Şimdi Ara

Tamirci olalım!

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
57
Cevap
2
Favori
2.287
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    90 Mesaj
    Aracımı ustalar hiç sevmiyor.problem çözümüne ulaşamıyorlar(anlamıyorlar) sürekli parça değişimine gitmek istiyolar.(Zengin görünüyorum heralde) aynı ustaya 2 ay arayla gittiğimde.ilk değiştirip denediği parçaları yine değiştirmek istedi.şundandır bundandır diye. beni unutmuş.Kısacası ustalara güven duymuyorum. Obd cihaz almaya karar verdim.mekanikle alakam iyi seviye de
    Delphi ds 150e adlı cihazı buldum aracıma uyum sağlıyor anladığım kadarıyla.
    Bu konu hakkında bilgi paylaşımı yapmak istedim.aracımıza dair tüm bilgileri sunuyo.bu tarz araçlar.Motor aksamındaki ariza silme ariza gösterimi için ustalar 50 liradan açıyo kapıyı.bu tarz teknolojik araçlar bize maddi manevi kazanç sağlar diye düşünüyorum.Bu aletler hakkında proje yapanlardan bilgisi olanlardan yardim bekliyorum.. 106 99 model xr var bu cihaz harici önerebileceğiniz bi cihaz varmıdir.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



    |
    |
  • Estafurullah ne zahmeti :) Ben zaten İzmirde tamirciyim dükkanım bu program orjinal lisanlı değil evet kalibrasyon ya da elektronik el freni itme yok ya da adaptasyon ama arıza lambası yaksın hemen cihazla tehşiş koyup siliniyor silmesede dahi şunu bunu yap diye söylüyor ve yağ bakımların sıfırlıyor artık bir çok araba yağ değişimi için cihaz istiyecek ama cihaz güzel hatta sizde Diagnostik cihazı varsa size programı verebilirm ücretsiz şekilde delphiyi sınırsız lisan ile
  • Çavuş
    90 Mesaj



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Binbaşı
    1600 Mesaj
    Tam olarak nasıl bir yardım istiyorsun? Cihazı denedin mi?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ZORU HEMEN BAŞARIRIZ, İMKANSIZ BİRAZ ZAMAN ALIR.
  • Binbaşı
    1685 Mesaj

    Bende manisalıyım hocam hangi ustaya gidiyorsunuz.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    mdasdemir kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    90 Mesaj

    Cihazı denemedim 300 küsür tl. O yüzden deneyimi olanlardan bilgi istiyorum.bunu araca sabitlemeyi anlık bilgi almayı istiyorum,bilgi bulamadim



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    anaconda41 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    90 Mesaj

    3 usta gezdim 3 üde para etmez öyle söyleyim isim vermeyeyim



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Material-Engineer kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1685 Mesaj

    2001 clio 1.4 8v var hocam bende de. Benzinde tekleme ve çekiş düşüklüğü var usta usta gezdim bulamadık çözüm. Değişen parçaları yazmakla hiç uğraşmıcam forumda bende sıkıldım çünkü sağlam bir usta bulursanız bilgilendirirseniz sevinirim.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    mdasdemir kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3202 Mesaj
    Cihazlar nokta atışı sorunu göstermez. Aracın belirli yerlerindeki sensörlerden gelen veriler marj dışındaysa hata verir. Bu verilerden yola çıkarak arıza aranır. Bunun için de ya tecrübe ya da aracın servis manuelleri gereklidir. 106 XR gibi eski teknoloji bir otomobile OBD bağlayıp bir şey olmasını beklemeyin.
    _____________________________
    "The day science begins to study non-physical phenomena, it will make more progress in one decade than in all the previous centuries of its existence." - Nikola Tesla
  • Çavuş
    90 Mesaj

    Boşver ustayı,Bayram geçsin.ben bulayım iyi bi cihaz.bakarız senin arabaya da.adam makinaya bağlayıp rölenti ayarı yapamıyo.ağrızayı bulduktan sonra çözümü düsünuruz :)



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Material-Engineer kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1685 Mesaj

    Eyvallah hocam :) sizin sorun neydi bende bir araştırma yapayım.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    mdasdemir kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    90 Mesaj

    Hangi eski araçta deneyimlediniz



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    cormen kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    90 Mesaj

    Hic sorun yoktu.beyin agrizasi verdi bi ara.bu ustaya goturdum herseyi kurcaladi beyni rolanti sorunu ve benzinde boştayken sıcak motorda stop etme başladı



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Material-Engineer kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5370 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cormen

    Cihazlar nokta atışı sorunu göstermez. Aracın belirli yerlerindeki sensörlerden gelen veriler marj dışındaysa hata verir. Bu verilerden yola çıkarak arıza aranır. Bunun için de ya tecrübe ya da aracın servis manuelleri gereklidir. 106 XR gibi eski teknoloji bir otomobile OBD bağlayıp bir şey olmasını beklemeyin.
    Katılıyorum arabasına göre değişiyor elektronik işi , dün dmax wheelers dealers programında mercedes slk yaptılar. Esp ışığı yanıyordu adam laptop ile bağladı programı açtı hatayı gösterdi, ayrıntılardan arızalı parçayı yazdı, sonra adam parçanın araçtaki konumunu gösterdi.



    Elektronik sistemi o kadar ayrıntılı değilse araçta olacak şey esp sistemini kontrol edin tarzı bişeyden öteye gitmezdi...



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İnsanın kazandığı paradan değil, paranın kazandığı insandan kork!

    Necip Fazıl Kısakürek
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    10 Not
    Aynen milleti usta yapacak bu tamirciler



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    665 Mesaj
    Maalesef ben de aynı fikirdeyim. Ankara'da düzgün bir usta bulamadım.
    _____________________________
    i didn't promise you the rose garden...
  • Çavuş
    90 Mesaj
    Böyle biseyi dener denemez ayrıntıları aktarıcam.benim umudum var :) en azından yapamıyacağımız bisey varsa dahi sorunun nerden kaynaklandığını bilip nokta atısı yaparsak.zaman ve nakit kazancımız olur



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Çavuş
    90 Mesaj

    Adamların parçacı adamı var danışıklı yiyolar bizi işte.hem parçacı hem usta kazanıyo.biz cahil cahil ellerine bakıyoz.yazık



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    3,14159265358979323846264 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    90 Mesaj

    O programı uzun zamandır takip ediyorum.ingilterede ustalık fiyatları çok pahalı olduğu için insanlar araçlarını kendi tamir ediyomuş.bu programda yardım amaçlı.(bana çok şey öğretti) en basiti obd.bende paylaşmak istedim.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Storm Raider kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5370 Mesaj

    Orda olmak çok isterdim. Aldıkları araç baya hoşuma gitti açılır metal tavan copue tarz bişey slk yı 2010 pound fiyatla aldı 3800 e fln sattı. Orda orta gelirli birinin tek maaşı burda baktım düzgün bakımlı gözükenleri 80-90 aralığında



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    mdasdemir kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    İnsanın kazandığı paradan değil, paranın kazandığı insandan kork!

    Necip Fazıl Kısakürek
  • Çavuş
    90 Mesaj

    Aynen.ilk başlarda çok ucuz arabalar ne güzel diyodum.bizim piyasaya bakıyodum.moralim bozuluyodu bıraktım sonra kıyaslamayı.adamlarda 2. El parça fiyatı sıfırından 3 kat uygun.bizde nerdeyse sıfır fiyatında 2. El parçalar



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Storm Raider kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
Canlı Tv izle
Media Sözlük
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,766
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.