı fazla, renkler mi soluk, birini düzeltsen öbürü bozuluyor. TV izlemekten çok sanki ekran kalibrasyon kursuna katılmışız gibi. Forumlar zaten dertli de, asıl bomba Telegram grubu. Herkes görüntüden şikayetçi, “şöyle kötü böyle bozuk” diye dert anlatıyor. Ama orada bir şahıs var, sanki TCL’yi babası kurmuş. Markayı eleştireni hemen topa tutuyor. Eleştirene nefes aldırmıyor, hemen savunmaya geçiyor: “Sen ayar yapmayı bilmiyorsun, TV süper!” Tam bir TCL gönüllü bekçisi. Kardeşim, biz televizyon aldık, uzay mekiği değil. Aç izle, keyfine bak istiyoruz. Ama yok, her açtığında ayrı bir dert. Ayarla uğraş dur. Vallahi billahi televizyonu izlemek kolay, ayarlarını izlemek daha zor. Alacak olan varsa iki kere düşünsün. TCL alırsan TV izlemek için değil, menülerle savaşmak için hazırlıklı ol. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






