Şimdi Ara

T10 HOŞGELDİNİZ EKRANI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
1
Favori
1.075
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 6
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 13
  • Ortalama Mesaj Aralığı 26 gün 5 saat 2 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 4
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 6
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Hermaeus Mora (13 mesaj) umidigo (6 mesaj) cihat.tokcesi (2 mesaj) aykut.. (2 mesaj) -forumber- (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (10 mesaj) Mobil (5 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Huawei >> T10 HOŞGELDİNİZ EKRANI
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    722 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: assassin34

    quote:

    Orijinalden alıntı: umidigo

    quote:

    Orijinalden alıntı: assassin34

    Arkadaşlar sorunumu telefona custom rom yükleyerek çözmüş bulunmaktayım şimdilik bir problem gözükmüyor umarım bir daha olmazda. Benzer bir problem yaşayan arkadaş olursa yardımcı olmaya çalışırım cevap veren arkadaşlara da teşekkür ederim.

    hocam aradığınız kan bulundu buyurun linkihttp://uploaded.net/file/yl5wkvbo/from/mhnmag

    Eyvallah hocam çok teşekkür ederim her ihtimale karşı bulundurayım bunu

    Birşey değil hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • t20 recovery mode sd karttan yükleme yapmıyor, telefona daha önce rom atım daha sonra açılış ekranında kalıyor recovery mode giriyom yeni yazılım yüklemeye çalışıyorum fakat yükleme yapmıyor LÜTFEN YARDIM EDİN...
  • Teğmen
    181 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: cihat.tokcesi

    t20 recovery mode sd karttan yükleme yapmıyor, telefona daha önce rom atım daha sonra açılış ekranında kalıyor recovery mode giriyom yeni yazılım yüklemeye çalışıyorum fakat yükleme yapmıyor LÜTFEN YARDIM EDİN...


    Açıkçası ben t10 a root attıktan sonra bir daha rom veya root işine girmedim. Çözüm benim yaptığım gibi custom rom yüklemek olabilir. Ancak şuan pek bir bilgim yok. Yardımcı olması açısından, konu up
    |
    |




  • Yarbay
    2247 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cihat.tokcesi

    t20 recovery mode sd karttan yükleme yapmıyor, telefona daha önce rom atım daha sonra açılış ekranında kalıyor recovery mode giriyom yeni yazılım yüklemeye çalışıyorum fakat yükleme yapmıyor LÜTFEN YARDIM EDİN...


    telefonda cwm kurulumu ? 1.5 yıldır kullanmıyorum bu telefonu. Cwm recovery kuruluysa kurtarırsın telefonu sıkıntı olmaz





  • Hiçbir kurmuyor fakat cwm recovery var zaten.
    |
    |
    aykut.. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2247 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cihat.tokcesi

    Hiçbir kurmuyor fakat cwm recovery var zaten.

    kurulumu nasıl yapıyorsun ? Pm den yazda burda kalabalık yapmayalım
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
vp satın al
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,250
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.