|
|
_____________________________
|

|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
...::: İnsanın kazandığı paradan değil paranın kazandığı insandan korkulur :::... |
|
|
_____________________________
2009 Insignia1,6 EditionElegance SafirSiyah (Satıldı) / 2013 SEAT LEON 1.4 TSI COPA EMOCİON RED |
|
_____________________________
![]() Bayerische Motoren Werke AG
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Gülümsemek için...
[url]http://deerinadam.blogspot.fr [/url] |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Türkçe'de cümleler büyük harfle başlar, nokta ile biter.Bi, diil, ii, gelio, gelcem, ole Türkçe değildir; Bir, değil, iyi, geliyor, geleceğim, öyle denir. Türkçede q, w, x harfleri yoktur dolayısıyla we denmez ve denir. Soru ekleri kelimeden ayrı yazılır: Oldumu denmez oldu mu? denir. Dahi anlamındaki de ayrı yazılır. Bende denmez ben de denir. Yani "de" ekini cümleden attığınızda anlam bozulmuyorsa o zaman ayrı yazmanız gerekir. Ayrıca mesajlarınızdaki vurgular da ifadelerinizle hayat bulur, parmağınızın bir tuşa basılı kalmasıyla değil. Seviyoooommmmm yaaaaaaaaaaa denilmez, gerçekten çok seviyorum denir. Klavyeniz İnglizce ayarlı değilse i, o, s, g, u, c harfleri ı, ö, ş, ğ, ü, ç yerine kullanılmaz. pasha tarzındaki yazımlar Türkçe'yi yozlaştırmaktan başka bir şeye yaramaz.
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Derin Mavi -- 24 Ağustos 2009; 12:54:39 > |
|
_____________________________
YZF R6
|
|
|
_____________________________
Yennefer of Vengerberg
|
|
|
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|
|
|
_____________________________
*HP nin yırtına yırtına RPM'le geleni değil, yuksek hacmin alt devirlerdeki torkuyla sessiz sedasiz geleni makbuldur.
W220 S500L V8 Automat. (Satıldı) |
|
|
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 24 Ağustos 2009; 17:34:00 > |
|
_____________________________
*HP nin yırtına yırtına RPM'le geleni değil, yuksek hacmin alt devirlerdeki torkuyla sessiz sedasiz geleni makbuldur.
W220 S500L V8 Automat. (Satıldı) |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
2017 BMW 3.18i Edition Sport Line // 2013 Mercedes-Benz C180 CGI Fascination PS4 Slim 1TB // ASUS Zenbook UX32VD // Apple Mac Mini i5
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
The king of the ordinary, the king of analogous, the king of the nonsense, the king of the emptiness, the king of lonelyness, insignificance, the king of abundance, the king of destruction.
- bashole - |