Şimdiye kadar boşuna topik açtığımı gören varsa yazsın...
hayır hiç görmedim msn organizasyonlarında bile çok ciddi davranır
yarbay açmışsa olay ciddidir
Peki ben yanlış anladım o zaman.Ama üslup bana biraz öyle geldi.
quote:
Orjinalden alıntı: aserel
Peki ben yanlış anladım o zaman.Ama üslup bana biraz öyle geldi.
Pardon ama hangi uslüp? Hangi sözüm size o şekilde geldi?
acaba atıp tutan arkadaşlar hiç tata araç kullandılar mı merak ediyorum.parça sorunu varmiş ne sorunu,hiç parçasını bekleyen bulmayan duymadım.parçası yerlilere göre daha pahalı olması çok normal değil mi?araç kalıteden ödün wermiş ona bişi diyemem ama bi marka bu kadar lekelenmez özellikle tanımadan.1.4 tdı motor yeni nesildir.her dizel gibi yüksek dewir kullanılmaz özellikle hacimce küçükse.
quote:
Orjinalden alıntı: Yarbay
quote:
Orjinalden alıntı: aserel
Peki ben yanlış anladım o zaman.Ama üslup bana biraz öyle geldi.
Pardon ama hangi uslüp? Hangi sözüm size o şekilde geldi?
tamam yarbay ya oldu bir yanlış anlama uzatmayalım
olur böyle şeyler
arkadaş özür diledi tamam işte
tata indigo diyorduk dimi
Madem konuyu uzatmak istiyorsunuz en baştaki sorunuz şöyle:
"Bir komşum düşünüyor bu arabayı ama motorları nasıldır? Motoru ne kadar sürede açılır? Motorları sağlam mıdır? Biz devirli adamlarız motor açalım derken blok çatlatmayalım... Bilgisi olan varsa yardımcı olursanız sevinirim..."
Burada ise başka bir şey söylüyorsunuz
"Nasıl adamlar kartuş satabilmek için yazıcıları bedava satıyorlar. Ucuz diye alıyorsun yazıcıyı kartuşu bitince yazıcı parası kadar kartuşa veriosun. Olay buna dönmesin de."
Burada ise şöyle: "Aracı gidip incelemedik"
Dedim ya ben yanlış anlamışım
quote:
Orjinalden alıntı: aykutsal
acaba atıp tutan arkadaşlar hiç tata araç kullandılar mı merak ediyorum.parça sorunu varmiş ne sorunu,hiç parçasını bekleyen bulmayan duymadım.parçası yerlilere göre daha pahalı olması çok normal değil mi?araç kalıteden ödün wermiş ona bişi diyemem ama bi marka bu kadar lekelenmez özellikle tanımadan.1.4 tdı motor yeni nesildir.her dizel gibi yüksek dewir kullanılmaz özellikle hacimce küçükse.
mercedes in ne işi var kücük hacimli motorlarla direk 2.0 ve üstü calisiyo adamlar
şaka değil tata
Tata fiyatına göre iyi bir araçtır, Motoru bazı arkadaşların dediği gibi kalitesiz değildir, rodaja gerek yoktur, yedek parçası hiçte söylenildiği gibi ateş pahası değildir. Sorunsuz araçlardır, parasal olarak oldukça uygundur.
tata ilk önceleri mersede-benz ile ortak kurulmuş bir firma ve şimdide sanırım temasları war.ve motorunu mersedes tarafından geliştirildiği doğru ve sorunsuzdur.
aracın o fiyata motordan ödün wermeyip işçilik ve malzeme kalitesi gibi şeylerden ödün wermesi gayet mantıklı.mantıklı aliş/fiyat=+1000
TATA FENA sayılmaz ergonomisi kötüdür plastik kaliteside öledir .ama yakıt ekonomisi konfordan feragat ettiğinizde ladadan bir misli iyi ve güvenilir bir araçtır
6 ay tata indigo SW'la üniye gittim geldim geçen sene arkadaşın arabasıyla araç 2007 modeldi.Tek bişi diyim 97 Corolla onun yanında Mercedes bile değildir,Ferrari'dir.
Selamlar, Tata indica yı 20 bin ytl'ye bırakıyorlar sıfırını. Açıkçası ikinci el Opel corsa dizel (2004 model gibi,100 bin km dekilerin fiyatı bu civarda) almayı düşünüyordum. Yıllık 20 bin km yapacağım, sakin sakin işe gidip geleceğim. Kullanan arkadaşlardan isteğim, bikaç senede bu arabada motor veya yürüyen aksam gibi sorunlar çıkartır mı ? bir de sıfır halinde arabanın içi idare eder duruyor (torpido gözündeki kapaklar falan biraz ucuz işi gib duruyor ama kötü de değil). İki üç sene gibi bi zamanda darmadağın olur mu yoksa efendi efndi kullanınca temiz mi kalıyor ? bir de yol tutuşu nasıldır ? ve malum türkiye nin yolları çok dandik, bu yollarda çukura girince tangur tungur mu eder bu araba yoksa daha yumuşak mıdır amortisörleri ? kullanan arkadaşlar yazarsa daha faydalı oluruz birbirimize. lütfen kimse opeli de tatayı da kullanmadım ama bence opel falan demesin :) teşekkürler şimdiden....
quote:
Orjinalden alıntı: MaliZengin
Selamlar, Tata indica yı 20 bin ytl'ye bırakıyorlar sıfırını. Açıkçası ikinci el Opel corsa dizel (2004 model gibi,100 bin km dekilerin fiyatı bu civarda) almayı düşünüyordum. Yıllık 20 bin km yapacağım, sakin sakin işe gidip geleceğim. Kullanan arkadaşlardan isteğim, bikaç senede bu arabada motor veya yürüyen aksam gibi sorunlar çıkartır mı ? bir de sıfır halinde arabanın içi idare eder duruyor (torpido gözündeki kapaklar falan biraz ucuz işi gib duruyor ama kötü de değil). İki üç sene gibi bi zamanda darmadağın olur mu yoksa efendi efndi kullanınca temiz mi kalıyor ? bir de yol tutuşu nasıldır ? ve malum türkiye nin yolları çok dandik, bu yollarda çukura girince tangur tungur mu eder bu araba yoksa daha yumuşak mıdır amortisörleri ? kullanan arkadaşlar yazarsa daha faydalı oluruz birbirimize. lütfen kimse opeli de tatayı da kullanmadım ama bence opel falan demesin :) teşekkürler şimdiden....
Biz 3 yıla yakın bir süredir kullanıyoruz.Bir problem yaşamadık:Ayrıca her yerde servis var ve yedek parça problemi yok.Aracı içi senin dediğin gibi çok kaliteli olmamasına karşın sınıfına göre geniş sayılabilir.Biz arabayı bozuk zemindede kullandık iyi zemindede.Yalnız ses yalıtımı çok iyi değil fakat 90-100km hızla kullanımda problem oluşturmuyor.Kliması çok iyi aracın içi hemen soğuyor. Servis bakım maliyeti yaklaşık 100 ytl civarında.Turbo 2. ve 3. viteste devreye giriyor.Yokuşlarda eğer gerekli ivmeyi yakalarsan bir çok benzinli aracı rahatlıkla solluyorsun.Amortisör ve süspansiyonlarından memnun kalacağını düşünüyorum.Dediğin gibi araçtan çok konfor bekleme. Şimdilik aklıma gelenler bunlar başka sormak istediğin olursa yardıma hazırım.
quote:
Orjinalden alıntı: joushkun
Tataataaatataaa
3 yıldır kullanıyosunuz, daha ne kadar hurda olmasını bekliyorsunuz?