Şimdi Ara

Taahütlü sözleşmeden cayma ve ceza | Tüketici Haklı (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
193
Cevap
5
Favori
17.056
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
30 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • zeytinpark kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 18:13:55 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0EF48BDE1

    bu mesaj silindi
    Şimdi hemen e-devlet üzerinden baktım, alacak verecek görünmüyor. Zaten aktif abonelik de yok. Pasif olan bölümde hizmet sonlanmış olarak görülüyor ve borç yok. Eğer bir değişiklik olursa burada kesin görülür mü? Yani e-devletten takip etmek yeterli midir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeytinpark -- 11 Kasım 2019; 13:45:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zeytinpark kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 18:13:57 >
  • Tam konuya ısabet ettım sımdı oyle bır sıstem varmı 10 sene dsamrtta kaldım gonderdıklerı dandık modemın parasını 2 senede odemısım ıptal ettım dıye modem parası yansıtıyorlar dıyorumkı 8 sene once odemesını yaptım olsun dıyor modem sızın olmuyor kıralık oluyormus trajı komık bılgısız musterı temsılcılerıde ayrı cabası
  • @zeytinpark

    Hocam sizin kadar cesur olamadım. Sesli imza ile abone oldum. Faturam çok yüksek olduğu için (35Mbps:115TL ödüyorum) ilk hafta Turknet'e geçeyim dedim. Türk Telekom ilk hafta 650 TL cayma cezası ödersin dedi. Tüketici Hakem Heyeti ve BTK'yı aradım. İkisi de Türk Telekom'u haklı buldu. İlk 15 gün içinde ücretsiz cayma hakkınız yok dediler. Ceza ödersiniz dediler. Bende mecburen kalmak zorunda bırakıldım. 2 aydır kullanıyorum. Şuan 750 TL cayma cezası çıkıyor. Sanırım bu saatten sonra başka operatöre geçmem zor olur...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: granma79

    @zeytinpark

    Hocam sizin kadar cesur olamadım. Sesli imza ile abone oldum. Faturam çok yüksek olduğu için (35Mbps:115TL ödüyorum) ilk hafta Turknet'e geçeyim dedim. Türk Telekom ilk hafta 650 TL cayma cezası ödersin dedi. Tüketici Hakem Heyeti ve BTK'yı aradım. İkisi de Türk Telekom'u haklı buldu. İlk 15 gün içinde ücretsiz cayma hakkınız yok dediler. Ceza ödersiniz dediler. Bende mecburen kalmak zorunda bırakıldım. 2 aydır kullanıyorum. Şuan 750 TL cayma cezası çıkıyor. Sanırım bu saatten sonra başka operatöre geçmem zor olur...
    Ben ilk zamanlarda Türk Telekom’un kurduğu FTTC kabin vasıtasıyla TurkNet’ten hizmet alabileceğimi bilmiyordum. Defalarca sordum, site üzerinden irtibata geçmeye çalıştım ama sonuç alamadım ve mecburen Türk Telekom’dan aldım. Hatta Twitter üzerinden şirket müdürüne, evlere internet veren sorumlu kişiye bile yazdım. Dönen olmadı.

    İnternet bağlandıktan bir hafta sonra TurkNet’in sitesinden baktığımda bağlı bulunduğum noktaya hizmet verilebildiğini gördüm ve süreç öyle başladı.

    Sistem başından bozuk zaten. 24 ay (hatta 27) taahhüt neymiş!.. İnsanlara resmen şantaj yapıyorlar. Ama maalesef ülkeyi yönetenler ile bu şirketler hep dirsek temasında ve aynı yerden besleniyorlar, yani bizlerden. Hep mağdur olan halk oluyor. Yok efendim neymiş; taahhütün altına imza atmışım. Yahu sizin taahhüt diye imzalattığınız evrak zaten hukuksuz. Ben de taahhüt bozmak istemem ama bu kadar uzun taahhüt mü olur ve diğer şirket ile arada bu kadar fark mı olur? Eğer FTTC kabine çok yakın olsam TurkNet 86 TL’ye 100mbps verecek! Türk Telekom’dan taahhütsüz 100mbps almaya kalkın bakalım kaç para?

    https://bireysel.turktelekom.com.tr/evde-internet/web/internet/sayfalar/internet-paketleri.aspx

    Birlik olup direnmedikçe daha çok yolarlar bizi. Gerçi burada ahkâm kesiyorum ama bakalım benim durum ne olacak o da belli değil?

    Neyse çok konuşmayayım, zira Silivri soğuk diyorlar 😉

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinpark

    Ben ilk zamanlarda Türk Telekom’un kurduğu FTTC kabin vasıtasıyla TurkNet’ten hizmet alabileceğimi bilmiyordum. Defalarca sordum, site üzerinden irtibata geçmeye çalıştım ama sonuç alamadım ve mecburen Türk Telekom’dan aldım. Hatta Twitter üzerinden şirket müdürüne, evlere internet veren sorumlu kişiye bile yazdım. Dönen olmadı.

    İnternet bağlandıktan bir hafta sonra TurkNet’in sitesinden baktığımda bağlı bulunduğum noktaya hizmet verilebildiğini gördüm ve süreç öyle başladı.

    Sistem başından bozuk zaten. 24 ay (hatta 27) taahhüt neymiş!.. İnsanlara resmen şantaj yapıyorlar. Ama maalesef ülkeyi yönetenler ile bu şirketler hep dirsek temasında ve aynı yerden besleniyorlar, yani bizlerden. Hep mağdur olan halk oluyor. Yok efendim neymiş; taahhütün altına imza atmışım. Yahu sizin taahhüt diye imzalattığınız evrak zaten hukuksuz. Ben de taahhüt bozmak istemem ama bu kadar uzun taahhüt mü olur ve diğer şirket ile arada bu kadar fark mı olur? Eğer FTTC kabine çok yakın olsam TurkNet 86 TL’ye 100mbps verecek! Türk Telekom’dan taahhütsüz 100mbps almaya kalkın bakalım kaç para?

    https://bireysel.turktelekom.com.tr/evde-internet/web/internet/sayfalar/internet-paketleri.aspx

    Birlik olup direnmedikçe daha çok yolarlar bizi. Gerçi burada ahkâm kesiyorum ama bakalım benim durum ne olacak o da belli değil?

    Neyse çok konuşmayayım, zira Silivri soğuk diyorlar 😉

    Alıntıları Göster
    Cevabınız için teşekkür ederim.
    Peki ben ikametgahımı altyapı olmayan bir yere aldırırsam o zaman ücretsiz cayma hakkım olur değil mi?
    Bunu için bir süre sanırım yok.... (Hattı dondurmak gibi )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: granma79

    Cevabınız için teşekkür ederim.
    Peki ben ikametgahımı altyapı olmayan bir yere aldırırsam o zaman ücretsiz cayma hakkım olur değil mi?
    Bunu için bir süre sanırım yok.... (Hattı dondurmak gibi )

    Alıntıları Göster
    Evet, bildiğim kadarıyla vaadedilen hız verilemediğinde ve yeni adreste altyapı olmadığında taahhüt bozulabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • theflood kullanıcısına yanıt
    Sorunu çözebildiniz mi yardımcı olabilirim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hp_anka H kullanıcısına yanıt
    Evet cozdum zarzorda olsa iptal ettirmeyi basardim cezasiz. Tesekkurker

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba

    5 ocakta tahahutum bitiyor,1 ocaktan itibaren güncellenmiş fiyat ile 170 tl olacakmış faturam şu an %25 engelli indirimi dahil 53.5 tl ödüyorum.

    Mh'yi arayıp cayma bedeli çıkıyor mu çıkmıyor mu diye sordum bana 100 tl cayma bedeli çıkartıyor.Normalde son 1 ay kala cayma bedeli sıfırlanmıyor muydu her zaman son 1 ay kala tahahut sıfırladığı için alternatif arar ona göre davranırdım.Ne yaptıklarını anlamadım.

    Onunda mı bir yolunu buldular,bu cayma bedelinin içinde faturanızda dahil dedi.Hattımı iptal ettirmeden turknet vb bir opeartöre geçmeyi düşünüyorum.Vergi vs çıkmasın ilk faturada diye




  • senseman62 kullanıcısına yanıt
    170 tl taahhutsuz tarifedir. Taahhut uzatırsanız fiyat yine düşecek bir miktar farkedecektir. Kota veya akıllı sınırsız ile devam edersiniz.

