Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Tchibo Eksik Ücret İadesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
12
Cevap
0
Favori
343
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar Konu Dışı >> Tchibo Eksik Ücret İadesi
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    556 Mesaj
    08.02.2016 tarihinde tchibo.com.tr den 4,95 kargo+27,17= 32,12tl ye kemer aldım. Ürün büyük gelince beden değişimi için 12.02.2016 tarihinde tchiboya geri gönderdim. 1 ayı geçti ürünü geri göndermediler. Bu arada müşteri hizmetleriyle en az 6 görüşme yaptım. Sürekli ürün kontrol işlerleri devam ediyor vs. dediler. En son 14 martta aradığımda ürünün ellerinde kalmadıklarını ücret iadesi yapabileceklerini söylediler bende ücret iadesi istedim. Ürün ücreti kartıma iade edildi ama kargo ücreti kesilerek iade edildi. 32,12tl iade edilmesi gerekirken 4,95kargo ücretini düşüp 27,17tl iade ettiler. Bugün tekrar müşteri hizmetlerini aradım ve şirketlerinin prosedürünün böyle olduğu kargo ücretinin iade edilmediği söylendi. Kadınla tartıştım sinirlendim hakem heyetine şikayet etmeye karar verdim. Daha önce tchibo da iadeler de böyle bir şey başına gelen var mı? Hakem heyetine şikayet etsem olumlu sonuçlarınır mı? 5tl nin peşinde değilim ben yapılan rezilliğin ve çaldıkları zamanımın derdindeyim. Yardımcı olursanız sevinirim.



    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1250 Mesaj
    Tüm firmalar yapıyor bunu siz sadece geri iade ederken ücret ödemiyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi halilcc -- 18 Mart 2016; 14:54:19 >
    _____________________________
    "Biz,bize gerici diyenlere 'deh' demek için gerideyiz".
  • Onbaşı
    35 Mesaj
    burda anormal bir şey yok hocam ürün kusurlu olsa kargoyla birlikte iade olurdu
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    4 Mesaj

    Haklı olarak derken ?

    Mesafeli sözleşmeler yönetmeliği

    "Satıcı veya sağlayıcının yükümlülükleri

    MADDE 12 – (1) Satıcı veya sağlayıcı, tüketicinin cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren on dört gün içinde, varsa malın tüketiciye teslim masrafları da dahil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri iade etmekle yükümlüdür.

    (2) Satıcı veya sağlayıcı, birinci fıkrada belirtilen tüm geri ödemeleri, tüketicinin satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun bir şekilde ve tüketiciye herhangi bir masraf veya yükümlülük getirmeden tek seferde yapmak zorundadır.

    (3) Cayma hakkının kullanımında, 5 inci maddenin birinci fıkrasının (g) bendi kapsamında, satıcının iade için belirttiği taşıyıcı aracılığıyla malın geri gönderilmesi halinde, tüketici iadeye ilişkin masraflardan sorumlu tutulamaz. Satıcının ön bilgilendirmede iade için herhangi bir taşıyıcıyı belirtmediği durumda ise, tüketiciden iade masrafına ilişkin herhangi bir bedel talep edilemez. İade için ön bilgilendirmede belirtilen taşıyıcının, tüketicinin bulunduğu yerde şubesinin olmaması durumunda satıcı, ilave hiçbir masraf talep etmeksizin iade edilmek istenen malın tüketiciden alınmasını sağlamakla yükümlüdür."

    Dolayısıyla bütün internet satış sitelerinin hukuksuzca kargo ücretini iade etmemeleri haklı olduklarını göstermez.
    Bu yönetmelik ve ilgili maddeleri bilinmediğinden dolayı en büyük güvenilir diyeceğimiz firmalar bile kargo ücretini iade durumunda geri ödemiyor. Haklarınızı bilin dostlar , iade durumunda ödediğiniz kargo ücretini de size iade etmek zorundalar.
    |
    |
    halilcc kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    556 Mesaj

    Ben urunu beden degisimi icin geri gonderdim. Yaklasik 33 gun beni beklettiler sonra urun elimizde kalmadi diyorlar. Butada benim sucum nedir de kargo ucretini de bana odetiyorlar.

    @ahmdd hocam tesekkur ederim bu maddeyi de gosterip haftaici hakem heyetine basvuracagim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: halilcc , ahmdd , Loves_
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    510 Mesaj
    Şuana kadar tüm iadelerde tam ücret aldım böyle bir sacmalik ilk defa duydum



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1084 Mesaj

    hocam ben tüketici tarafındayım ancak ister istemez aklıma bir soru takıldı. Sizin yanlış beden verdiğiniz bir durumda satıcının suçu ne?
    |
    |
    mehmet 1905 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    556 Mesaj

    Hocam ben normalde 110cm kemer kullaniyorum buna istinaden 110cm siparis verdim ama 110cmlik kemer buyuk geldi magazaya gittim degisim icin ayni urunden ellerinde yokmus gorevli bizim bedenlerimiz normale gore buyuktur 100cm deneyin olursa iade icin gonderirsiniz dedi bende denedim 100cm oldu. Degisim icin gonderdim surekli aradim kontrol ediliyor kontrol tamamlanmis kargo yapilacak vs. diye oyaladilar. Sonra urun elimizde kalmamis de. Simdi burda benim sucum ne ben urunu gonderdigim de stoklarinda vardi sen 1ay sonra degisim islemini sonuclandirirsan kalmayabilir tabi. Bu firmanin degisim proseduru boyleyse hic degisim yapmasin sadece iade kabul etsin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Broon kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1084 Mesaj

    Anladım hocam geç başlatmaları sizi madur etmiş. Şikayette bulunun ne yanıt gelecek



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
    |
    |
    mehmet 1905 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    370 Mesaj
    Tcibo ile elliden fazla alışverişim olmuştur. iade, değişim ve para iadesi ile ilgili hiç sorun yaşamadım. Müşteri hizmetleri açısından en sorunsuz kurumlardan birisidir. alışverişlerim genellikle ücretsiz kargo olduğu için sizin duruma hiç düşmedim. Bir defasında sizin gibi 110/100 cm değişimi için kemer yollamıştım. Aradan 2 ay geçtikten sonra değiştirip yollamışlardı.
    |
    |
    _____________________________
    POLO TDI DSG 2012 - Nissan Qashqai - MI 6 - MI Note3
  • Yüzbaşı
    556 Mesaj
    Bir daha asla tchibodan alisveris yapmam. Boyle rezil musteri hizmetleri olan firma gormedim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    28 Mesaj
    Aynı durum benim başıma geldi. Şimdi bir de THH ile uğraşacağım. Adamlar resmen kargo ücretinin üstüne yattılar. Kanun tanımıyorlar kafalarından kanun uydurmuşlar onu uyguluyorlar. Aslında bunlara sağlam bir ceza çakmaları lazım ki akılları başlarına gelsin. Yoksa bütün millet bir ton uğraşıp THH ile parasını geri aldıktan sonra kıymeti yok.
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Mobilya Takımları
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bey Azura
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,313
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.