Taksiciler alabildiği en ucuz arabayı alır. Müşteriden de alabildiği en çok ücreti talep eder.
Arian Galatian
kullanıcısına yanıt
Aslında taksiciler dizel Renault almıyor, lpgli Renault Dacia alıyorlar genelde. Dci az yakmasına rağmen taksi de tercih edilmiyor daha çok şirket araçlarında tercih ediliyor çünkü Dci motor sanıldığı kadar uzun ömürlü bir motor değil
Taksiciler kadar rezalet araba kullanan insanlar görmedim. Kadınlar bile daha iyi kullanır bu taksici tayfadan.
O yüzden taksiciler hangi arabayı kullanıyorsa tam tersini almak daha mantıklı bence.
quote:
Orijinalden alıntı: orktas
Aslında taksiciler dizel Renault almıyor, lpgli Renault Dacia alıyorlar genelde. Dci az yakmasına rağmen taksi de tercih edilmiyor daha çok şirket araçlarında tercih ediliyor çünkü Dci motor sanıldığı kadar uzun ömürlü bir motor değil
Dizel tercih edilen taksiler var.. Turbo değişimi ve rektefiye yaptırarak uzun kmler kullanabiliyorlar. Bazıları bir süre sonra aracın masrafı ve sorunu yokken aracı değiştiriyor. Bir taksicinin tercih edebileceği en iyi dizel motor DCI dır.
Yok abi E Sinifi Mercedes ten sasmam, ben almayim bunlari.
ortaya yazılmış yorumlara verilmiş bir yanıttı.. siz de her şeye atlamayın isterseniz
quote:
Orijinalden alıntı: antique
ortaya yazılmış yorumlara verilmiş bir yanıttı.. siz de her şeye atlamayın isterseniz
Alıntıları Göster
Ortaya yazılmış saçlamanan bir yoruma verilmiş bir cevaptı benimki. Burası forum heryere atlarım
quote:
Orijinalden alıntı: Antares
Ortaya yazılmış saçlamanan bir yoruma verilmiş bir cevaptı benimki. Burası forum heryere atlarım
Alıntıları Göster
harika laf sokmuşsunuz tebrik ediyorum sizi.. bundan sonraki hayatınızda başarılar dilerim
quote:
Orijinalden alıntı: orktas
Aslında taksiciler dizel Renault almıyor, lpgli Renault Dacia alıyorlar genelde. Dci az yakmasına rağmen taksi de tercih edilmiyor daha çok şirket araçlarında tercih ediliyor çünkü Dci motor sanıldığı kadar uzun ömürlü bir motor değil
evet, lpg uyumlu araçlara yönelmeye başladıklarını bende duydum. benzinli aracı alırken daha ucuza alıyorlar. bakım masrafları daha makul. turbo arızası vs. gibi dertlerle uğraşmıyorlar. mantıklı bir tercih.
taksicilerin hepsini otomobil uzmanı kabul etmek bence büyük hata olur. ben taksici olsam gider atmosferik motorlu araca cng veya lpg taktırım, dizel araba almam. dizelde turbo, enjektör, dpf gibi parçalar hep yük altında ve bozulma riski taşıyorlar. lpg'de doğru kullanılırsa çok uzun süre sıkıntı yaşamadan kullanmak mümkün. çıkan sıkıntılar da çok daha düşük masraflarla çözülebiliyor.
ülkemizde herkes birbirine bakarak kulaktan dolma bilgilerle iş yapıyor. doğrusu kendi araştırmanızı yapmanızdır. herkesin beklentileri farklı ne aradığınızı ve ne aldığınızı bilerek alışveriş yaparsanız memun kalırsınız.
quote:
Orijinalden alıntı: RCRICOS
Doğru bir yaklaşım. Elentra, Linea, Albea, Egea. Al bin mis. 500 binde albea vardı taksi çıkması. uzun yolda 2.8 litre yakıyordu. Ben böyle motor görmedim. alın binin.
2010 accentler nasıldır hocam
Mantıklı. O yoğun kullanıma 500 600bin dayanan araç sana bana hayli hayli dayanır.
Büyük çoğunluğu için ekmek teknesi o araç. Öyle aman aman konfor olsun o olsun bu olsun çok dertleri yok. Yakıtı güzel. Bakımı ucuz, parçası kolay bulunan araçlar tercih ediyorlar.
O mantıktan da Accent Era olsun 301 olsun elantra olsun zamanında albealar olsun binek için mantıklı tercihler. Kısas uygun yürütme maliyeti ise elbette.
quote:
Orijinalden alıntı: Shiro Battousai
2010 accentler nasıldır hocam
Alıntıları Göster
Accent de iyidir. Bir dönem kullanıldı takside.
quote:
Orijinalden alıntı: Riquelme6
Mantıklı. O yoğun kullanıma 500 600bin dayanan araç sana bana hayli hayli dayanır.
Büyük çoğunluğu için ekmek teknesi o araç. Öyle aman aman konfor olsun o olsun bu olsun çok dertleri yok. Yakıtı güzel. Bakımı ucuz, parçası kolay bulunan araçlar tercih ediyorlar.
O mantıktan da Accent Era olsun 301 olsun elantra olsun zamanında albealar olsun binek için mantıklı tercihler. Kısas uygun yürütme maliyeti ise elbette.
taksici esnafında birde şöyle bir mantık vardır. az donanım,az dert, çok donanım,çok arıza riski. o yüzden taksici araçları genelde kalas gibi, çilekeş araçlardan oluşuyor.
ivenrec
kullanıcısına yanıt
Yani genel itibariyle o yüzden dacia renault Fiat Hyundai tercih ediliyor.
Aslında işin özünde haklılar. Çok teknoloji çok dert çok arıza çok sıkıntı.
Daha önce konularda da yazmıştım. Dayım ve yakın çevremde birçok kişi taksici olduğu için onların mantığı da az çok bu yönde. Aynı durakta Çok kişinin octavia, focus, corolla vs araçlar takıp 150 200binde pişman olup çıkardığını duydum. Mesele aracın kötülüğü değil bakım maliyetleri. Bineğe çok güzel gider ama bize gelmiyor diyorlar. Zira otomatik araçlar da öyle. O yüzen bakım maliyeti düşük yakıtı düşük araçlar işlerini görüyor. Zaten 5 7 yaş sınırı oluyor o yüzden yüklü masrafa girmiyorlar
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme