Bildirim
Tablet ekran
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Bir ürün garanti kapsamında aynı arızayı 3 ve üzeri defa veriyorsa yenisiyle yada bir üst modeli ile değiştirmeliler. Yok aksini iddia ederlerse, faturanız ve önceki servis faturaları ile Tüketici hakem Heyetine başvurunuz. -
Başvurduk samsunga ama kabul etmediler bide orayı deniyelim tesekkürler
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X