Şimdi Ara

Taksitli satışta cayma hakkı | Tüketici Haklı Bölüm:2 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
1.815
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2 defa THH heyetine başvurdum,her ikisinde kazandım. Birincisin de HSBC kredi kartı aidat, önce adliye karşı dava açıyorlar,zararlı çıkarsın diyerek kabul etmedi ben ısrarcı oldum ve kazandım.

    2. olay 2.el aldığım bisiklette hizmet kusuru oldu, hüşteri hizmetleri müdürü inanılmaz lavuk biri idi ve inat için mahkemeye verip,parayı alacağım dedim ve 18 ay kullandığım bisiklet için ücret iadesi çıktı fiyat ise 4.500 tl

    Biz eşşek ise süretli semer vururlar,
    Ben,bana söylediklerine değil,benim neey söylediğim önemli,
    adamlar tabii getir değişelim,getir ücretini ödeyeyim demez ama satın alınan yer de önemli, kurumsal olması iyidir.

  • asemihc A kullanıcısına yanıt
    İstediğin zaman diye bir şey gösteremezler ama ilk 6 ay içinde oluşacak ağrıza yada kusurda aynen satın alındığın gün gibi işlem yapılır..ister iade,ister değişim,isterseniz kusur oranında indirim.gizli ayıpta süre hizmet ömrü kadardır, yani İPHONE gizli kusur yada gizli ayıplı işlem yapanlar mutlak paralarını yada değişimi kazanırdı.

    Ben Samsung j7 prima aldım,10 gün sonra denize gittim ve parasını geri aldım.
  • daytone1 kullanıcısına yanıt
    Burda bahsettikleri ayipli urun degil ki sanki her taksitli urunu kafana gore iade edebilirmissin gibi bahsediyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mağazalarda herşey satana kadar, iade mümkün değil. kasada ödemeyi yaptıktan itibaren, üründe sorun çıkarsa geçmiş olsun, sinir hastası olursun. ürünü taaa eşşeğin bilmemneyindeki servise götürecen, servisteki iki kelimeyi biraraya getiremeyen elemanlar ürünün bozuk olduğuna dair rapor yazacak da, sen de mağazaya geri götürecen de, mağaza müdürü mağazadaysa (ki iade söz konusu oldu mu mağazada olmazlar) değiştirelim diyecek, yine iade almaz, değişim diyecek

    carrefour'da seg marka tablette bu bahsettiğim şeyleri yaşattırdılar bana. mağazalarda herşey ürünü satana kadar, buna dikkat edin, çünkü ya kota, ya da prim sistemi var. ödemeyi yaptıktan sonra orada bayılsan bakmazlar bile
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufo

    Kagit ustunde oyle tabi.



    Peki nasil uygulayacaksiniz? Yüzlerce kişinin girdiği binlerce etiketin olduğu magaza. Asil sorun personelin bilgisizligi de (o ayri) nasil ispatlayacaksiniz?



    Herşey yolunda giderse zaten 6 aya halloluyor değil mi?





    Beyefendi bilmeden saçma sapan yorumlar yapmayın lütfen. Teknoloji çağındayız çekersin etiket fiyatını ve kasa fiyatının fotoğrafını gider şikayette bulunursun bu kadar basit yani. Biz böyle bir sürü ceza kestik. Bir de bir yazınız da karar diye saçma bir kağıt veriyor demişsiniz ama o kağıt yani hakem heyeti kararı ilamlı icraya konulabilir. Otopark kartından yemek kartına hepsine icra Müdürlüğü tedbir koyar. Yani mecburen ödemek zorunda o parayı ha sadece üzerine en ufak mal varlığı yoktur o zaman zaten o parayı hiç kimse alamaz.




  • Nightmare70 kullanıcısına yanıt
    Yorumlarım yaşanmış olaylar. Hepsi başıma geldi. Uğraşırsanız uğraştığınızın 10 katı uğraştırırlar.

