|
Tasarım ödüllü BYD Seal, 2024'ün ilk çeyreğinde Türkiye'ye gelecek
1 Mobil
-
-
çok güzel olmuş.
videonun 50.saniyesi çok iyi. "doğuştan elektrikli bir otomobil, sonradan içten yanmalı bir modelden devşirme değil." acaba burada lafı kime dokunduruyor?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut_emmi -- 6 Ekim 2023; 20:13:7 >_____________________________ Kaybedeceğini bile bile neden mücadele ediyorsun dedi. Öleceğini bile bile yaşadığını unutmuştu o an... Bozmadım. -
Çok güzel araç . Fiyatı 1.5 milyon olursa iyi bir seçenek olur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Tasarımına gerçekten bayıldım . Harika gözüküyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Ohoo 50 bin euro diyorsaniz Model y ile ayni fiyata gelir en iyi ihtimalle. %54 cin vergisini subvanse etmezlerse 3 milyonları rahat bulur.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ön far posche taycan
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Gelsinler hemen bir turkiyeye fabrika acsinlar.. Hem avrupaya satislari daha uyguna gelir, hem bizim ulkeye %50 cin vergisi olmadan domine ederler… Hem de biz alinan yatirim/gereken is gucu ile de nemalaniriz
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ Love is 4 letters with 4 rings -
O içeride dikine yerleştirilmiş 32 inch tv nedir öyle! Dışını ben de beğendim ama içi olmamış…
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Kriptoda boğa sezonu gelecek yakında diyorlar. Evi satıp basalım bakalım sonrasında 2 ev 1 araba alırız belki 😁
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi labtek38 -- 7 Ekim 2023; 11:54:21 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yan görselde kapı altı giden aşağı kırılan çizgi formu bozmuş
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Bu araç Türkiye'ye özel bir çalışma yapılmadığı sürece 2.5m civarlarında dolaşır daha azı bana göre biraz zor, KIA EV6 'yı Hyundai IONI5-6 ve adını aklıma gelmeyen segmentindeki diğer araçları satışta ezer geçer.
Tabi burada unutulmaması gereken şey kim 2.5-3m parayı basıp c-SUV vb araç yerine gidip klasik tipte bir sedan alır???
maho tabirle Sedanların SUV'umsu Cross'umsu bir formatını bulunur SEDAN NEXT olarak getirilirse ancak tutulma şansı var hepsi o kadar.
@ Bu aracın 1.5 olma şansı yok avrupa'da 44binEU yahu :)
Aracın tasarımı birçok model'den esinlenerek yapılmış güzel de olmuş :)))
-
O ekran dönebiliyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
dönebiliyor olması güzel olabilir ama yine de tasarım olarak facia bence...
ilk yorumumu resimdeki görsele göre yapmıştım. şimdi videoyu izleyince yatay-dikey dönebiliyormuş. yatay pozisyonda bir tık daha iyi ama ben "dönebiliyor" denince sürücüye doğru dönebiliyor anlamıştım açıkçası...aracın dışı muhteşem ama...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YouGotThatRight -- 7 Ekim 2023; 19:25:59 >_____________________________ -
Yakında ön panele 65 inç tv koyup satmaya çalışacaklar
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ Sabertooth x99. Xeon 2683 v3. 2x8 Corsair DDR4 3200Mhz. Corsair RM850. Obsidian 750D. -
dış tasarım şahqne fakat o ekran abartı geldi.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
_____________________________
-
arabanın gücü 530 beygir. son hızı Han'da olduğu gibi 180 le sınırlamasalar bari. Çok rahat 250'yi görür bu Seal.
_____________________________ Kaybedeceğini bile bile neden mücadele ediyorsun dedi. Öleceğini bile bile yaşadığını unutmuştu o an... Bozmadım. -
beni suv araçtan vaz geçirdi kırkımda (orta yaş krizi mi ne) , merakla bekliyorum, tabi benzer alternatifler ortaya çıkarsa o arada fikrim değişir.
-
BYD dünya otomobil piyasasında Tesla'yı geride bırakmıştı. BYD ülkemizde de Tesla'yı geride bırakabilir. Geely'nin de yeniden ülkemize gelmesi süpriz olmaz Chery, Tesla ve BYD'den sonra ben Geely'e de bekliyorum
-
En Beğenilen Yanıtlar
|
çok güzel olmuş. videonun 50.saniyesi çok iyi. "doğuştan elektrikli bir otomobil, sonradan içten yanmalı bir modelden devşirme değil." acaba burada lafı kime dokunduruyor? |
|
Çok güzel araç . Fiyatı 1.5 milyon olursa iyi bir seçenek olur
|
|
Tasarımına gerçekten bayıldım . Harika gözüküyor
|
Benzer içerikler
- byd forum
- byd seal kullanıcı yorumları
- byd seal u dm-i kullanıcı yorumları
- byd alınır mı
- byd mi chery mi
- byd atto 3
- byd atto 2
- byd denza z9 gt
- byd 1000 km menzil
- byd atto 3 menzil
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler





kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt









