Şimdi Ara

Taunus GTS alınır mı nasıldır

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
11.290
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • taunus alıcaz küçük kuzenime yeni alıcak ehliyeti tavsiye eder misiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi laax -- 23 Temmuz 2010; 0:10:24 >



  • eskilerden beğendiğim bir araç. gayet de konforludur. bakımlı ise alınabilir. Amcamda senelerdir kullanıyor bir sıkıntısı olmadı. Ama tabi bakımına dikkat etmek gerekiyor.
  • yeni başlayan biri için büyük gelebilir. ancak temizini bulmak kaydı ile alınabilir tabiki. ilk araba ile sanayide sürünmek hoş olmaz.
    bütçenizi bilmiyorum ama konfor yoksunuz bir lada 1500i almak daha mantıklı olabilir.
  • mustang öneririm daha seridir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dangerousman

    yeni başlayan biri için büyük gelebilir. ancak temizini bulmak kaydı ile alınabilir tabiki. ilk araba ile sanayide sürünmek hoş olmaz.
    bütçenizi bilmiyorum ama konfor yoksunuz bir lada 1500i almak daha mantıklı olabilir.


    açıkçası biraz vuracağına emin olduğum için bu aracı seçelim dedik ve ford sorunsuzluk açısından lada dan iyidir kanaatindeyim en azından otomatik cam klima hidrolik direksiyon var ki 4000 liraya temizide var

    ayrıyeten 260 ps civarında bir calibram var bende isterim bi mustang almak ama o mustang i kaldıramaz mutlaka vurucak
  • Taunus biraz büyük bir araçtır ve kullanımı zordur bence bütçe belirtin ikinci el daha ufak ve kullanımı kolay bir araç önersin anlayan arkadaşlar
  • 1 kaç gündür okuyorum kalibranı yere göğe sıgdıramıyorsun benim bana çerezsin 650 hp WRX tokadını yedin mi 330la bile tozumu yirsin
  • Gel sende benım tozumu yersın

    650 HP 'lik WRX'in ile anahtarına yürüyelim 997 Turbo ıle varmısın ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ATTRACTION -- 23 Temmuz 2010; 0:31:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fabriqqattor

    1 kaç gündür okuyorum kalibranı yere göğe sıgdıramıyorsun benim bana çerezsin 650 hp WRX tokadını yedin mi 330la bile tozumu yirsin



    hocam benim araç 20 milyar ancak eder senin araç ne eder ki 280 lere kadar ayrılmam o bana yeter ayrıyeten calibra çocukluk hayalimdir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Gel 650 HP 'lik WRX'in ile anahtarına yürüyelim 997 Turbo ıle varmısın :))))



    heh hocam calibrayla kalkıcam diyor arkadaş :))

    benim iddiam stock aynı 2 aracı alalım beraber kalkalım şöförlüğüne güvenen :))

    onun dışında ben 2 nizlede roll de kalkarım fark yemem geçerim demiyorum ama keyifli olacağına eminim onun dışında saygı duyarım




  • konu saptı taunus için detaylı bir açıklama yapabilicek olan var mı?
  • yuruyeni falan saglam da deli benzin yiyor hocam aman dikkat edin
  • hocam Ne kadar vermeliyiz temizine
  • en fazla 4 bin lira benim gorusum olmazsa baska otomobillere yonelin meselahttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-honda-civic-acil-satilik-temiz-honda-28582688/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shark`y -- 23 Temmuz 2010; 19:55:02 >
  • FORD TAUNUS GTS 2.0

    Çok yakar
    İyi kaçar
    Kemikli

    Ama yere çok, çok yakın. Uzakdoğu araçlarından alışık olduğum oturma pozisyonu ve çok uzun gibi duran motor kaputu var. Türkiye'de OTOSAN'ın alıştırma turları esnasında imâl ettiği araçlar arasındadır, hidrolik direksiyon ve daha modern bir orta konsola sahiptir. LPG'siz binilmemesi tavsiye edilir. Genelde dayanıklı paraçaları vardır, çıkma ve ucuz parça da bulunur. Not: BEYAZ'ını ve tamponunda kırmızı çizgisi olanını tavsiye ederim. Bir de ön panjura entegre sis farları çok havalı duruyor.
  • FORD'un İngiltere'deki fabrikası Alman, Avrupa ve Amerikan FORD'undan farklı olarak kendi, "İngiliz" yolunu ve tarzını seçmiş, Cortina, Zephyr, Zodiac ve Executive gibi modeller üretmiştir.

    1970 FORD ZEPHYR V6 3.0

     Taunus GTS alınır mı nasıldır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    FORD TAUNUS GTS 2.0

    Çok yakar
    İyi kaçar
    Kemikli

    Ama yere çok, çok yakın. Uzakdoğu araçlarından alışık olduğum oturma pozisyonu ve çok uzun gibi duran motor kaputu var. Türkiye'de OTOSAN'ın alıştırma turları esnasında imâl ettiği araçlar arasındadır, hidrolik direksiyon ve daha modern bir orta konsola sahiptir. LPG'siz binilmemesi tavsiye edilir. Genelde dayanıklı paraçaları vardır, çıkma ve ucuz parça da bulunur. Not: BEYAZ'ını ve tamponunda kırmızı çizgisi olanını tavsiye ederim. Bir de ön panjura entegre sis farları çok havalı duruyor.


    Güncel araçlarla ilgili bu kadar detaylı tavsiye ve bilgi alamıyoruz sizden sayın GÖDE




  • Markalar o zaman birbirinin teknolojisi kullanmıyor, araçlar bilgisayarda video oyunundan fırlamış gibi çizilmiyor, elle (by hand) şekillendiriliyordu.

    Otomobillerin bir kimliği, bir yüzü vardı. Araç aldığında komşun gelir, bakar, incelerdi. Komşun araç aldığında beraber bara gidip birer bira içer, kutlardınız. Şimdi araçlar çorap-don-gömlek-pantelon muâmelesi görüyor, bırakın değer veya kıymet gibi tabirleri, aracına zerre kadar değer vermeyenler üst konumda, iddia ediyorum ki artık A'dan B'ye gitmekten o kadar körelmiş bir araç kullanıcısı kesimi var ki bindiği aracın plakasını zaten bilmediği gibi marka-model-motorunu dahi bilmemektedir, ilgilenmemektedir.

    Tabi, hayatta daha önemli şeyler var: Sevgililerini yedeklemek, tatili planlamak, reponun geridönüşünü ayarlamak, daha çok tatile çıkmak, günde 200 e-mail cevaplamak, 2 cep telefonuna yetişmek, kilona dikkat etmek, anneni aramak, Hepsiburada.com siparişini onaylamak, akşam Burcu'lara partiye gitmek, ayakkabını köşkere, kedini baytara götürmek, emlak vergisini yatırmak, dişçiden randevu almak, facebook, youtube, mynet, orkut, blog, twitter, iPhone, iPad, Dreambox almak, laptopu servise götürmek, hengâme, mahşer, armageddon, ve bunların hepsini yarım günde halletmek...

    Otomobil "otomobil" özelliğini yitirdi, şekilsiz ve basmakalıp bir teneke yığını oldu, yeni bir model yüzünü 2-3 yıl koruyabiliyordu, şimdi 9,5 hafta geçtiğinde ne Mickey Rourke kalıyor, ne Kim Basinger... Halbuki ben bir Vahşi Orkide'yi koklamayı tercih ederim.

    Ama 60-70-80'li yıllarda durum farklıydı. Otomobil almak bir etkinlik, ev almaya yakınlıkta önem arz ediyordu. Sizinle acenta sahibi ilgileniyor, araç teslimatında eşinize bir büyük buket çiçek hazırlıyor, depoyu da dolu teslim ediyordu. Şimdi üstüne bir de dayak yemezsek kendimizi şanslı hissediyoruz!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    FORD'un İngiltere'deki fabrikası Alman, Avrupa ve Amerikan FORD'undan farklı olarak kendi, "İngiliz" yolunu ve tarzını seçmiş, Cortina, Zephyr, Zodiac ve Executive gibi modeller üretmiştir.

    1970 FORD ZEPHYR V6 3.0

     Taunus GTS alınır mı nasıldır



    taner bey samara düşündük zaten araç max 1 yıl kullanılıcak acemiliği atması için sonra satılır veya hurdaya verilir orasını bilmiyorum ama samara başlangıç için uygun değil bence taunus daha bir güven veriyor daha güvenli hissettiricektir ayrıyeten taunustan sonra büyük coupe düşündüğümüz için sedan dan başlaması güzel olabilir yakıtta tüple halledersek sanırım başka sorun kalmıyor diri birtane bulursam yapıştırıcam




  • ilk arabamız yıllar yıllar once ,konforlu rahat cok guzel gıden bı araç,sımdı dusunuyorum da eskıden benzın ıyımıs yıllarca bındık o araca hıc gozumuze batmazdı benzın su durumda bence fazla gelır ama arac gayet ıyıdır
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.