    KAsa fiyatını resim çektim, işi gücü bıraktım, hakem heyetine gittim diyelim. Kaç ay sürüyor ve ne kadar ceza veriliyor paylaşır mısınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asemihc

    Burda bahsettikleri ayipli urun degil ki sanki her taksitli urunu kafana gore iade edebilirmissin gibi bahsediyorlar

    Keyfe göre iade kanun da yok,sadece cayma hakkı var, ürün de satışa mani en ufak bir değişiklikte cayma da olmaz.
    Kanun koyucu bence cayma hakkını hatalı ve istem dışı yada cidden hatalı satın almalar da kullanmak için koymuşlar,tüketiciyi koruma koruma kanunu avrupa birliği uyum yasaları ile var oldu...mutlak bir bildikleri vardır ama keyiften ben iade ediyorum diye bir şey tabii yok.
  • ufo U kullanıcısına yanıt
    Ürün başı 274 TL cezası var. Kaldı ki hakem heyetine gitmiyorsunuz bunun için. Ticaret İl Müdürlüğüne gidiyorsunuz piyasa gözetimi kapsamında denetim yapılıyor.
  • cayma hakkı diye bir şey yok ya. o firmaların kendi isteğine göre oluyor. loft tan gömlek almıştım hiç giymedim gözüme hoş gelmedi eve gidince iade etmek istedim adamlar iade almıyoruz firma olarak öyle bir politikamız yok dedi ve adamların bu politikayla hala her avm de dükkanları var. lofttan alısveris yapan herkes iade etmek için tüketici hakem heyetine mi başvurcak yani? saçmalık.
  • Nightmare70 kullanıcısına yanıt
    peki teşekkür ederim
  • gurkanse kullanıcısına yanıt
    bankalar olayı iyice abarttılar artık bi arkadaşım tüketici derneğine şikayet edip kart ücretlerini geriye dönük geri almıştı. daha sonra banka karşı dava açıp verdiği paraları geri almış.
    kredilerdeki ücretlerde de aynısını yapıyorlar bankalar çoğu durumda geri ödemiyor çok ısrar edersen karşı dava açabiliyorlar.
  • mağazadan alınan ürünler için üründe bir kusur yoksa iade hakkı yok diye biliyorum. ürünü kontrol edip alabilirsin.
    ama internet üzerinden alırsan 7 gün içerisinde yıpranmadıkça istediğin gibi iade hakkın var.
  • gurkanse kullanıcısına yanıt
    Kredi karti ücreti yasal ve zaten sözleşmede belirtiliyor neyin iadesini istiyorsunuz ki

    bunlarda yeni çıktı kredi kartı ücreti olan kartı alıyorlar sonra niye ücret aldı ?sen onu istedin. Her bankanın ücretsiz kartı olmak zorunda yoksa o zaman şikayet et ama var onu al

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nightmare70 kullanıcısına yanıt
    50 tlye satacağını 200 tlye satar 274 tlde cezasını öder zaten 10 kişiden 1 kişi şikayet ediyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Proprietor

    Kredi karti ücreti yasal ve zaten sözleşmede belirtiliyor neyin iadesini istiyorsunuz ki

    bunlarda yeni çıktı kredi kartı ücreti olan kartı alıyorlar sonra niye ücret aldı ?sen onu istedin. Her bankanın ücretsiz kartı olmak zorunda yoksa o zaman şikayet et ama var onu al

    her ay 2 3 bin alışveriş yapıyorum ve kartıma aynı meblada ödeme yapıyorum.yıl boyu bütün alışverişlerimden hayvan gibi para kazanıyor.hem benden hem iş yerinden.yıl boyunca 100tl bonus vermiyor bir de üstüne 100tl yıllık üyelik bedeli alıyor.sence adil mi? niye aradığımız zaman bazen iadesini yapıyorlar? niye bazen bonus olarak yatırıyorlar? bana bu sene bonus olarak geri verdiler.sence bizim bi kulağımızın arkasını bırakmayan bankalar sözleşmede varsa neden böyle bir şekilde uğraştırsa da bir şekilde geri veriyor? eskiden banka kartlarındanda alıyolardı ama kestiler.yakında kredi kartlarından da kesilir inşallah.Böyle bir ücreti normal görmemenizi tavsiye ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ngn

    bankalar olayı iyice abarttılar artık bi arkadaşım tüketici derneğine şikayet edip kart ücretlerini geriye dönük geri almıştı. daha sonra banka karşı dava açıp verdiği paraları geri almış.
    kredilerdeki ücretlerde de aynısını yapıyorlar bankalar çoğu durumda geri ödemiyor çok ısrar edersen karşı dava açabiliyorlar.