    Taahhutsuz internet diye telekoma giderseniz çok daha fazlasını ödemekten sakının derim. 100 tl tahahhuy cayma bedeli içinde fatıra ile bişey değil aslında. Taahhüt bitmeden 2-3 gün önce iptal edin 3-5 tl öder kapatırsınız illa kapatacaksanız.

    Ama kablonetin f/p olayını unutmadan karar verin derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • siz siz olun tahahüt yaparken 40 kere düşünün özlelliklede telekom ile yaparken bende telekomla 27 ay sözleşme yaptım 5 gün kullandım cayma hakkım olduğunu düşünerek sözleşmemi fes ettim bana gelen fatura 530 tl ödedim tüketici hakem heyetine baş vurdum aldığım cevap bundan bir şey çıkmaz sözleşme imzalamışsın oldu dumur oldum çıktım.

  • Arkadaşlar büyük bir hata yaptım ve türk telekom’dan geçtiğimiz cuma günü (7 Şubat 2020) eve internet bağlattım. 24 ay taahhütlü sözleşmede sonradan gördüm ki 14 gün içerisinde cayma hakkıyla ilgili bir şey yazmıyor.
    Daha ilk günden sıkıntılar baş gösterdi. İmza attırana kadar her türlü güzellemeyi yapan Türk Telekom şimdi her şeye engel koymak istiyor. Elimizde eski modem var diye modem de istedik ayda 8 lira farkla. Öyle iğrenç bir modem getirdiler ki, modemin olduğu odadan wifi’ya bağlanıyorum 1 mbit internet geliyor anca. Modem iadesi için aradım, iade almıyoruz dediler. O zaman ben komple kapattırırım internet hattını dedim. Bu sefer de şu masrafı, bu masrafı diye zibille şey sayıp korkutmaya çalışıyorlar.
    Türk Telekom bayiisi de, başka bir çalışanı da 14 gün içerisinde cayabilirsin dedi.
    Bu konuda kesin bilen birisi yazarsa sevinirim. Bir an önce bu kan emicilerden kaçıp kurtulmak istiyorum. 2 yıl yaşanmaz bunların elinde yoksa.




  • tt'yi thh'ne vermiştim. Yaklaşık 3 ay oluyor. Birkaç gün önce gündeme alındı diye güncellemişler şikayeti. Şimdi ne olacak ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onder.t O kullanıcısına yanıt
    Abonelik sözleşmelerinde cayma hakkı yoktur. Ancak sözleşme evde imzalanmışsa bu işyeri dışında kurulan sözleşmeler statüsüne girer ve 14 gün cayma hakkı vardır. Sözleşmeyi bayide imzalamışsanız cayma hakkınız kesinlikle yoktur.
    Tüketici kanununda 12 ay üzerindeki sözleşmelerin cezasız feshedileceği yazıyor. Yukarıdaki videoda da Aydın Bey'in anlattığı gibi.
    Fakat aynı kanunun farklı bir maddesinde ise taahhütlü aboneliklerde cayma durumunda cayma bedeli alınabileceği yazıyor. Ve hakem heyetleri büyük çoğunlukta tüketici aleyhine olan maddeyi baz alıyor. O yüzden tavsiye etmiyorum. Kaybetme ihtimaliniz çok yüksek.
    Fakat şöyle bir durum var. Kanunda nakil durumunda yeni adreste aynı şartlarda hizmet verilemezse, cezasız sözleşme feshedilebilir diyor. En mantıklısı şu. İkametinizi altyapı olmayan ücra bir yere taşıyın ve nakil talep edin. O zaman mecbur cezasız feshedeceklerdir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • hp_anka H kullanıcısına yanıt
    Ben başvuruyu telefonla arayıp yaptım, imzayı da eve kuruluma geldiklerinde attım. Bayiyle hiç işim olmadı.
    Bu durumda cayma hakkım var yani?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • onder.t O kullanıcısına yanıt
    Evet bu durumda var. Sizde sözleşmenin bir örneği var mı kontrol eder misiniz. Başlıkta ne yazıyor. Ve cayma bildirimine dair bir ibare var mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.