Şimdi Ara

Taner Bey! ve diğer 1.4TSi Passat kullanıcıları lütfen: (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
157
Cevap
0
Favori
10.881
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Bu 1.4 tsi passatlarin cogunda ilerde problemler olucak buna adim gibi eminim degil 122 beygir 222 beygir olsa gene bosss


    şuan bir özel servisim olsa hemen vw servisine çevirir kendim ve elemanlarıma tsi üzerine eğitim aldırırdım. çünkü yakın gelecekte bu tsi dan çok güzel paralar yencek. gerek turbo tamiri olsun, gerek sıfır turbo olsun en ucuzu turbo tamir kiti 500-600tl sadece. sökme takma cart curt 1000 lira temizi var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pirasa


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Bu 1.4 tsi passatlarin cogunda ilerde problemler olucak buna adim gibi eminim degil 122 beygir 222 beygir olsa gene bosss


    şuan bir özel servisim olsa hemen vw servisine çevirir kendim ve elemanlarıma tsi üzerine eğitim aldırırdım. çünkü yakın gelecekte bu tsi dan çok güzel paralar yencek. gerek turbo tamiri olsun, gerek sıfır turbo olsun en ucuzu turbo tamir kiti 500-600tl sadece. sökme takma cart curt 1000 lira temizi var.


    Kesinlikle katılıyorum bu görüşünüze. Turboşarjlı aracı kullanmayı bilmeyen o kadar çok kişi var ki sahibi olduğu halde ileride bu dediklerinizin olması çok muhtemel...




  • İyide bin lira dediğiniz 3-5 depo benzin parası zaten. Yeni turbo bu fiyata onarılıyor ise ortada bir sorun değil olsa olsa bu tip bir aracı tercih etmek için sebep olur. Bir yanlışlık yoksa hesapta tabi
  • Benim arkadaşta 1.4 tsi passat var bende çok kullandım uzun yolda yaptım fakat öyle ahım şahım performansı yok ara hızlanmalar pek iyi değil kalkışlarda biraz ağır kalıyor zaten 1.4 motordan fazla bişey beklememek lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Performance. -- 31 Temmuz 2011; 1:32:37 >
  • Karar verilmiştir, Passat artık 1.6 180hp bir motorla gelecek :D. Gülü seven dikenine katlanır.
  • Son yorumlara baktığımda birçok kişi yavaş yavaş açılmış ve performans konusundaki sıkıntıları dile getirmiş..

    DSG'de VW'nin kanayan yarası belli ki..

    Taner Bey'den bir cevap gelmedi hala, sanırım girmedi daha foruma?
  • performans göreceli bir kavram olduğu için tartışmak boşuna

    ancak 1.2 tsi 105 yeti'yi çekiyorsa,1.4 122 passatı rahatlıkla uzatır

    Dsg sayesinde vw otomobil satışlarını katladığının herkes farkında,birçok kişi dsg yüzünden vw yi tercih ediyor

    Artık firmalar az yakan çok kaçan motorlar üretiyor.Vw gidipte passata çok yakan az kaçan bir motor takacak değil

    90 model lancerımız duruyor hala 400 bini geçti,o gün o teknolojiyle üretilip 21 yıldır çalışıyorsa bu tsi da elbet uzun yıllar çalışır.

    Bu kadar irdeleyip üstüne düşersen herkesin herşeyin kusurları çıkar ortaya.

    Bizim aracında gidişinde duruşunda konforunda hiçbir sorunu yok ama bir incelersek, ön camda çatlak var,arka silecek su atmıyor tıkanmış,ön kaputta boya lekeleri var,jantlardaki kromlar atmış,sol arka sürgülü kapıdaki bir parça düştüğünden bazen rüzgar alıyor ufacık bir delikten,yol bilgisayarının ekranı solmuş ha birde amartisörü patlamıştı ancak onu değiştirdik.biraz daha incelersek illaki birşeyler daha çıkar anlatmak istediğim bu




  • Pm atın taner abiye.

    1.4 tsi güzel motor. kullanmasını bildimmi epey götürür. benim aracım standart bir kullanıcının beklentilerini karşılıyor ise tsi zaten karşılyordur. 160 170 180 yaptım yarım saat önce köprü girişinde. gayette güzel gidiyor. passat hayli hayli gider. turbo motorun devrine turboyu yağlamasına vs. dikkat edilirse ömürlük olur.
  • toros 300 yapar evet evet :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: !sTaNbLuE

    Selamın aleyküm 1.4 tsı çekmiyor dediler geldik


  • quote:

    Orijinalden alıntı: echomaniac

    toros 300 yapar evet evet :)


    Arabada 5 evde 15 diyeism geldi.

    Toros ile 180 yaptınız ve hala yaşıyorsanız şanslısınız demektir. Lada ile (93 model) 120 yaptığımda korkmuştum uçuyorum diye. öyle garip bi boşluk olmuştu içimde
  • springle 100 yaptım geçende direksiyon kopcak gibi oluyo adamlar nası yapıyo anlamadım arkadaş :))
  • Beygir sahibine göre kişner
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eac

    215 yaptim deme iste arkadas. tum inandiriciligini kaybetmis tum yazdiklarin. bosa yazmisin.




    Ben 102 bg golf ile 190 yaptım desem (ki marifet olduğunu düşünmüyorum) nasıl tepki vereceğini merak ettim.
    Passat her ne kadar gerekmese de o hıza çıkamayacak potansiyele sahip değilse sıkıntı vardır. Ki arkadaş düz yol filan dememiş.
  • Millet sirf dsg icin 1.4 tsi aliyor vw 1.6 tdi dsg yapsa bir allahin kulu o 1.4 tsi yuzune bakmaz hepside dogusun elinde patlardi
  • Taner bey nerde acceba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: N_E_1_4_U


    quote:

    Orijinalden alıntı: eac

    215 yaptim deme iste arkadas. tum inandiriciligini kaybetmis tum yazdiklarin. bosa yazmisin.




    Ben 102 bg golf ile 190 yaptım desem (ki marifet olduğunu düşünmüyorum) nasıl tepki vereceğini merak ettim.
    Passat her ne kadar gerekmese de o hıza çıkamayacak potansiyele sahip değilse sıkıntı vardır. Ki arkadaş düz yol filan dememiş.


    200 yapıyor ama 170'ten sonra bayağı yavaş geliyor o hıza.

    Hafif eğimli olursa 200'ü daha rahat görüyorsunuz tabi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Raytheon -- 31 Temmuz 2011; 1:31:26 >
  • Hem 1.4 passat alıcam hemde gitmiyor diyeceğim .Pes yani !!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karacakurt_Gökhan

    Bir Hafta öncesine kadar 1.4 TSI 122 kullanıyordum şuan ise 1.6 TDI 105 hp kullanıyorum. TSI motor için şunları söylemeliyim ;

    TSI 122 hayatınızda görmüş olduğunuz en az yakıt ile en yüksek performansı üreten bit motordur. TSI aracımı 43 bin km de sattım ve hiç bu km ye kadar ne çekmeme nede başka bir motor problemi ile kaşılaşmadım. TSI şehir dışında neredeyse dizellerle aynı diyebilirim. Ancak şehir içinde Dizel daha ön planda ekonomi yapıyor. Senenin 11 ayı şehir içinde araç kullandığım için Bu mükkemmelliyeti dizele çevirdim. Ve çok memnunum.

    TSI 122 JEtta ile en son yaptğım hız 200 km oldu. Daha basarmıydı bilmiyorum ancak basacak yol olmadığı için daha fazla basamadım. Her motorun belli kullanım özellikler ve prensiplri vardır. Ben motoru çok üzmem mesela. Bu araç neticede 1.4 cc , yarış motoru değil. Ekonomi motoru! Buna rağmen ne yokuşta ne rampada nede uzun yolda perofrmansından şikayet edemeyeceğiniz kadar sizi memnun eder. Performans düşüklüğü yaşanan ilk TSI duyuyorum. Bunu ise tamamen kullanım tarzına bağlı olarak motora verilen aşırı bindirme, aşırı yüklenmeye bağlı olarak görüyorum. Buna bağlı olarak motorda oluşan performans kaybının servis bakımı ile çözüleceği kanaatindeyim.

    Gökhan40?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Günaydın değerli arkadaşım,

    Dün NARLIKUYU'da ve SUSANOĞLU'nda olduğumdan eve geç geldim, foruma pek bakamadım, sadece bir arkadaşımız RENAULT konusunda biraz kırıcı konuştu, ona cevap verdim, bugün ise YUMURTALIK'a gidiyoruz ailecek, yarım saat zamanım var, mesajlara ve PM'lere cevap vermek istiyorum.

    Sorunuzu 1.4 TSI motorun PASSAT'ı kaldırıp kaldırmadığı ile ilgili.

    BİR PASSAT SAHİBİ OLARAK SİZE ŞUNU AÇIK VE NET OLARAK İFADE EDİYORUM: 1.4 TSI MOTOR PASSAT'I KALDIRIYOR!

    Sadece PASSAT'ı değil, SUPERB'i de kaldırıyor. turbo desteği motorun alt devirlerde yüksek tork üretmesi için özellikle ayarlanmış olduğundan kalkışlarda da gayet seri, kaldı ki bu motor bir GİRİŞ motoru da değil. B6 kasalarda 1.6 MPI 102 HP motor da son ana kadar satıldı. Kendim de kullandım, her iki motor hakkında da burada çok şey yazıldı ve söylendi. Kaldırmıyor, çekmiyor, gitmiyor.

    Arkadaşlarım, TÜRKİYE'DEYİZ, benzin 4,34 TL, ÖTV % 37-60-84, EURO 2,40 ve Dolar 1,69 TL. Bu PARAmetreleri görmezlikten gelemiyoruz otomobil alırken. Gönül isterdi ki Almanya'da 2.0 TDI 140 HP 6-DSG COMFORTLINE modelinin taksi, ev kadını, şirket mümessili otomobili olan PASSAT'ın Türkiye'de de aynı şekilde muâmele görsün ama bu imkansız, nedeni vergiler ve yüksek yakıt maliyeti ve YÜKSEK FİYATLAR.

    3.6 FSI V6 300 HP 6-DSG 4 MOTION PASSAT almasını ben de bilirim, ama devlet de vergisini ve yakıt fiyatlarını bilir. Bu nedenle Türkiye'ye getirilmiyor, getirilse de alan çok az olur.

    Biz terbiye edilmişiz, devlet tarafından, vergiler ve fiyatlarla. Bu nedenle 1.4 TSI ve 1.6 MPI gibi motorları istesek de istemesek de tercih etmek zorundayız. Bence 1.8 TSI 160 HP benzinli ve 2.0 TDI 140 HP dizel en düşük PASSAT motorizasyonu olmalı. Almanlar 1.6 TDI HIGHLINE'in 72.000 TL'ye satıldığını görse, duysa ne diyeceklerini bilmiyorum. "O motoru burada kimse almaz ki" diyorlar, 1.6 MPI ve şimdi 1.4 TSI ve 1.6 TDI "GİRİŞ MOTORU"dur ve Avrupa'da genelde tercih edilmez.

    Koyunun olmadığı yerde keçiye Abdurrahman Çelebi derler.

    Akşam görüşmek üzere.

    Saygılarımla,

    Taner Göde




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.