Şimdi Ara

Tartisma Konusu : CC (Crowd Control) Effect (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
102
Cevap
5
Favori
2.487
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hatali bir konu olmus diyebilirim. Tum sampiyonlarin damageleri es degerdir onlari yuksek yapab cc leridir. Mesela stun : diyelim ki afj oldunuz ve adam size karsilik almadan vuruyor ayni mantik. Bu oyunda yuksek damage yemenizi saglayan sey sizin karsilik veremiyor olmanizdir.

    Sonuc olarak hatali oldugunu dusunuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • takım var takım var
    nidalee jayce ezreal gibi poke takımında az cc yeterlidir
    ama amumu malp orianna gibi tam tf şampiyonlarından oluşan takımda bol cc bulunması gerekir kanaatindeyim
    1000 damage vuran adc ile 1 cc ye sahip herhangi bir bruiser karşılaşsa brusier öper düşüncesindeyim aralarında çok fazla item farkı olmadığı sürece.
  • Genelde CC leri iyi olan ve damage az olan herolar var açmak gerekirse bu takım oyunu değil mi ? takım gibi davranmak lazım

    yani burda söylemek istediğim şu;- takım oluyorsanız her mevkinin özelliği birbirinin zaaflarını kapatabilmeli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GurcellOnline

    CC sevenler daha agirlikli fakat su sorularima cevap alirsam daha net birseyler ortaya koyabiliriz sanirim.

    - Saniye de 1000 Damage vurabilen bir ADC ye yaklasan Amumu,Malphite veya Leona Stun + Snare ile kac saniye dayanabilir ki karsisinda?
    - TF da CC lerden kacabilen veya dodge layan rakip karsisinda bir sonraki CC nizin dolmasini bekleyene kadar gecen surede hayatta kalmaniz mumkun mu?
    - CC lerin hepsi kisa mesafeden uygulaniyor nerdeyse APC ler haric hepsinde meele modda olmaniz gerek. Rakipde Ranged ADC ve alan etkili APC varken bunu kim yapabilir?

    naut dan kaçabilen bi adc üretdiklerini sanmıyorum ton of cc yaşatmıyor hiç bişeyi
  • 1tane sağlam cc sahip şampiyon yeterlidir oda support
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NDS

    CC = Yüksek CD = Daha az damage (istisnalar var) = Sıkıntı

    Takımın dengeli olması lazım aga; öyle naut jungle, cho mid, malphite top, leona support tarzı bir takım başarı elde edemez. Ordan 1 -belki 2- tane champ'ın daha çok damage üzerine olması lazım kha, zed gibi.

    Ayrıca oyunda CC silen bir sürü skill ve item var Olaf ne kadar nerflenmiş olsada böyle bir team compa karşı kesin alınır -tabii banlamak lazım ama şuan 1 ban hakkını olafa kullanmak ne kadar doğru? tartışılır-

    aynen kimi maçlarda tanklar güçlü diye 3 tank alıyorlar middeki kha da tank kasıyo sonra yeniliyorlar
  • CC diyonuzda o tür champlar cc etkili skilini kullandıktan sonra zayıf düşüyor bence iyi bir tank üstüne adamları focuslatırsa alırsa yüksek dmgli takım kazanır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GurcellOnline

    CC sevenler daha agirlikli fakat su sorularima cevap alirsam daha net birseyler ortaya koyabiliriz sanirim.

    - Saniye de 1000 Damage vurabilen bir ADC ye yaklasan Amumu,Malphite veya Leona Stun + Snare ile kac saniye dayanabilir ki karsisinda?
    - TF da CC lerden kacabilen veya dodge layan rakip karsisinda bir sonraki CC nizin dolmasini bekleyene kadar gecen surede hayatta kalmaniz mumkun mu?
    - CC lerin hepsi kisa mesafeden uygulaniyor nerdeyse APC ler haric hepsinde meele modda olmaniz gerek. Rakipde Ranged ADC ve alan etkili APC varken bunu kim yapabilir?

