Şimdi Ara

tatilsepeti iptal etmeyip yerine puan yükleyebiliriz dedi ( paramı hukuki işlem yoluyla aldım ) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
1
Favori
2.037
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Dün aradım ben de; ücret iadesi yapmayız kupon veririz seneye kullanın dediler. Verdiğiniz 4500 liralık kupon, seneye aynı otel 7000 lira isterse ne yapacağım dedim? Haklısınız ama tek seçeneğiniz bu dedi.

    Yani parasını 2 yıl önce ödediğiniz otele gitmek isterseniz fiyat farkı alıyor. Aslında tam tersi olması gerekirken. Mesela ben 5 gün ödediysem seneye bana en az 7 gün tatil vermeli hediye olarak ama vermediği gibi bir de üstüne fiyat farkı çıkarırım diyor
  • Arkadaşlar Merhaba,
    Aralık 2019 tarihinde Ağustos 2020 için erken rezervasyon iptal sigortası ile tatilsepeti.com sitesi üzerinden (tahsilat jolly tur tarafında yapıldı) 3 oda tatil satın aldım. Nisan ayında firmayı aradım rezervasyonumu iptal etmek istiyorum, paramı geri verin dedim. Kendileri 1 ay kala arayın bizi dediler. Demediler ki sen 1 ay kala da arasan paranı vermeyiz.

    Sonra Temmuz 2020 oldu firmayı tekrar aradım, bana cevap olarak salgın var o yüzden sana 2021 sonuna kadar çek verelim kullan dediler. Yani sen benden parayı 2019 Aralıkta al, 2021 Aralığa kadar bana kullanmam için imkan sağla. Hem parayı 2 yıl beklet, hem zorla kullandır, hem iptal sigortası yaptır müşteriye onunda parasını al, hem de otel açıkken iptal edemem çünkü salgın var de.

    Vallahi bizim ülkede ticaret yapılır, böylesi çok rahat yapılır.

    Şimdi ne yapıyoruz, öncelikle noterden bir ihtar çekiyoruz. Ben iptal ettirmek istiyorum diyoruz. Çünkü bu arkadaşlar gözünü karartmış, kamikaze dalışındalar. Bugün aradım, hukuk birimi ilgileniyor dediler. Önce müşteriyi 1 ay kala ara diyerek, 1 aya sıkıştır. Sonra oyala adamı, son 72 saate yaklaştıkça müşteri telaşta, "ya bunlar derse ki bize beyanda bulunmadı, paramız yanarsa". Sonra müşteri lanet olsun der ve teklifi kabul etmek zorunda kalır.

    Mantık basit, bir müşterinin rezervasyon ortalaması 5000-6000TL. Şimdi kimse 5000-6000 TL için avukata 3000-4000 para vermez. Millet mecbur kabul edecek.

    Kendi memleketinde, tüketici yasaları tarafından TAM! korunan vatandaşın hali.

    Şimdi sen otel açık iken, salgın var deyip sigortayı geçerli saymamaya çalışıyorsun ya, o zaman otelin de salgından dolayı kapalı olması gerekir, bu durumda bile iade etmek zorundasın o ayrı.
    O zaman Suriye de savaş var askerimiz orada deyip normal zamanda da poliçedeki savaş, salgın durumunu devreye sokalım istediğiniz zaman iptal edin sigortaları.

    Yalnız sevgili turizm acenteleri, hani erken rezervasyon ile topladığınız o paralar var yıllardır, artık onları topalayamayacaksınız, bu firma özelinde de bu iade politikası ile benden asla rezervasyon alamaz bir daha.
    Gerekirse dava açarım, dün tüketici hakem heyetine verdim E-devletten direk siz de başvurabilirsiniz.
    Sorularınız olur ise cevaplayabilirim.
    İyi günler.




  • Ben bildigibiz avukata verdim kendileri ugrassin ihtarda cektim maille .. haaa en buyuk zararlari sudur kim tatil sepeti joly tur derse hepsine uzak durun deyin... yeter.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avukat yoluyla 330 tllik bir kesinti ile dosya mastafi dava vs giderleri ile parami aldim bilginize...... avukat arkadasimdi benden para almadi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • husock H kullanıcısına yanıt
    Nasıl bir yol izleDiniz, detaylı bilgi verwbilirmisiniz ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akemals42

    Nasıl bir yol izleDiniz, detaylı bilgi verwbilirmisiniz ?
    önce firmaya mail attım paramın iadesi şeklinde hukuki bir dille ..sonra avukata rezervasyon bilgilerimi mail ile attım diğer süreci bilmiyorum 1 ay içinde sonuç aldık .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi husock -- 6 Ağustos 2020; 8:58:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: husock

    önce firmaya mail attım paramın iadesi şeklinde hukuki bir dille ..sonra avukata rezervasyon bilgilerimi mail ile attım diğer süreci bilmiyorum 1 ay içinde sonuç aldık .

    Alıntıları Göster
    Resmen paramuızı gasp edıyorlar...

    Yazıklar olsun ya ne rezıl bır fırmayımıs bız hala alamadık paramızı
  • freedom058 kullanıcısına yanıt
    hocam ben uğraşamadım artık giden 330 tl olsun ama hukuki yola başvurun derim tabi avukat ne alır bilmem
  • Herkesin ödemesi zaten yapılıyor, heyecana gerek yoktu. yazık olmuş gitmiş 300 lira...
  • husock H kullanıcısına yanıt
    Ben de tatilsepetinden almıştım hatta uçak biletlerini de ordan almıştım. Otel iadesi iptal işleminden 45 gün sonra, uçak iadesi ise uçuş yasakları kalktıktan 2 ay sonra yani geçen hafta kesintisiz bir şekilde karta yattı. Hatta iptal sigortası yaptırdığım ücreti bile iade ettiler. Hakkında çok şikayet var ama şansıma mağdur olmadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: koridoor

    Herkesin ödemesi zaten yapılıyor, heyecana gerek yoktu. yazık olmuş gitmiş 300 lira...
    hangi ödeme yapılıyor bızım neden yapılmadı tatılsepeti ?
  • Selamlar arkadaşlar,

    Ben de 27 Temmuzda 15-20 Eylül için tatilsepeti.com üzerinden rezervasyon yaptım ve peşin ödedim. Bunun yanında da 35 TL karşılığında "Seyahat Güvence İptal Paketi" satın aldım. Şirketim izinlerimizi iptal etti. Ben de tatilimi iptal etmek istediğimde tarafıma para iadesi olmayacağını ve "Hakkı Saklı" seçeneği ile 2021 Aralık sonuna kadar kupon şeklinde tanımlanabileceği söylenildi. Ben de buna karşı geldim. Şirketimin iznimi iptal ettiğine dair tatilsepeti tarafına belge sundum. Daha sonra arandım ve 5 günlük tatilin 2 gününü keselim geri kalan 3 gününü iade edelim dediler. Şaka gibi gerçekten. Sadece para iadesini istediğimi söyledim. Satış sözleşmesinde de tatil gününe 72 saat kalıncaya kadar, koşulsuz ve kesintisiz bir şekilde iade sağlanabileceği yazmakta. Gerçekten çok mağdur durumdayım. Resmen paraya konuyorlar. Pandemi dönemini bahane edip herkesi mağdur ediyorlar. E-Devlet üzerinden Tüketici Hakem Heyetine başvurdum. Şikayetim "Savunması İstendi" durumunda. Umarım kısa sürede sonuçlanır. Yoksa param yanacak. Bu durumda olan varmıdır hiç? Nasıl bir yol izlemeliyim?




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.