Şimdi Ara

TATA INDICA TURBO DİZEL MOTOR AÇMA (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
1
Favori
82.863
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Yarbay

    Şimdiye kadar boşuna topik açtığımı gören varsa yazsın...



    hayır hiç görmedim msn organizasyonlarında bile çok ciddi davranır

    yarbay açmışsa olay ciddidir


  • Peki ben yanlış anladım o zaman.Ama üslup bana
    biraz öyle geldi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aserel

    Peki ben yanlış anladım o zaman.Ama üslup bana
    biraz öyle geldi.


    Pardon ama hangi uslüp? Hangi sözüm size o şekilde geldi?
  • acaba atıp tutan arkadaşlar hiç tata araç kullandılar mı merak ediyorum.parça sorunu varmiş ne sorunu,hiç parçasını bekleyen bulmayan duymadım.parçası yerlilere göre daha pahalı olması çok normal değil mi?araç kalıteden ödün wermiş ona bişi diyemem ama bi marka bu kadar lekelenmez özellikle tanımadan.1.4 tdı motor yeni nesildir.her dizel gibi yüksek dewir kullanılmaz özellikle hacimce küçükse.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Yarbay


    quote:

    Orjinalden alıntı: aserel

    Peki ben yanlış anladım o zaman.Ama üslup bana
    biraz öyle geldi.


    Pardon ama hangi uslüp? Hangi sözüm size o şekilde geldi?


    tamam yarbay ya oldu bir yanlış anlama uzatmayalım

    olur böyle şeyler

    arkadaş özür diledi tamam işte

    tata indigo diyorduk dimi
  • Madem konuyu uzatmak istiyorsunuz
    en baştaki sorunuz şöyle:

    "Bir komşum düşünüyor bu arabayı ama motorları nasıldır? Motoru ne kadar sürede açılır? Motorları sağlam mıdır? Biz devirli adamlarız motor açalım derken blok çatlatmayalım... Bilgisi olan varsa yardımcı olursanız sevinirim..."

    Burada ise başka bir şey söylüyorsunuz

    "Nasıl adamlar kartuş satabilmek için yazıcıları bedava satıyorlar. Ucuz diye alıyorsun yazıcıyı kartuşu bitince yazıcı parası kadar kartuşa veriosun. Olay buna dönmesin de."

    Burada ise şöyle:
    "Aracı gidip incelemedik"

    Dedim ya ben yanlış anlamışım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aykutsal

    acaba atıp tutan arkadaşlar hiç tata araç kullandılar mı merak ediyorum.parça sorunu varmiş ne sorunu,hiç parçasını bekleyen bulmayan duymadım.parçası yerlilere göre daha pahalı olması çok normal değil mi?araç kalıteden ödün wermiş ona bişi diyemem ama bi marka bu kadar lekelenmez özellikle tanımadan.1.4 tdı motor yeni nesildir.her dizel gibi yüksek dewir kullanılmaz özellikle hacimce küçükse.


    Size aynen katılıyorum.Aslında benimde
    söylemek istediğim şeyler bunlardı
  • tatanin dizel motoru mercedesin diye biliyorum...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    tatanin dizel motoru mercedesin diye biliyorum...



    mercedes araclarinda kulandimi peki bu motoru
  • mercedes in ne işi var kücük hacimli motorlarla direk 2.0 ve üstü calisiyo adamlar
  • şaka değil tata
  • Tata fiyatına göre iyi bir araçtır, Motoru bazı arkadaşların dediği gibi kalitesiz değildir,
    rodaja gerek yoktur, yedek parçası hiçte söylenildiği gibi ateş pahası değildir.
    Sorunsuz araçlardır, parasal olarak oldukça uygundur.
  • tata ilk önceleri mersede-benz ile ortak kurulmuş bir firma ve şimdide sanırım temasları war.ve motorunu mersedes tarafından geliştirildiği doğru ve sorunsuzdur.

    aracın o fiyata motordan ödün wermeyip işçilik ve malzeme kalitesi gibi şeylerden ödün wermesi gayet mantıklı.mantıklı aliş/fiyat=+1000
  • TATA FENA sayılmaz ergonomisi kötüdür plastik kaliteside öledir .ama yakıt ekonomisi konfordan feragat ettiğinizde ladadan bir misli iyi ve güvenilir bir araçtır
  • 6 ay tata indigo SW'la üniye gittim geldim geçen sene arkadaşın arabasıyla araç 2007 modeldi.Tek bişi diyim 97 Corolla onun yanında Mercedes bile değildir,Ferrari'dir.
  • Selamlar,
    Tata indica yı 20 bin ytl'ye bırakıyorlar sıfırını. Açıkçası ikinci el Opel corsa dizel (2004 model gibi,100 bin km dekilerin fiyatı bu civarda) almayı düşünüyordum. Yıllık 20 bin km yapacağım, sakin sakin işe gidip geleceğim. Kullanan arkadaşlardan isteğim, bikaç senede bu arabada motor veya yürüyen aksam gibi sorunlar çıkartır mı ? bir de sıfır halinde arabanın içi idare eder duruyor (torpido gözündeki kapaklar falan biraz ucuz işi gib duruyor ama kötü de değil). İki üç sene gibi bi zamanda darmadağın olur mu yoksa efendi efndi kullanınca temiz mi kalıyor ?
    bir de yol tutuşu nasıldır ? ve malum türkiye nin yolları çok dandik, bu yollarda çukura girince tangur tungur mu eder bu araba yoksa daha yumuşak mıdır amortisörleri ?
    kullanan arkadaşlar yazarsa daha faydalı oluruz birbirimize. lütfen kimse opeli de tatayı da kullanmadım ama bence opel falan demesin :)
    teşekkürler şimdiden....




  • quote:

    Orjinalden alıntı: MaliZengin

    Selamlar,
    Tata indica yı 20 bin ytl'ye bırakıyorlar sıfırını. Açıkçası ikinci el Opel corsa dizel (2004 model gibi,100 bin km dekilerin fiyatı bu civarda) almayı düşünüyordum. Yıllık 20 bin km yapacağım, sakin sakin işe gidip geleceğim. Kullanan arkadaşlardan isteğim, bikaç senede bu arabada motor veya yürüyen aksam gibi sorunlar çıkartır mı ? bir de sıfır halinde arabanın içi idare eder duruyor (torpido gözündeki kapaklar falan biraz ucuz işi gib duruyor ama kötü de değil). İki üç sene gibi bi zamanda darmadağın olur mu yoksa efendi efndi kullanınca temiz mi kalıyor ?
    bir de yol tutuşu nasıldır ? ve malum türkiye nin yolları çok dandik, bu yollarda çukura girince tangur tungur mu eder bu araba yoksa daha yumuşak mıdır amortisörleri ?
    kullanan arkadaşlar yazarsa daha faydalı oluruz birbirimize. lütfen kimse opeli de tatayı da kullanmadım ama bence opel falan demesin :)
    teşekkürler şimdiden....


    Biz 3 yıla yakın bir süredir kullanıyoruz.Bir problem
    yaşamadık:Ayrıca her yerde servis var ve yedek parça
    problemi yok.Aracı içi senin dediğin gibi çok kaliteli olmamasına
    karşın sınıfına göre geniş sayılabilir.Biz arabayı bozuk zemindede
    kullandık iyi zemindede.Yalnız ses yalıtımı çok iyi değil fakat 90-100km
    hızla kullanımda problem oluşturmuyor.Kliması çok iyi aracın içi hemen soğuyor.
    Servis bakım maliyeti yaklaşık 100 ytl civarında.Turbo 2. ve 3. viteste
    devreye giriyor.Yokuşlarda eğer gerekli ivmeyi yakalarsan bir çok
    benzinli aracı rahatlıkla solluyorsun.Amortisör ve süspansiyonlarından
    memnun kalacağını düşünüyorum.Dediğin gibi araçtan çok konfor bekleme.
    Şimdilik aklıma gelenler bunlar başka sormak istediğin olursa yardıma
    hazırım.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Tataataaatataaa

    3 yıldır kullanıyosunuz, daha ne kadar hurda olmasını bekliyorsunuz?

    olum insanların arabasıyla dalga geçmeyin ya
  • http://arabam.e-kolay.net/testDetay.aspx?id=323

    Bu link'ten faydalanabilirsiniz
  • Size n
    quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos


    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Tataataaatataaa

    3 yıldır kullanıyosunuz, daha ne kadar hurda olmasını bekliyorsunuz?

    olum insanların arabasıyla dalga geçmeyin ya




    Ne demek istediniz anlamadım.Dalgamı geçiyorsunuz
    yoksa kibarlık mı yapıyorsunuz? Daha açık konuşun




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.