    bu yetkileri bankalara verende ve yaptırımları yeteri kadar uygulamayanlarda suç! neticede alayı A.Ş. ama devletin bişey yaptığı yok çünkü devlet zenginden yana her zaman olduğu gibi.
  • gurkanse kullanıcısına yanıt
    Banka kartlarinda yoktu hesaplarda vardı adi hesap işletim ücreti idi yargitay kararıydi galiba ondan dolayı kesildi ama kredi kartları için her banka aidatsiz en az 1 kredi kartı olması şartı getirildi ve gayet yasal bir durum eğer yasal değilse gidin bddkya başvurun bakalım ne cevap alacaksınız. Ücreti iadesi yada bonus yatırma aidatla o kadar ilgisi yok müşteri kaybetmemek için yapıyorlar zaten sizden kapatmama sözü alırlar genelde .

    Şöyle anlatiyim finansbankta daha aidat gelmemisken birşey yokken aradım kapatmak istiyorum dedim bana parapuan verdi yada başka bir örnek axess limit düşürmek istediğinizi söyleyince düşünmeyin size chippara verelim diyor ne yani limit düşürmek demi yasal değil ondan mi chip para veriyorlar



    Bankalar kendi isteği üzerine veriyor bunları vermezlerseler hiçbir şey diyemezsiniz

    iş bankası artık vermiyormus diye duydum ama iş bankası dava edip ücretini geri alabilem duymadim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • ufo U kullanıcısına yanıt
    Hocam sözleşmede tablet için belirtilen bir fiyat vardır aboneliği iptal etmeniz durumunda cezaya ekliyecekleri bakın o fiyata onu geri isteyin ama vermeyebilirler çünkü tableti yaptırmıştsiniz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bnde geçen gün vatan bilgisayarı tüketici hakem heytine şikayet ettim.bana sattıkları ayıplı tvyi servis formu ve faturası ile birlikte geri gönderdim.sonra bnden servis raporu istediler.bnde ürün ayıplı servis formunda yazıyor,gerisini servisle aranızda halledein,2ci kez ayıplı ürünü bana yollamayın dedim.ısrarla bana tvyi bana geri yollayıp,kendim halletmem gerektiğini söylediler.

    bnde 14günlük cayma hakkımı kullandım.bu seferde paramı geri vermediler.bunun üzerine bnde yasal 14günlük cayma hakkımı kullandım uygulamıyorlar diye tüketici hakem heyetine gittim.
    şimdi de olmayan ürünün taksidini ödüyorum.bakalım ne olacak?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Proprietor

    Banka kartlarinda yoktu hesaplarda vardı adi hesap işletim ücreti idi yargitay kararıydi galiba ondan dolayı kesildi ama kredi kartları için her banka aidatsiz en az 1 kredi kartı olması şartı getirildi ve gayet yasal bir durum eğer yasal değilse gidin bddkya başvurun bakalım ne cevap alacaksınız. Ücreti iadesi yada bonus yatırma aidatla o kadar ilgisi yok müşteri kaybetmemek için yapıyorlar zaten sizden kapatmama sözü alırlar genelde .

    Şöyle anlatiyim finansbankta daha aidat gelmemisken birşey yokken aradım kapatmak istiyorum dedim bana parapuan verdi yada başka bir örnek axess limit düşürmek istediğinizi söyleyince düşünmeyin size chippara verelim diyor ne yani limit düşürmek demi yasal değil ondan mi chip para veriyorlar



    Bankalar kendi isteği üzerine veriyor bunları vermezlerseler hiçbir şey diyemezsiniz

    iş bankası artık vermiyormus diye duydum ama iş bankası dava edip ücretini geri alabilem duymadim

    her bankanın aidatsız bir kredi kartı olmak zorunda kısmını bilmiyordum.bilgilendirmeniz için teşekkür ederim.olayı şimdi çok daha iyi anladım.borcumu hemen kapatıp en uygun aidatsız kredi kartına başvuru yapacağım.bu garantiden de kurtulucam.maaş hesabı falan hepsini değiştiricem başka bankaya gidicem.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.