Şimdi Ara

Tartisma Konusu : CC (Crowd Control) Effect (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
102
Cevap
5
Favori
2.487
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • artık champ.ler daha tanky kasıldığı için cc biraz daha arkaplanda. ama yinede her takımda en azından bir iki hard cc olmalı bence. Ama eğer late gamede güçlenen bir takımınız varsa (vayne kog vb.) cc sayısının artması oyunu kazandıracaktır.
  • Aklı olan her adam takımda dengeyi kurar. Geçen ranked serisinde böyle bir takım kurduk ve kolayca oyun sonunda aldık. (40'lı dakikalarda bitti. 2 tf falan kaybettiğimiz için biraz uzadı)
    amumu jungle (aynı anda kata-ben-amumu arka arkaya ulti atıyorduk. ultiler op)
    solo top sejuani (oynadım)
    Mid katarina
    adc caitlyn
    support fiddle (zhonya OP)

    TR'de oynadığım en zevkli oyunlardan biriydi.


    bu arada geçmişten nerden bakıyoruz oynadığımız oyunun statlarına. 2-3 gün önceki maç bu. Resim koyarım buraya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ramstayn -- 16 Temmuz 2013; 4:01:27 >
  • CC den yanayım bende. ulti combo doğru şekilde yapılırsa tf ler 5 saniyeyi geçmiyor.birde bot lane cc olunca daha bir güzel oluyor Leona - Varus ikilisini severim mesela



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lossout -- 16 Temmuz 2013; 17:24:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pearl Jam

    Sen hiç Nautilius gördünmü Gurcell ?

    nautilus görmüş olabilir
  • Takım için 1 tane hard cc yeterli olur bence mesela fidd tf girerken ulti ile girer kimi zaman rakip dağılırken kimi zaman fidd saldırıyor bu durumdayken atılan e rakibi silence ile 1 saniye adc hariç etkisiz bırakıyor adc ye atılan q ise adc yi ancak tf sonunda saldırı yapacak duruma getiriyor ölmezse tabi yani hard cc li tek hero yeterli ancak hem junglede hem topta hemde midde sadece 1 er tane cc olsa bunların hasar ağırlıklı item çıkması daha yararlı olur.
  • CC>BURST>POKE
  • Dengeli cc + alan ultisi + bireysel ulti oyun kazandirir bence .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CC olmazsa olmaz. Amumu leona gibi yada jarvan orianna gibi bi takımı kassadin zed talon kha gibi assassinlerle tamamlamak yeterlidlr. Focusu almanız gereken kişiye ulaşmanızı sağlar. Hasarı olup cc si olan karakterler kullanılıyor zaten genelde. Syndra orianna wukong tarzı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bireysel cc nin her zaman önemi yok
    nami dışında kalanı full hasar kasabiliyorsa tek ultide teamfight mutlak galibiyet olabilir,
    ama lane bazında düşününce malph cc si dışında yada amumu dışında cc olmasına gerek yok diyemeyiz çünkü bot lane de cc en azından 1 tane olmalı supp yada adc de.

    Bu sebeple tamamen takım kompozisyonuna göre değişebilir , bireysel cc olmasımı avantaj, yoksa herkeste olmasına gerek yok mu durumu hem kendi takımına hemde karşı takıma göre büyük bir belirleyici
  • ccsi olmayan takım yenilmeye mahkumdur.
  • Takım kompozisyonun da cc daha işlevseldir, ancak lanelerde 1 v 1, 2 v 2 kapışmalarında yüksek hasar ve heronun mobility durumuna bakar. Ben bu şekilde düşünüyorum.

    Velakin tf lerde doğru kişiye (öz. bahsi geçen yüksek hasar potansiyeli olan kimseye) ağır ve doğru zamanda cc uygulanırsa muhtemelen kazanan onlar olur. Yani tf'ler de yüksek CC'ye sahip olan takım hata yaparsa kaybeder, yapmazsa yüzde 85 kazanıyorlar.
  • Şu anda CC den çok damageye yönelindiğindiğini söyleyebilirim.(Tanklarda)Bakınız olaf ,mundo, shyvana.(Olaf ve mundo da cc var fakat hard cc bulunmuyor.)
  • 1- şimdi leona tek basına girmiycek herhalde o adcye leona girdiğinde arkadasında o adcye dalıcak bir adam oldugunuda farz edersek qsundan gelen 1.25 sn stun ultisi ile 1.5 sn stun etti 275 sn stun bu o adcnin ölmesi için oldukça yeterli bir süre zaten bu stun süresindeyken damage yemiyceği için sıkıntı yok
    - yada master yi yi ele alalım cidden çok yüksek bir burs damage e sahip ama karşısında bir morgana oldugunu düşünürsek 3 snlik snare e yakalandıgında menzilli adc master yiden hiç damage yemeden kısa sürede onu kesebilir

    2- evet ccnin en kötü tarafı dodge landıgında oldukça etkisiz kalabilmesi ama o şampiyonun illaki baska skilleride vardır hayatta kalmak için. örnegin morganayı ele alalım karsısında fizz var sen q yu attın ama üstünden zıplayıp dodge ladı ama sende kendine bu arada e skilini basıp onun belli oranda hasarını dodglelayabilirsin

    3- sorunu dogru anladıysam herhalde cevabım alistar, j4, vi ve wukong olurdu rakipler ne kadar uzakdan sizi cc ile savasa girmenizi engellemeye calıssalarda bu şampiyonlar ile kolaylıkla savasa dahil olup ccler ile ra



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheAlucard -- 24 Aralık 2013; 0:06:27 >




  • Dengeli CC, Ortalama bir Burst ve birazda Poke kabiliyeti olan takım ortalama bir performansla rahatça sur çektirir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi █Loading... -- 24 Aralık 2013; 13:42:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2Lga

    Şu anda CC den çok damageye yönelindiğindiğini söyleyebilirim.(Tanklarda)Bakınız olaf ,mundo, shyvana.(Olaf ve mundo da cc var fakat hard cc bulunmuyor.)

    Mundo Q kusura bakmada hard CCnin dibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: █Loading...

    quote:

    Orijinalden alıntı: 2Lga

    Şu anda CC den çok damageye yönelindiğindiğini söyleyebilirim.(Tanklarda)Bakınız olaf ,mundo, shyvana.(Olaf ve mundo da cc var fakat hard cc bulunmuyor.)

    Mundo Q kusura bakmada hard CCnin dibi

    Katılıyorum ,q son seviye olduktan sonra yapıştığını bırakmıyor mundo , tam dibinden yürüdüğünde de dodge atması imkansız gibi oluyor.Hedefin mevcut canının % kadarını hasar vermesi de cabası.
  • jinx cait vayne gibi adclerde cc var ayrıca bütün karakterlerde 1 tane cc olmalı diye düşünüyorum
  • Kesinlkle cc doğru kullanıp ile apc yada adcyi dmg verenemden kestiğiniz an zaten Tf %90 sizin oluyor
  • yüksek hasar tf kazandırır izlediğim her maç ve streamde de bu geçerli. o kadar amumu malp ult kullanıyor ama cc bittikten sonra hasar yok ortada. ama bir de diğer takım var yüksek hasar verebilen tf lerde saniyeler içinde karşı takımın adc apc ve supportunu indiriyorlar aşağı. geri kalan solotop bir kaç saniye sonra iniyor geriye kalan tanky jungler ya kaçıyor ya da tek başına kalıyor. tfleri cc değil yüksek hasar kazandırır. tfleri cc nin kazandığını savunanlar ne düşünüyorlar acaba. yüksek hasar veren takım bu kadar burstünü boşluğa mı atıyorlar ? hayır.
  • Bence adc disinda herkeze en az bi slow olmali.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.