    -Saniyede 1k vuruyorsa zaten oyunu alirlar hayvani kasmis demektir takiminiz armut toplamistir.
    -CC beklemeye gerek yok.Mesela hem gap closer hem cc sahibi olsa yeter ayrica sadece bir cc sahibi olamaz .Thresh,Zac,Malphite gibi.
    -Hepsi melee degil rakip iyi pozisyon aliyorsa gapcloser kullanip ulasirsin Zac E stun,R ile de tfyi cok guzel dagitirsin.Nautilus.Ultisinden kacmasi cok zor + slow.Malp ulti eger iyi gizlenip atarsa eritirler aninda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • CC karşıya göre alınmalı fazla CC zararlı olabilir,örnegin; full assassin takıma karşı,katarinaya,nunuya,vayne gibi hedef championlara karşı gereklidir.
    Özetle CC candır,Thresh+Naut sadece 2 si bile karşı takımı kanser edebilir.
  • Airborne ile Knockup'in farki nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiddle bir fear atıyor 3 saniye armut gibi geziyorsun zaten, gg.
  • Sen hiç Nautilius gördünmü Gurcell ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GurcellOnline

    CC sevenler daha agirlikli fakat su sorularima cevap alirsam daha net birseyler ortaya koyabiliriz sanirim.

    - Saniye de 1000 Damage vurabilen bir ADC ye yaklasan Amumu,Malphite veya Leona Stun + Snare ile kac saniye dayanabilir ki karsisinda?
    - TF da CC lerden kacabilen veya dodge layan rakip karsisinda bir sonraki CC nizin dolmasini bekleyene kadar gecen surede hayatta kalmaniz mumkun mu?
    - CC lerin hepsi kisa mesafeden uygulaniyor nerdeyse APC ler haric hepsinde meele modda olmaniz gerek. Rakipde Ranged ADC ve alan etkili APC varken bunu kim yapabilir?

    3. soru için cevap veriyorum; Rakibin eğer dediğin özellikte ise gap closer ve cc bulunduran herolar alman gerekir.Zaten viable olmayan bütün herolar bunlardan yoksun veya kullanışsız cc-gap closera sahipler.




  • Bence cc herşeydir, ne kadar yüksek damage atarsanız atın, yeterli cc'niz olmazsa rakip çok rahat kaçar(bkz. flash gap closer vs.)
  • CC early gamede late gamede aoe damage.
  • Ne kadar yüksek hasar olursa olsun sonuçta sağlam cc olan takımlarda stundan açılamıyosunki damage vurasın örneğin kennen-naut kombosunu yersen zaten bi 6 saniye açılamazsın ki bunu 3-4 kişinin yediğini varsayarsan sağlam bir damage de var birde adc leri var takımda yani cc>damage oluyor.
  • Karşı takımın hatalarını değerlendirmek için birebirdir cc, tek yakalarsanız birisini affetmezsiniz.Bazı ccler vardır ki içeri gidip çay içer gelirsiniz, oyundan soğutur.Bkz:Fiddle Fear.
  • Bugün CC Team geldi karşıma (Amumu,Malphite,Orianna,Ezreal,Leona). Takımım çok kötü performans gösterdi, dolayısı ile kaybettik. Ben o sıra shen kullanıyordum, dolayısı ile bu komboya karşı yapabilceğim pek birşey yoktu. CC her zaman çok önemli. CC=Damage benim için.
  • CC'nin tf sırasında daha etkili olduğu kanaatindeyim. Özellikle support ve tank gibi çok damage koyamayan karakterlerin bol CC'li olması büyük avantaj sağlıyor. Amumu ulti yüzünden kaç tf'ın çevrildiğine hepimiz şahit olmuşuzdur. Ama yüksek damage özellikle S3'de daha önlerde. Adamı CC'lemenin de bir sınırı var. Aslında şu anda buna en güzel örnek Veigar. CC'si çok etkili ama damage'sız bir şey yapamaz. O yüzden CC damage'ın tuzu biberidir diyorum.
  • ccWINcc .
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.